3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bende aldım tehditvari bişiler..Ama korkma kaydettim konuşmayı.İnsan hakları mahkemesine kadar çıkarım :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Seneye artık diyoruz :) Sıkı eglenmişsiniz bende seneye össden çıkiim oralara atacam kendimi inşş.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar seneye ttmm festıvalı olack herkes daha cok egleneck eglenmeyenı eglendırecz mazot 1 ytl olack deılmı tequ
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayagım agrıorr bbrr abıı :D:D
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Şişede durduğu gibi durmuyormuş :p



Amaç göbek savaşıysa ben kazanırım. Erhanlar benim göbegi gördüler, oturmaya korkuyorum dizlerimden aşaya sarkıyo nerdeyse.:queen:

Bölüm II - MT Festival Alanında

Orda bu tarz motorlarda 3 kişi dolşana çok gördük
30567703tb9.jpg


Olaya yeni bir boyut kazandırdık
47039278gh0.jpg


Ardından Boyut Değiştirdik
55706438qn6.jpg


Bu şekilde 5 kişi alır, ama sol ayak sakat önce onu sağlama almalı
76844293mv9.jpg


En Karizmatik Motorcu Adaylarımız
59405746wn3.jpg

78520612aw1.jpg


Şampiyonumuz
39006616av8.jpg


Çitamız (Ağaca Dikkat)
65916041gm5.jpg

54889163ft7.jpg

Ben motoru satıyorum, motorculuğa elveda diyorum , motor üzerinde böyle müstehcen fotolar !!!!! yok yok en iyisi motorumu satmak. Ama kıyamıyorum motoru seviyorum , dostlarımıda seviyorum . EEEE napcez şimdi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
ruslar öss beklemez şimdiden git bence =)))))

valla benim kanım %25 rus, rusçamda var, ruslarada hasta oluyorum, antalya gibisi yok ya geçen sungate e gittim 2 gunlugune dibim düştü valla,, ama işte motorla gidemeyince cabuk donuyor insan özlem çekilmiyor :D bide dersanesiydi vb. vb olunca... zehir oluo valla... Yalovada acısını çıkarma girişiminde bulunucam tabi :D

:cat::queen::cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendısı marmarıs motosıklet klubu oluor ve marmok ta onların dusenlemıs oldugu festıval oluor;) bu arada sanırım bız ınsanız
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
opıyımde gecsın vasvco ne tv sı leynn
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
kimsenin eğlenemediği bir festivalde nasıl eğlendiniz len .. Ayıp size ...millet somurtsun dursun siz eğlenin .. asarım bacaklarınızdan tavana ...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kimsenin eğlenemediği bir festivalde nasıl eğlendiniz len .. Ayıp size ...millet somurtsun dursun siz eğlenin .. asarım bacaklarınızdan tavana ...:p

He valla...Demek eğlenen çıktı ... Bu eğlenenler kimliklerini bırakmadılar mı ki bu kadar eğlenmiş.... :silent::silent::silent:

Gözlemlediğim herkes bir şekilde tadını çıkarmaya bakmış... İşte budur... İlla muhalefetlik yapıcaz... :pr::pr::pr:

Katılıpta eğlenmeyi bilenlere tebrikler ne diyim... :cat::cat::cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst