Çok güzel gezi... ellerinize sağlık.
O Çınar da, yaklaşık 1000 yıllık veya daha fazla. Yani, Bursa'nın Orhan Bey (yanlış hatırlamıyorsam) tarafından alınışından, Yunanlıların işgalinden kurtuluşuna kadar herşeye tanıklık etti. Hala da ediyor.
Hakkını vermek lazım.