3 Ekim Pazar İstanbul Depremi

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Biraz önce bir arkadaşımdan aldım haberi....O yüzden geçmiş olsun dilemek istedim....Başlığı nasıl düzeltirim bilmiyroum....
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
orada olanlara geçmiş olsun kork muşlardır . ama teknik hocam daha cok korkuttu beni. :)
yine hızlı yolda biri artcısını duşurdude tum arabalar ustunden geçdi sandım. böle kötü bir haber cıkacak karşıma sandım.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Acıbadem de sallanmış, MArmara denizi ortasında 4.4 şiddetinde sallanmış. Kaynak; Annem :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Acıbadem de sallanmış, MArmara denizi ortasında 4.4 şiddetinde sallanmış. Kaynak; Annem :)

aynen Gökan bizim burda hissetmiş komşular,ben tam eve geliyordum bana diyorlar hissettinmi :) neyi dedim depremi,motor üstünde fark edilmiyor dedim soranda gülüyor.
geçen hafta'da bizim bir arkadaş kızkulesinde yemek yerken sarsıntı hissetmişler,sanmış tünel çalışmasından kaynaklanıyor meğer deprem olmuş o zamanda.Allah korusun 2 sene içinde marmara'da deprem olacak diyorlar.:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Depremin merkez üssü bize yakın olmasına rağmen (tahminen 37-38 km )Çorlu'da çok az kişi hissetmiş
Ben sokaktaydım.hiç telaşlı birilerini görmedim
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Baya sallandı diyenler var ama biz hissetmezken,millet sokaklara dökülmüş.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bizim Los Angeles besik gibi valla alistik artik bi ara haftada bi oluyodu artik deneyler yapiyodum sallaninca ziplarsam ayni yere dusuyomuyum diye, uykumdan uyandirdi kac defa insan ne oldugunu anlayamiyor bi kac saniye.

Turkiye de binalar bana guven vermiyor burda zaten butun evler tahta mi artik neyse, beton degil ama, garip malzemelerden yapiliyor gacir gucur ses geliyor ama yikilan falan olmuyor.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Depremi yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun.



Deneyin sonucunu merak ettim :)

Valla denedim bi kac kere ama ayni sonucu vermedi bazen az ileri dusuyosun bazen ayni yere, kisi bekliyorum simdi yine baslasin depremler yere kagit koyup ustune kalem aticam bakalim ayni noktaya mi dusucek.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Valla denedim bi kac kere ama ayni sonucu vermedi bazen az ileri dusuyosun bazen ayni yere, kisi bekliyorum simdi yine baslasin depremler yere kagit koyup ustune kalem aticam bakalim ayni noktaya mi dusucek.



Laaaa gaç gaç,ne deneyi,ölün mölün başımıza iş çıkarma:)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Valla denedim bi kac kere ama ayni sonucu vermedi bazen az ileri dusuyosun bazen ayni yere, kisi bekliyorum simdi yine baslasin depremler yere kagit koyup ustune kalem aticam bakalim ayni noktaya mi dusucek.

Ali ne adamsın ya :)
Kaleme oturmada aman diyim :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
17 ağustos depresyonunu 2 yıl üzerimden atamamıştım.
Akut ekiplerinin ''Yaşayan varmı?'' diye bağırışlarını hiç unutmadım.
Bir çok ceset bulunamamıştı.
Kepçeler enkazları kamyonlara yüklerken cesetlerde taş ve toprak yığınları arasında kamyonlara yüklenmişti.
Hayatta kalanlar şanslı olanlardı, ama o manzaraya şahit olmak şansın neresindeydi.
İçerde ölüm, dışarda ölümün kokusu. :pr:
Enkaz altında günlerce bekleyen birçok insanda açlıktan ve susuzluktan ölmüştü.
Bazı cesetler günler sonra bulunduğunda çürümüş haldelerdi. :pr:
Yalan yok. Ben tırstım..
Ama birkez daha anladım ki hayat gerçekten çok kısa.
Ölümün nerede ne şekilde geleceğini bilmiyoruz.
Bu gece bir deprem daha olsa sabaha çıkarmıyız belli değil.
Bunları unutuyoruz, boşveriyoruz, naaş omuzlayıp gömünce sanki dersmi alıyoruz?
Öleni anıyoruz, biribirimizi kırıyoruz, yinede düşene vuruyoruz..

17 Ağustos 1999 tarihini yaşayanlar,benzer duygular yaşıyorlar..

Bizim Los Angeles besik gibi valla alistik artik bi ara haftada bi oluyodu artik deneyler yapiyodum sallaninca ziplarsam ayni yere dusuyomuyum diye, uykumdan uyandirdi kac defa insan ne oldugunu anlayamiyor bi kac saniye.

Turkiye de binalar bana guven vermiyor burda zaten butun evler tahta mi artik neyse, beton degil ama, garip malzemelerden yapiliyor gacir gucur ses geliyor ama yikilan falan olmuyor.

Bu başlık altında yazılanların jubaa nın Amerikadaki evlerin yapısı hakkında belirtmiş olduğu önemli noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum..Amerikadaki evlerin %60 civarı ahşaptan yapılıyor..Ülkemizde insanlara neden beton evlerde yaşamaya mahkum edildiğini takdirinize bırakıyorum..Aşağıdaki Çelik Erengezgin'in videosunu izlemenizi tavsiye ederim..


http://www.youtube.com/watch?v=flPbfT3nfe8
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst