3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
anlama sorunu olan vasco arkadasım ucakla ıstanbula gıderız ondan sonrası kolay sekerm

hee Erhan'a (CERRAHI) artçı olursun sen :p

elinde feci resimler warmış sitenin geleceği açısından yayınlıyamıyormuş:p:queen::queen::queen:
naptınız lem oralarda hehehehe:queen::queen:


arka fona dikkat et bakınca baktım de alıntı yapma sakın =))
abi sürekli kesiyorum ya sürelkli =))))))
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olurum nolack kı cerahı ıle beraber vıın vınn yaparız:D
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
123
kıskandım yahu bensiz eylence mi olur ben de olsaydım kesin yıkardım ortalığı o kesin bişi zati:p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaşım ortam zaten yıkıldı.Sen olsan çok çok yıkıntıları toplamaya yardım ederdin :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Yalova'nın tarihi neymiş?

Maliyle Musti geliyosa bende giderim. Kurtlara kuzu emanet etmeye gelmez :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gel gel hemide eylence diz boyu burda
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Bırak ya.. Nolur nolmaz ayağına gelecekmiş.. Diemiosun tabi bizim olduğumuz bir ortamda olmak bir ayrıcalık diye..Paso bahane :p


Dansöz olmasa da olur sen gelsen yeter bana :p

bir ipde iki canbaz oynamaz canem :) sen varken bana düşmez :p buyur pistler senindir :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ne dansözü ya erkin baba var.. rockacak alayınızı.. hoş cerah erhan rocker değil ama olsun... zaten ne demişler rocker olunmaz rocker doğulur ...
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
gerek yokkine çoğaltmaya 4 kadeh içkiden sora sedat ışık hızına geçiyor. mekanın her metrekaresinde aynı anda görmek mümkün oluyor :))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst