geçmiş olsun kardeşim.
gerçektende dediğin gibi bügün özellikle yollar çok tehlikeliydi dolmabahçeye koteje yetişcem diye yıldız teknikten inerken inanırmısın arka tekerin firenlemesi sıfıra düşmüştü allahtan önceden farkettimde çok defansif indim ,arasıra kontrol ediyorum falan arka firene dokunmamla lastik kızaklıyordu ,bide lastikte yeni hani yağmurda NE LASTİĞE NEDE FRENE GÜVENMEYİN:cat: