29(Gece)-30 Agustosda Sapancada Çadırlarla Mangal Yapıyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Arkdaşlar çilingöz gezisi arkasına sapanca gezisi bayaa yorulmuşum. 2 gezide toplam 750 km yapmışız. İzmire giderdik be..... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi eve kadar gittim far bir sorun yaratmadı ama yarın bir gösterecem bir sorun yok şimdilik ısındımı ne oldu acaba !!!
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
baron985' Alıntı:
Evime geldim, duşuşmu aldım, yemeğimi yedim ve resimleri şimdi açıyorum.

Baron allah gözünü doyursun. Kocaman alabalığı höpürdeettin hala yemek yiyorsun. Ne diim sana..

Şaka bi yana ben de acıkmışım... hemen dalayım mutfağa.... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal, yaw ben sizden ordaki amcanın telefonunu almayı unuttum. özelden yollarmısın ismiyle beraber. ama sen yazma. yanlış yazarsın sen şimdi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman be abi kiremetti alabalığı,,üstüne kaşarlı mantarı,,peynir kızartmasını,,tereyağı kızarmış ekmeği ve salatanın suyunu afiyetle indirdin şimdide açıktım diyorsunuz kolastrole dikkat pls...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
baron985, tamam yollarım hanım yattı onda numara.

Biscuit, doğru diyorsun da yiyoruz işte. sağol yinede.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim yolda gördüğümüz makinanın modeli neydi tam olarak ondan alacamda biliyorsun bi yollarsan aşartırayım ??? :rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
cenkmenderes' Alıntı:
Kodumun 30 agustos günü çalışıyorum abicim.. Varmı böyle bir adalet ya.. Ben de gelirdim yoksa ne güzel.. Çalışmak kavramını icat edene cok saygılarımı sunuyorum burdan..
mesajı beni üzdü...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Biscuit' Alıntı:
abicim yolda gördüğümüz makinanın modeli neydi tam olarak ondan alacamda biliyorsun bi yollarsan aşartırayım ??? :rendeer:

Suzuki DL-650 V-Strom tam bir gezi motoru. hüpeerrr...
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam ufakbi katkımız olduysa ne mutlu. Sizinle olmak gerçekten çok güzeldi. Sakaryada herzaman bir kapınız var herzaman bekleriz.
lubimaya54, Ben teşekkür ederim hocam. Sen olmasaydın bende kaçkere yanından geçtigim o yerleri göremeyecektim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst