baron985' Alıntı:Evime geldim, duşuşmu aldım, yemeğimi yedim ve resimleri şimdi açıyorum.
mesajı beni üzdü...cenkmenderes' Alıntı:Kodumun 30 agustos günü çalışıyorum abicim.. Varmı böyle bir adalet ya.. Ben de gelirdim yoksa ne güzel.. Çalışmak kavramını icat edene cok saygılarımı sunuyorum burdan..
Biscuit' Alıntı:abicim yolda gördüğümüz makinanın modeli neydi tam olarak ondan alacamda biliyorsun bi yollarsan aşartırayım ??? :rendeer:
devilcerkez' Alıntı:mesajı beni üzdü...cenkmenderes' Alıntı:Kodumun 30 agustos günü çalışıyorum abicim.. Varmı böyle bir adalet ya.. Ben de gelirdim yoksa ne güzel.. Çalışmak kavramını icat edene cok saygılarımı sunuyorum burdan..