29 ekim de kaza yaptım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun , Allah beterinden saklasın :cat:
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
3
geçmiş olsun

geçmiş olsun, sanırım sağ sinyalinde kırıktı .
tekrar geçmiş olsun

erdinc kanuni tiger (sari katir)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Çok geçmiş olsun sende fazla bişey olmaması sevindirici:rendeer::rendeer::rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bununla geçmiş olsun. İnş. bir daha yaşamazsınız. (bizlerdende uzak olsun)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
çok sağolun arkadaşlar doktora göründümn birşeyin yok dedi sadece kafamı kamyonete çarpma anında sarsıntı geçirdiğimi o yüzden gözlerimde anlık bozukluk olduğunu söyledi...kaskın camı çatladı ve sert çizikler var yola devam etmek istememin nedeni ortada bu gün gercektenm önemliydi hepimiz için ne pahasına olsun gidicem dedim yolda bacaklarımda ağrı hissettim ama geçti Allah a şükür şimdilik birşeyim yok

hersey bi yana aklıma geldide kamyonetin sahibi geldi noldu dedi adamın biri kenardan ARABADA BİŞİ YOK dedi kamyonetin sahibi ABAYI S*KTİR ET GENCİN BİRŞEYİ VARMI DEDİ çok fena oldum o anda :S başkası olsa belki o anda arka stoplara falan bakardı :S

tekrar teşekkür ederim 20 yaşındayım 10 senedir motor kullanıyorum 10 yaşında peugeot sürerdim o zaman dan bu zamana ilk kazam bu inş. son olur
Allah kazasız belasız günler versin..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun
her zaman korumalı bin
ıslak havalarda da çok dikkat et, aman
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeşim.
gerçektende dediğin gibi bügün özellikle yollar çok tehlikeliydi dolmabahçeye koteje yetişcem diye yıldız teknikten inerken inanırmısın arka tekerin firenlemesi sıfıra düşmüştü allahtan önceden farkettimde çok defansif indim ,arasıra kontrol ediyorum falan arka firene dokunmamla lastik kızaklıyordu ,bide lastikte yeni hani yağmurda NE LASTİĞE NEDE FRENE GÜVENMEYİN:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
42
geçmiş olsun kardeşim bende arkadaşların söylediğini tekrarlıyim mutlaka doktara görün özellikle kafa çarpmalarında günler sonra bile ortaya çıkan durumlar olabiliyor Allah muhafaza
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
büyük geçmiş olsun... kış geldi teker kaymalarına dikkat. tabi mevsim tekerlerini taktırmak daha doğru olur.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Geçmiş olsun.

Fren köklemekten çok körüklemeyi tercih edelim arkadaşlar. Yollar kaygan biz plamladığımız noktada duramayacağımız gibi arkadan gelen araçlarında duramama gibi durumu olduğu hallerde; Fren basmadan gaz keserek (kompresör dedikleri şey), yavaşlayacaksak bile stop lambamızın yanması için fren pedalının boşluğu kadar dokunarak (fren müşürünü temas ettirecek kadar) arkaya uyarı yapalım. ipucu: ıslak ve kumlu yollarda sorun yaşamamak için arka fren pedalı ile bu işlemi yapmayı alışkanlık haline getirelim. Güvenli ve kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
çok geçmiş olsun..ucuz atlatmışsın genede bi doktora görün istersen..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun kardeş
allah beterinden korusun sende bişi olmaması sevindirici
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst