- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
vay vay vay gerçekten 10 numaraymış bende bakarken eğlendim :cat:
Ben kullanırken fotoğraf istiyodum ama. Çantalıyken çok gocuman oluyo. Çantasız istiyorum. Üstümde de büyük gelen efofmanla Yamaha t-shirtü olmasın istiyorum :cherry:
bu ne arkadasım sırf benım fotolar var unlu oldum sampıyon senın kadar unlu olamam ama sanırım forumun en cok egleenen gobeklısı olacm ve kırık ayaklısı
![]()
Ben kullanırken fotoğraf istiyodum ama. Çantalıyken çok gocuman oluyo. Çantasız istiyorum. Üstümde de büyük gelen efofmanla Yamaha t-shirtü olmasın istiyorum :cherry:
Halime bak yaaa. Tam temizlikçi modunda çıkmışım. Beyfendi seyretsin biz onun motorun zinciri silelim, yağlayalım![]()
14 numara 1 ekmek istiyo![]()
mucellla kat 7 no 14 1 nutella 2 ekmek
Yönetime şikayet edicem sizi![]()
apartman yöneticisine mi:queen: