- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 776
Biraz önce bir arkadaşımdan aldım haberi....O yüzden geçmiş olsun dilemek istedim....Başlığı nasıl düzeltirim bilmiyroum....
Acıbadem de sallanmış, MArmara denizi ortasında 4.4 şiddetinde sallanmış. Kaynak; Annem![]()
artik deneyler yapiyodum sallaninca ziplarsam ayni yere dusuyomuyum diye,
Depremi yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun.
Deneyin sonucunu merak ettim![]()
Valla denedim bi kac kere ama ayni sonucu vermedi bazen az ileri dusuyosun bazen ayni yere, kisi bekliyorum simdi yine baslasin depremler yere kagit koyup ustune kalem aticam bakalim ayni noktaya mi dusucek.
Valla denedim bi kac kere ama ayni sonucu vermedi bazen az ileri dusuyosun bazen ayni yere, kisi bekliyorum simdi yine baslasin depremler yere kagit koyup ustune kalem aticam bakalim ayni noktaya mi dusucek.
Valla denedim bi kac kere ama ayni sonucu vermedi bazen az ileri dusuyosun bazen ayni yere, kisi bekliyorum simdi yine baslasin depremler yere kagit koyup ustune kalem aticam bakalim ayni noktaya mi dusucek.
17 ağustos depresyonunu 2 yıl üzerimden atamamıştım.
Akut ekiplerinin ''Yaşayan varmı?'' diye bağırışlarını hiç unutmadım.
Bir çok ceset bulunamamıştı.
Kepçeler enkazları kamyonlara yüklerken cesetlerde taş ve toprak yığınları arasında kamyonlara yüklenmişti.
Hayatta kalanlar şanslı olanlardı, ama o manzaraya şahit olmak şansın neresindeydi.
İçerde ölüm, dışarda ölümün kokusu.r:
Enkaz altında günlerce bekleyen birçok insanda açlıktan ve susuzluktan ölmüştü.
Bazı cesetler günler sonra bulunduğunda çürümüş haldelerdi.r:
Yalan yok. Ben tırstım..
Ama birkez daha anladım ki hayat gerçekten çok kısa.
Ölümün nerede ne şekilde geleceğini bilmiyoruz.
Bu gece bir deprem daha olsa sabaha çıkarmıyız belli değil.
Bunları unutuyoruz, boşveriyoruz, naaş omuzlayıp gömünce sanki dersmi alıyoruz?
Öleni anıyoruz, biribirimizi kırıyoruz, yinede düşene vuruyoruz..
Bizim Los Angeles besik gibi valla alistik artik bi ara haftada bi oluyodu artik deneyler yapiyodum sallaninca ziplarsam ayni yere dusuyomuyum diye, uykumdan uyandirdi kac defa insan ne oldugunu anlayamiyor bi kac saniye.
Turkiye de binalar bana guven vermiyor burda zaten butun evler tahta mi artik neyse, beton degil ama, garip malzemelerden yapiliyor gacir gucur ses geliyor ama yikilan falan olmuyor.