3 Ekim '10 - Uludağ Gezisi Fotoları

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Tarih geldi ve biz Uludağ'a için gaz açtık..
Hava yağdı yağacak durumda ve hepimizin yağmurlukları çantalarımızda olmasına rağmen bir damla bile yağmur yemedek tamamladık gezimizi..

Fotolar bu sefer az ama özellikle belirtmeliyim ki bu mevsim tam Uludağ mevsimi..
Hava buzz resmen, kupkuru bir soğuk vardı..

Herkes evinde ne kadar motosiklet giyim eşyası varsa donanmış bir vaziyette yola çıkmıştı lakin gene de nerdeyse hipotermi geçirmekten son anda kurtulduk :)
Tamam abarttım biraz ama Bursa kent merkei ile Uludağ zirve arasında çok rahat 10 derece fark vardı..

Değer miydi bunca soğuğa?
Değermiydi bunca yola?

Cevap: Evet..Kesinlkle buna değerdi..
Müthiş bir manzara, müthiş bir temiz hava, motosikletlerimiz ve biz..

Ben buraya ilkbaharda bir kez daha gideceğim ve bu sefer çok ama çok daha keyifli fotolar çekeceğim sizlerle paylaşmak için..

Bu sefer az manzara fotosu var ama sadece kış arifesinde ve hatta kış mevsimi başında olmamıza rağmen gene de gidilebilir bir güzergah olduğunu sizlere göstermek/haber vermek istedim..

Lütfen uzun soluklu günübirlik gezilerinize Uludağ'ı da ekleyin..
Sabah 08:00'de Kadıköy Evlendirme Dairesi önünde buluştuk ve eve döndüğümüzde saat 20:00 idi..

Ve buyrun şimdi sizin için kısa bizim için uzun geçen gezi seyrimize :)

Buluşma yerinden iki foto..
031020101053.jpg

031020101052.jpg



Eskihisar'da feribot bekleyen cicilerimiz :)
Bizler de o arada kahvaltı niyetine at eti sucukları mideye indiriyoruz, ıyy ama leziz :mrgreen:

40120_497060971216_523111216_7528281_4281261_n.jpg



Feribot'ta mevcudumuz az gibi görünse de sonradan 2 arkadaş daha katılacak bizlere..Ne mutluyuz değil mi? Bilmiyoruz ki soğuk bize neler yapacak sonradan :)
40120_497060976216_523111216_7528282_692186_n.jpg



Feribot manzaraları..
40120_497060981216_523111216_7528283_5357714_n.jpg


Bir çift gariban kalmış motor..
Şaka bir yana bu iki vatandaş feribota binemiyorlardı neredeyse..Son anda bindiler valla 45 dakika işin yoksa bekle..
58114_497061111216_523111216_7528290_2629904_n.jpg


Uludağ'a kaptırmadan önce Bursa'dan bize dahil olan bir arkadaşın mahallesindeyiz..Etrafımızı bir anda çocuklar sarıyor ve bu sensin şu benim gibilerden bizim motorları kendileriyle özdeşleştiriyorlar :)
Neyse buradan nevale almaca ve yola devam etmece..
39529_497048606216_523111216_7528200_2929970_n.jpg

33937_497060546216_523111216_7528276_562567_n.jpg

58114_497061141216_523111216_7528295_3367666_n.jpg


Ve milli park girişindeyiz..
Buraya ulaşana kadar kıvrım kıvrım bir yol..Ulaşınca dedik ki aha bitti yol..Ama daha yarısını bile anca gelmişiz meğerse..
Sonraki yollar daha da acayip..Çok zevkli miydi yoksa çok bayıcımıydı tam karar veremedim o gün..
40120_497060986216_523111216_7528284_5460847_n.jpg

40120_497061001216_523111216_7528287_6657079_n.jpg

33937_497060531216_523111216_7528274_5275994_n.jpg



Kenardaki amcadan aldığımız taze armutlar da bizimle poz verdi burada :)
58114_497061146216_523111216_7528296_6154206_n.jpg



Sonra ilerledik ve zirveye doğru 10 km civarı tırmanmaya başladık..
Bu kısmın fotoları yok çünkü hava çok soğuk, kimse durmak istemiyor, gruptan ayrılmak istemiyor, karınlar acıkmış... Ama dedim ya ilkbaharda bir kez daha geleceğim buraya ve o zaman esas görsel şölen olacak sanıyorum..
Bir iki zirve civarı poz..Sislere aldanmayın, rakım 2000 metre civarı ve aşağıda Bursa, Kapıdağ Yarımadası, İzmit'e kadar görülüyordu..Biz ulaştıktan 1 dakika sonra aniden sis bastı ve tüm manzara kayboldu bir anda..
Sise bakın..
031020101057.jpg

031020101056.jpg



Biraz da biz :)
40120_497060991216_523111216_7528285_4762471_n.jpg

58114_497061131216_523111216_7528293_5122292_n.jpg



Donmuş bir Osbourne :mrgreen:
58114_497061126216_523111216_7528292_2488375_n.jpg


Donmuş gibi durmayan bir (Alper) HERSEKLİ :silent:
40120_497060996216_523111216_7528286_6933535_n.jpg



Dağdan inişte piknk alanlarından birinde durduk ama elimizde sadece buz gibi kolalar, fantalar ve bol miktarda aburcubur vardı..Sıcak bir çay olsa..
33937_497060551216_523111216_7528277_7993066_n.jpg

44913_497060501216_523111216_7528273_3646579_n.jpg



Sıcak çaya ancak tarihi Çınar denilen yerde ulaşabildik..Çayları berbat olsa da sıcak bir şeyin midemize girmesi epey mutlu etti bizi..
34694_497060916216_523111216_7528279_3240635_n.jpg

40120_497061006216_523111216_7528288_6945746_n.jpg



Tarihi çınar
031020101060.jpg



En son sahne :) Burada kesiyorum artık raporu, sonrasını siz tahmin edin :mrgreen::mrgreen:
40120_497061011216_523111216_7528289_4840851_n.jpg



Özetle:
Fotolar az, bunun için peşinen özür..Umarım anlatımla canlandırabildim zihninizde yaşadıklarımızı :)
Uludağ'a kar inmeden motorla gidiniz, görünüz..
Sadece kışın gitmiş olanlar için de bu geçerli..Mutlaka her mevsimi görülmeli bu koca dağın..

Bir bilgi:
Ülkemizdeki patlamamış tek volkanik dağ kütlesidir Uludağ, eski adıyla Olympos Dağı..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Havalar soğudu diye gezmelere dur demek yok :mrgreen: keşke ben de katılabilsem gezilere. Çok güzel bi gezi olmuş yine. Elinize sağlık.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Otur yerine sifir!!!!
Bastan savma rapor hazirlamissin.

Tahtaya ikiyuzseksenuçbinaltiyuzkirksekiz defa bir daha yapmiycam yazacaksin.
:p

Raporundan çok usudugun ve hala usudugun belli oluyor.:)

Neyse gene de sagol.
Memleket havasi iyi geldi.::145::
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Havalar soğudu diye gezmelere dur demek yok :mrgreen: keşke ben de katılabilsem gezilere. Çok güzel bi gezi olmuş yine. Elinize sağlık.

Yağı 10w40 a çevirdim bende soğuklara karşı :mrgreen:

Otur yerine sifir!!!!
Bastan savma rapor hazirlamissin.

Tahtaya ikiyuzseksenuçbinaltiyuzkirksekiz defa bir daha yapmiycam yazacaksin.
:p

Raporundan çok usudugun ve hala usudugun belli oluyor.:)

Neyse gene de sagol.
Memleket havasi iyi geldi.::145::

Valla küserim, yazmam bir daha rapor.. Derhal üşüdüğüm foto üzerinde bir PS uygulaması yapıp koyuyorsunuz buraya coq efendi :p:mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
doymuş yağ oranı yüksek, kollestrolü eksik, tadı damağımda kalmış son 3 zeytinlik bir gezi raporuydu...
ama yine de hazırlayanı sevdim :)

Not: bu bir evlilik teklifi değildur :p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Harika bir gezi olmuş..
Ellerinize kollarınıza sağlık..

Teşekkürler, denenmesi gereken bir rota diyorum :)

doymuş yağ oranı yüksek, kollestrolü eksik, tadı damağımda kalmış son 3 zeytinlik bir gezi raporuydu...
ama yine de hazırlayanı sevdim :)

Not: bu bir evlilik teklifi değildur :p

Ahahahhaha...
Sencer amca, seninle ilgili istihbaratımı sağlamlaştırdım Cem amca sağolsun :p
Seneye öyle veya böyle yanındayım bilesin :)
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Ousbourne hocam, zaten oldum olası Bursayı severim, 10 gün önce bende Teleferikteydim. Araya hemen gezi sıkıştırmışsınız ki gayet güzel olmuş görünüyor. Başlığı gören; "Obaa Uludağa gitmişler manzara görelim biraz yahu" tepkisi havada kalsada, yemek kısmı tatmin ediciydi:cherry:
DevammMm::gleam::
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ousbourne hocam, zaten oldum olası Bursayı severim, 10 gün önce bende Teleferikteydim. Araya hemen gezi sıkıştırmışsınız ki gayet güzel olmuş görünüyor. Başlığı gören; "Obaa Uludağa gitmişler manzara görelim biraz yahu" tepkisi havada kalsada, yemek kısmı tatmin ediciydi:cherry:
DevammMm::gleam::

Hehe evet, başlığın verdiği o havayı bende sezdim şimdi ve fotoları görünce hayal kırıklığı :)
Ne yapalım ama dediğim gibi olumsuz hava şartları ve pilleri bitik bir foto makinesi neticesinde anca karambollerde çektiğmiz bu fotolar ve anılarımız kaldı elimizde..
Bir dahakine söz ama :mrgreen:

Teleferik Bursa merkezde tabelası olan teleferik değil mi?
O nereye çıkıyor? Sarıalan'a mı?
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Aslında ben Kayak merkezinin olduğu yere gitmedim. Adını verdiği semtteydim. Lakin buradaki taalukata sorduğumda Teferrüç diye bir yerden bahsediyorlar oradan Teleferikle Sarıalana ulaşabileceğimi söylemişlerdi?? Muhtemelen gördüğün levhada adını verdiği semt olabilir?? Ama bunu motosikletlerimizle teyit etmeyi çok isterdim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Teşekkürler, denenmesi gereken bir rota diyorum :)



Ahahahhaha...
Sencer amca, seninle ilgili istihbaratımı sağlamlaştırdım Cem amca sağolsun :p
Seneye öyle veya böyle yanındayım bilesin :)

başım gözüm üstüne, ne zaman ve nasıl istersen gönlüm de kapım da açık hocam :rendeer::cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi olmuş.bizim buralara daha o soğuklar gelmedi.gezi mevsimimiz yeni yeni başladı.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Yağmurlu olacak aman dikkat edin diye sizi göndersek de hava durumunun yanıltıcı olması çok iyi olmuş sizin adınıza :)

Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Okurken üşüdüm ya :D Helal olsun :D Biz havalar sıcak dencek bir zamanda 5 te Orhan gaziye gittik donduk bu havada uludağı hiç düşünemiyorum.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
etkinlik güzel geçmiş rotada çok güzel tekerinize sağlık ancak etkinlik fotolarından önce etkinlik duyurularında bu başlığı görmememiz beni biraz düşündürdü....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu konu havalar sogudu diye motosikletlere garajlarda hapis hayat yaşatan zihniyete kapak olsun:cherry:

Süper gezi olmuş. Paylaşım için tşk.:cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
İyi güzel hoş gezide arkadaş tamda yerinde kesmişsin yapılır mı bu? :(

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Bende kışın ortasında motorla gitmeyi istiyorum uludağ ama biraz sıkar diye pek cesaret edemiyorum.Uludağ görünce anılarım debreşti.Tebrikler sizede soğuk demeyip çıkmışınız.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
darışı başımıza çok güzel bir gezi olmuş inş. en kısa zamanda bende gidebilirim..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi ayın üçünde yalovadaydım... dayımlara gitmişytim... haberim olsa comet650 ile size eşlik ederdim.. güzel bir gün olmuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst