3 köpek ve 1 motorcu...

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
milletçe sıcakkanlıyız ama hislerimizi belli edemiyoruz abicim :queen:

orada çok sıkıcı yau, yola atlayan köpekler kadınlar görmek için ille extacy filan alman lazım :p

Yahu böyle haplara gerek yok..
Buradada var böyle yola atliyanlar...
Ama birazcik dolasman gerek...
Hemen aradiginda bulamiyorsun yani.. :cherry:
Bu öküzler buradada var..
Süphen olmasin... :queen:
 
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
586
Geçmiş olsun. Bana da geçen bir kurt köpeği saldırdı. Ara gaz vermek kızdıryor hayvanları. Sese acayip kıl oluyorlar. Görüntüyü de tam çözemiyorlar. Kesişme kesinse senin de yaptığın gibi inmek ve tanıdığı birşey, insan, olduğunu kanıtlamak en doğrusu.

Motoru kapatıp, ani hareketlerden kaçınıp ve köpeği de sallamıyormuş gibi davranıp (zordur :p) boşta yavaş yavas yanından geçiyorsun. Ben denedim, işe yarıyor :cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Güzel gezi olmuş, hem eğitici hemde adrenalin dolu :) vakit nasıl geçti anlamamışsındır.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Jenix biber gazı 8,39+2,77 kargo ile eve kadar teslim.
İnsan'a da , hayvana'da sıkabilirsin. :) % 100 Etkili kendimde maruz kaldığım için biliyorum :)
O yüzden sıkmadan önce rüzgarı iyi hesapla :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
aga böyle durumlarda ütüyü arıyor insan
de haydi geçmiş olsun, yeni macerolarda görüşmek üzere


Ütü 2 ayaklı hayvanlarda daha çok işe yarıyor:mrgreen:.


Arjantinli69 geçmiş olsun,fazla merak cildi bozar diye boşuna dememişler sen köpekleri ziyarete gidiyorsun elin boş insan giderken kasaptan biraz kemik alır onlara yolda hediye verirdin bak kemikleri görünce sana sataşıyorlarmı denenmiş tecrübe ıssız yollarda yanınızda biraz erzak olsun sağa sola dagıtmaya

Aslında gerçekten bu hiç fena bir fikir değil:cat:Ama yok,ben gene gidip birtane ''havalı-gas tabanca'' alıcam:)


Tolga Can Jenix biber gazı 8,39+2,77 kargo ile eve kadar teslim.
İnsan'a da , hayvana'da sıkabilirsin. % 100 Etkili kendimde maruz kaldığım için biliyorum
O yüzden sıkmadan önce rüzgarı iyi hesapla

Bu rüzgar faktörü olduğu,çok riskli...Düşünsene fışır fışır korkudan gazı köklemişsin ve rüzgar birden ters esiyor:queen:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
ilahi çok güldüm ya anlatıma :cherry:
neyseki bişey yapmadan bırakıvermişler seni,
o an pantolonuna yapışsalardı ne olurdu alim allah,
ucuz atlamtışsın, geçmiş olsun :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Yazıyı okuyunva aklıma bi film geldi :mrgreen:

Adını tam hatırlamıyorum

Gençler karavana binmiş bi yerlere gidiyolardı, yollarını ot'un ya da altın'ın olduğu bi yere doğru değiştirmişlerdi. O yolda giderken şoförün karşısına elinde bez bebek olan küçük bi kız çıkmıştı.
Şoför de kıza çarpmamak için kaza yapıyodu, sonra tabi bu kızın anası babası amcası geliyodu, teker teker karavandakileri öldürüyolardı, kanla besleniyolardı.

Seninki de o film gibi.

Küçük köpeği önüne yem olarak atmışlar :D


Ama allahtan orda motor bozulmamış :D
bozulsaydı köpek maması olup giderdiniz, Allah korusun
GEÇMİŞ OLSUN:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Geçmiş olsun. Böyle karşılaşmaları Isırık almadan atlatmak güzel birşey.

Herhalde İki terkercilerin uğursuz sayısı dört. Dört teker, 4 ayak, aklıma başka 4 gelmiyor. 4 sayısını uğursuz kabul ediyorum.

75TL verip köpek kovucu aldım. Abant'ta bir köpek sürüsü üzerinde test ettim. Gayet başarılı idi. Resmen sürü dağıldı. Sahibinin yanında giden bir köpek üzerinde denedim. Pek etkili olmadı. İnşallah 4 ayakların saldırısı durumunda da işe yarar.

Birde 4 teker kovucusu yapsalar. Ne yapar eder alırdım.

4 teker ve 4 ayakların şerrinden uzak iyi sürüşler.
 
Katılım
20 Şub 2010
Mesajlar
37
motor kullanırken, motordan öte başka herşeyle de uğraşmak zorunda kalıyor insan geçen merterin orda yol çalışması varmış , girmiş bulundum delik deşik yolda gitmeye çalışırken ampülün biride atladı caddeye tarlada yürüyor ya amca napalım asıldık frene kumlu yolda, e tabi direk düştüm dirseğim yaralandı motorun koruma demiri yamuldu. ulan dedim keşke telaş yapmadan sakin sakin çarpsaydım lavuğa , motoru araçtan saymıyor çünkü bunlar bu yüzden önüne atlamakta sakınca da görmüyorlar ama belki yandan yiyince darbeyi fikrini değiştirirdi. Gerçi o gün bayaa bir maceralı geçti, nerden bulaştıysam sapık bir kamyoncu takıldı peşime mecidiyeköyün oralarda taa ataköye kadar. adamı sollamış bulundum, yediremedi heralde kendine öküz - hayvanherif sürekli beni sıkıştırmaya ezmeye çalışıyor kaçıyom, şerit değiştiriyom peşimden geliyor. önüme geçiyor sonra yavaşlıyor yol verir gibi yapıp sonra sıkıştırmaya çalışıyor. etmediğim küfür kalmadı sonunda bezdim ataköyün orda bir sapağa girdim de kurtuldum allaaanbelası manyaktan. polis bulsam şikayet edecektim de polis napacak?
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
motor kullanırken, motordan öte başka herşeyle de uğraşmak zorunda kalıyor insan geçen merterin orda yol çalışması varmış , girmiş bulundum delik deşik yolda gitmeye çalışırken ampülün biride atladı caddeye tarlada yürüyor ya amca napalım asıldık frene kumlu yolda, e tabi direk düştüm dirseğim yaralandı motorun koruma demiri yamuldu. ulan dedim keşke telaş yapmadan sakin sakin çarpsaydım lavuğa , motoru araçtan saymıyor çünkü bunlar bu yüzden önüne atlamakta sakınca da görmüyorlar ama belki yandan yiyince darbeyi fikrini değiştirirdi. Gerçi o gün bayaa bir maceralı geçti, nerden bulaştıysam sapık bir kamyoncu takıldı peşime mecidiyeköyün oralarda taa ataköye kadar. adamı sollamış bulundum, yediremedi heralde kendine öküz - hayvanherif sürekli beni sıkıştırmaya ezmeye çalışıyor kaçıyom, şerit değiştiriyom peşimden geliyor. önüme geçiyor sonra yavaşlıyor yol verir gibi yapıp sonra sıkıştırmaya çalışıyor. etmediğim küfür kalmadı sonunda bezdim ataköyün orda bir sapağa girdim de kurtuldum allaaanbelası manyaktan. polis bulsam şikayet edecektim de polis napacak?


Trafikte butür kovalamacalardan kaçınmak bence doğru olanıdır,Allah korusun seni sıkıştırıp düşürse,arkadan gelen araçta seni ezmiş olsa,ölümüne sebep olan ve bunuda kasten yapan kamyoncu,emin ol hiç pişman olmucaktır.İşin kötüsü kimsede onun seni öldürdüğünü bilmeyecek:pr:

Geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Köpeklerin motora,tekerleğe,topa,koşan adama saldırma nedeni hayvancağızların avcılık içgüdülerinin tahrik olmasından dolayı gerçekleşiyor.Ama bu kerataların çoğu durunca ya da sağlam bir "DAYT!" la geri çekilirler...Haa çekilmeyen yok mudur vardır tabii...Ama köpekten kaçıyım diye gaza asılmak daha sakat durum doğurur...Telaşa mahal yok...:wiinkk:
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
61
valla tenhada size dogru havlayan/kosan kocaman bir kopek(kangal vs.) gorunce durup beklemek biraz toto ister bence :D , ben direk gazlayip kacmaya ya da uzerine surmeye calisirim kesin(kacsin ya da dusersem o da yaralansin saldiramasin diye - bknz. psikopata baglamak :D )

tv de bir programda gormustum ( ultimate survival ) elaman afrikada aslanla karsilasti takriben mesafe 100 metre falan ve kacacak yer yok, aslan bana dogru kosmaya baslarsa bende ellerimi acip bagirarak ona dogru kosarim diyordu :mrgreen: . Bu tur hayvanlar kendilerine saldirilmasina alisik olmadigindan sasirip:silent: kacabiliyorlarmis :queen: . Motosiklettede gaza azilip birde tek teker yapilirsa kopek tirsar belki, hele birde akrepli r1 falan olsa.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aynısı hatta daha beterini yaşadım. Aynı olay yalnız arkamda kız arkadaşım vardı :)) Toprak yol basıp kaçmak imkansız ve yine o aynı 3 köpek

Herşey bir yana olay geçtikten bir iki dakika sonrası adrenalin patlamasına bağlı şiddetli bir şekilde kahkahalara doğulması işin tek güzel yanı olsa gerek :))

Geçmiş olsun..
Köpek kovucu alıcaktım arkadaşım bana başka birşey tavsiye etti onu aldım. Bende denedim hem insanda hem köpekte etkili :) şok tabancası yalnız badyguard marka olan yerli malı olandan olmalı. İnanılmaz güçlü bir sesi var. O çatırtıya ne köpek ne insan dayanmıyor.sanırım 500.000 volt veriyor .. Caydırıcı olarak gayet başarılı. Ve nasıl oluyorsa köpek kovucu etkiside var
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu üç köpek orada kadrolu galiba.:cherry:
En iyisi köpekler emekli oluncaya kadar oraya gitmeyin abicim siz.:)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Aynısı hatta daha beterini yaşadım. Aynı olay yalnız arkamda kız arkadaşım vardı :)) Toprak yol basıp kaçmak imkansız ve yine o aynı 3 köpek

Herşey bir yana olay geçtikten bir iki dakika sonrası adrenalin patlamasına bağlı şiddetli bir şekilde kahkahalara doğulması işin tek güzel yanı olsa gerek :))

Geçmiş olsun..
Köpek kovucu alıcaktım arkadaşım bana başka birşey tavsiye etti onu aldım. Bende denedim hem insanda hem köpekte etkili :) şok tabancası yalnız badyguard marka olan yerli malı olandan olmalı. İnanılmaz güçlü bir sesi var. O çatırtıya ne köpek ne insan dayanmıyor.sanırım 500.000 volt veriyor .. Caydırıcı olarak gayet başarılı. Ve nasıl oluyorsa köpek kovucu etkiside var

Çok ilginç bi alet olsa gerek :)
Resmini felan paylaşsan bizde alsak

Gördüm.

essahtan güzel bi alet vallaha
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu üç köpek orada kadrolu galiba.:cherry:
En iyisi köpekler emekli oluncaya kadar oraya gitmeyin abicim siz.:)

Köy yollarında macera arayınca her bahçeden köpek fırlıyor. Birde nedense hepside motor sesine tilt oluyorlar yaw:)

Bu arada arkadaşlar sirkecide bu şok tabancası 25 tl . Ufak modeli en kullanılışlısı,lakin sadece en ufakta çift buton var.Mazallah kendimi çarpmak istemem.
ÖNEMLİ NOT. SAKIN OLAKİ ŞAKA AMAÇLI KULLANMAYIN. UYGULADIĞINIZ KİŞİ İÇİM ÖLÜM TEHLİKESİ OLUŞTURABİLMEKTE AYRICA UYGULANAN BÖLGEDE İNANILMAZ BİR DOKU ÖLÜMÜ OLUŞUYOR. RESMEN AĞIR BİR ÇEKİÇLE ŞİDDETLİ BİR ŞEKİLDE VURULMUŞ GİBİ ÇÜRÜK OLUŞUYOR VE AYLARCA İYİLEŞMİYOR :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst