Arkadaş,
Ben 2 büyük depremide yerinde yaşayıp yakınlarını da kaybeden bir kişi olarak, yani bunca tecrübeye rağmen resssmen altıma ettim yaavv:cyclopsan Balkonda civara tüttürüyordum, hanımiçeriden Muzooooo diye baardığında zati ben acık kaçırmıştım

ale: Geçmiş olsun, ama bu ufak uyarılar umarım toplumumuzda küllenen hassasiyetleri canlandırır da tedbir için bir şeyler yapmaya başlarız

ale: