29(Gece)-30 Agustosda Sapancada Çadırlarla Mangal Yapıyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Kabir; doğru diyorsun. da yinede bilen birisinin fikrini almakta fayda var. Ben de buradaki araştırmalardan kırkpınar'ı buldum. orası da güzel bir yere benziyor. yelken yarışlarının yapıldığı yer var şu an orada organizasyon yokmuş. oraya çadırları kurabiliriz.

10.jpg
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Yapılan uyarılara uymadığınız ve FLOOD (arka arkaya mesaj) yaptığınız tespit edilmiştir. Bu size tarafımızdan yapılan son uyarıdır aksi takdirde ceza alacağınızı lütfen göz önünde bulundurun
********************I**********************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal, annesinin sağlık problemleri dolayısıyla benim arkadaşım gelemiyecek. bende çadır alıcam. çünkü o villa tipi çadırla tek başıma uğraşamam. gereksiz büyük olucak ve motorda yer kaplayacak.
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ubaykal, gelmeye calısacaz..beylere size kırkpınarı önere bilirim..sapancanın sakarya sınırları içinde kalan en guzel yeri..yesilligi ve göle olan manzarısı cok guzel..benim okul kırkpınarda süreklı gidip gelidigim halde hala kırkpınara doyamadım.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Tamam akşam ilk hedef kırkpınar o zaman. lubimaya54, telefonum 05056472240 umarım avea çekiyordur. Turkcell telefonumu yabancı numaralara açmadığım için boşuna vermeyeyim.

Numaram 05056472204 imiş. arayıp ulaşamayan arkadaşlardan özür... :silent:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ubaykal, ok numarını aldım..merak etme tüm hatlar cekiyor..ODUNCU, abi ne zaman musaitsin yarın calısmıyorsan sabah bi kırkpınar yapalım..
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
lubimaya54,
bi tersli olmazsa uyar hocam. Kaçta nerde nasıl buluşucaz nete girmede sorun var pek takılamıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal, abi numaranı gene yanlış verdin galiba. sonu 04 ile bitmiyomuydu. banada 09 diye vermiştin :p :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
ODUNCU, abi benim dukkana gelirsin ne zaman musait olursan..gideriz beraber..arkadaslar sabah uyur falan.10-11 gibi ckarız burdan.sen yıne ne zaman musait olursan ben hep dukkandayım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdilik böyle

baron985
ubaykal
Biscuit
thunderkiller
ve
lubimaya54 ve ODUNCU ertesi gün

freeozkanın işleri varmış, kabir de yorgunum ve motor bitik diyor. Temden 125km lik yol olduğu için çok sorun olmaz diye gidiyorum. Yoksa bende bitik durumdayım. Bu sefer sefasını sürüp mangal olayına girmeye gidiyoruz. Kalıcak yerler çok var gölün çevresinde. :king:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
bizimkiler yola cıkmak uzeredir.hayırlı yolculuklar beyler..yarın oduncuyla gidip arkadasları görelim.bi bakalım neler yapıyorlar :king: :king:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Fotoğraf çekin, yaşadıklarınızı yazın, keşke biz de olsaydık dedirtin.

Yarınki işimi bırakıp şeytan diyor atla gecenin 22.23'ünde Sapanca'ya. Buraya 70 - 75 km. 1 saatlik yol. Mont ve pantolon siparişim yarın gelecek büyük ihtimal. Gecenin bu saatinde bir de geri dönülecek, donarım ben be. 46 yaşından sonra ı - ıh bize gelmez bu sevda.

Bir dahaki sefere inşallah.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav arkadaşlar bi rahat durun yaaa...
ubaykal abimiz evli barklıdır çoluk çocuğa uymaz diyoruz...yok abi bu adam hepsinden daha manyak... :queen:
herşey bu baron985in aklından çıkıyor...elebaşı bu...yakalayınnn :queen:
kıskanıyom bu tayfayı abi yaaa... :rendeer:

sereye babaoş...46 neki abi yaaa...hayatın baharındasın maşallah...
sen bizim gibi 10 gence takla attırırsın...öyle deme abem...46 bahar bahar...
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
cenkmenderisin sayesinde bugun gecte olsa oduncuyla beraber bizim tayfayı sapancada bulduk..abi arkadaslar baya eglenmiş dun aksam daha sonra hep beraber kırkpınara daha sonra meshur maşukiyeye balık yemege gittik.resimler bu aksam eklenir sanırım.biz arkadaslardan 6 gibi ayrıldık.suan ewlerine warmıslardır..artık maceraların sizlerle paylasırlar.BARON985,BİSCUİT,UBAYKAL ve EŞİNE bugun için tekrar tessekur ediyorum.sizleri tanıdıgım için gercekten cok ama cok memnun oldum.unutmadan ODUNCU sanada ayrı bir tesekkur abi.güzel bi gün gecirdik :cat: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyecanlı ve bol maceralı bir gezi idi 1 günlük bile olsa gerçekten çok büyük keyif aldım adapazarlı arkadaşlarımızın( ODUNCU VE LUBİMAYA54) bize katılması ile çevreyi çok daha net öğrendik ve ilerdeki geziler için altyapımızı hazırladık ama dileğim siteden şudur ki kalmalı gezilere daha çok talebin artması inanın gezilerin tadı bu şekilde daha net anlaşılıyor sabırsızlıkla resimleri bekliyorum sizlerde görünce hayran kalacaksınız... :thumleft:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
lubimaya54' Alıntı:
cenkmenderisin sayesinde bugun gecte olsa oduncuyla beraber bizim tayfayı sapancada bulduk..abi arkadaslar baya eglenmiş dun aksam daha sonra hep beraber kırkpınara daha sonra meshur maşukiyeye balık yemege gittik.resimler bu aksam eklenir sanırım.biz arkadaslardan 6 gibi ayrıldık.suan ewlerine warmıslardır..artık maceraların sizlerle paylasırlar.BARON985,BİSCUİT,UBAYKAL ve EŞİNE bugun için tekrar tessekur ediyorum.sizleri tanıdıgım için gercekten cok ama cok memnun oldum.unutmadan ODUNCU sanada ayrı bir tesekkur abi.güzel bi gün gecirdik :cat: :thumleft:


Lubimaya ve oduncu arkadaşlarım. Asıl ben teşekkür ederim bizi orada yanlız bırakmadığınız için. Ayrıca ben de çok memnun oldum.. :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Biscuit, abi senin far ne oldu merak ettim. şimdi telefon açacaktım. Buraya yazdığını gördüm.

Baron resiiimmmm.... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bize güzel yerleri gösterdiğiniz için çok teşekkürler. kırkpınar baya güzeldi valla. Evime geldim, duşuşmu aldım, yemeğimi yedim ve resimleri şimdi açıyorum. biraz resimlerle uğraşıyım hemen yatıcam. gerisini yarın akşam koyarım artık. Hala titriyorum. Bu arada çilingöz+sapanca+karting 700km yol yaptım 4 günde. keşke izmire falan gitseydik :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst