3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ben kullanırken fotoğraf istiyodum ama. Çantalıyken çok gocuman oluyo. Çantasız istiyorum. Üstümde de büyük gelen efofmanla Yamaha t-shirtü olmasın istiyorum :cherry:


makina suzuki sen neden yamaha t-shirtü giyecekmişsin =)))))


mcdonalds resimleri bende 1 tane var :D oda açlar nasıl 12 tane cheesburger yedıklerı kanıtı=))

DSC01365.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D:D bu ne arkadasım sırf benım fotolar var unlu oldum sampıyon senın kadar unlu olamam ama sanırım forumun en cok egleenen gobeklısı olacm ve kırık ayaklısı:D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ben kullanırken fotoğraf istiyodum ama. Çantalıyken çok gocuman oluyo. Çantasız istiyorum. Üstümde de büyük gelen efofmanla Yamaha t-shirtü olmasın istiyorum :cherry:




Halime bak yaaa. Tam temizlikçi modunda çıkmışım. Beyfendi seyretsin biz onun motorun zinciri silelim, yağlayalım :p

14 numara 1 ekmek istiyo :p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yıne ben :D:DD:D ama benım kamyonu kımse cekmedımı beeee efsane kamyon
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sizigidi gece kuşları fena dağiıtmışınız,yalnız güzel eğlenmişiniz gençlik işte naparsın
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mucellla kat 7 no 14 1 nutella 2 ekmek

bu arada kudrıye teysenın vermıs oldugu gunes sonrası krem noldu mucella(seda):D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyı kanıtlayalm altında esofman uzerınde yamahadan aldıgınz beles tshırtlu fotolarını mı onlar bızde var:D:D
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Fotoları msn den yolla. Görmeden inanmam. Hem şampiyon diyodunuz, onu tercih ederim :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malıııı koyalım bu kızın pacavra fotograflarını sıteye:D:D ama kat 7 no 14 nutellayı getırmems hala bızım almancı kudrıye teysenın de sıparıslerı var:D:D:D:D:D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne hakaretı arkadsım ? ben hakaret goremdım degılmıu mucella
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Gingerın neden durmadığının sırrını fotodan çözdüm ahmet gaz verip duruyormuş :queen:

89352563qv0.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama tequ sımdı napaczzz az once bır msnden bı yazı alıdm:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst