- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
ODUNCU, GİDERİZ ABİ ARKADASLARI ZİYARET..bi hoşgeldiniz deriz
lubimaya54' Alıntı:cenkmenderisin sayesinde bugun gecte olsa oduncuyla beraber bizim tayfayı sapancada bulduk..abi arkadaslar baya eglenmiş dun aksam daha sonra hep beraber kırkpınara daha sonra meshur maşukiyeye balık yemege gittik.resimler bu aksam eklenir sanırım.biz arkadaslardan 6 gibi ayrıldık.suan ewlerine warmıslardır..artık maceraların sizlerle paylasırlar.BARON985,BİSCUİT,UBAYKAL ve EŞİNE bugun için tekrar tessekur ediyorum.sizleri tanıdıgım için gercekten cok ama cok memnun oldum.unutmadan ODUNCU sanada ayrı bir tesekkur abi.güzel bi gün gecirdik :cat: :thumleft: