Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
not=gurqan kınıyorum seni nerde bizim 3 erhanlı resimlerimiz falan aaa-aaa![]()
elinde feci resimler warmış sitenin geleceği açısından yayınlıyamıyormuş
naptınız lem oralarda hehehehe:queen::queen:
not=gurqan kınıyorum seni nerde bizim 3 erhanlı resimlerimiz falan aaa-aaa![]()
anlama sorunu olan vasco arkadasım ucakla ıstanbula gıderız ondan sonrası kolay sekerm
elinde feci resimler warmış sitenin geleceği açısından yayınlıyamıyormuş:queen::queen::queen:
naptınız lem oralarda hehehehe:queen::queen:
Bırak ya.. Nolur nolmaz ayağına gelecekmiş.. Diemiosun tabi bizim olduğumuz bir ortamda olmak bir ayrıcalık diye..Paso bahaneYalova'nın tarihi neymiş?
Maliyle Musti geliyosa bende giderim. Kurtlara kuzu emanet etmeye gelmez :cherry:
tam ekip olarak yalovadayız hep beraber![]()
dansöz bile var![]()
Bırak ya.. Nolur nolmaz ayağına gelecekmiş.. Diemiosun tabi bizim olduğumuz bir ortamda olmak bir ayrıcalık diye..Paso bahane
Dansöz olmasa da olur sen gelsen yeter bana![]()
bir ipde iki canbaz oynamaz canemsen varken bana düşmez
buyur pistler senindir :queen:
anca beraber olumSana bi bacardi verirsek en kral dansöz olursun
![]()
çoğaltıyorlar mı sedatı içtiğinde ?![]()
Nası bir insan bu ya..Neresiyle içiyor arkadaş:silent:gerek yokkine çoğaltmaya 4 kadeh içkiden sora sedat ışık hızına geçiyor. mekanın her metrekaresinde aynı anda görmek mümkün oluyor)
olum anlasana içince binlerce dansöz oluyo![]()
tam süper içiyo tamçok eğlendik ya. ama ben pek bi kaçmışım flaşlardan
![]()