Ayrım yapan yokki burda enginim yani en azından (Bursa MT olark) biz sadece üzüntümüzü dile getirdik.
NEYSE ÖNEMLİ DEĞİL DEDİĞİN GİBİ ÜZÜLDÜM SADECE CAHİLLİĞİMDEN KAYNAKLANIYOR GIPTA ETTİM ORDA OLMAMAK BENİ ÜZDÜSADECE AMACIM TARTIŞMA YARATMAK DEĞİL NAÇİZHANE FİKRİMİ SÖYLDİM KİŞİ YADA KURUM KAST ETMİYORUM
Çok sağol Zeytin.Şenol abi muhteşem bir organizasyon olmuş. Emeklerinize sağlık. Rapor ayrı bir güzel.
zeytinden sevgiler...
Kim sınıf ayırımı yapıyor.Bu topik 29 Ekim topiği ve konuşulan yazılşan şeylere bakın.Bravo.YAZDIKLARIMI GERİ ALIYORUM .ŞU NOKTADA SINIF AYRIMI YAKPAK COK ÜZÜCÜ.ORGANİZE OLMAYI BAŞARABİLEN HERKESİ CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.ANCAK BENİ ORGANİZASYONUN HANGİ CLUP TARAFINDAN YAPILDIĞI İLGİLENDİRMİYORKİ.FORUMDA BİLE (BİZ .. OLARAK YADA VSVS FARKETMEZ)AYRIM YAPILMASI DEVLETİMİZİN SARSILMAZ TEMELLERİNİN ATILDIĞI BİRLİK VE BERABERLİK DUYGUSUNUN TAVAN YAPMASI GEREKEN BÖYLE ÖZEL BİR GÜNDE BİLMEDEN BÖYLE BİR YORUM YAPTIM CEHALETİME VERİN.BU ORGANİZASYONUN BELLİBİR ZÜMREYE AİT OLDUĞUNU BİLSEYDİM BALIKLAMA DALMAZDIM.SADECE BENDE HABERDAR OLUP KATILMAK İSTERDİM.KENDİ ARAMIZDA BİLE SINIF FARKI GÖZETİRSEK BU MEMLEKETİN VAY HALİNE
Çok sağol Zeytin.
Sevgiler Saygılar bizden.
Bursa ya yolun düştüğünde beklerim.Bir telefon kafi.Sizleri ağırlamaktan şeref duyarız.
Kim sınıf ayırımı yapıyor.Bu topik 29 Ekim topiği ve konuşulan yazılşan şeylere bakın.Bravo.
Ben buraya sırf paylaşmak için mesaj attım.Polemik yaratmak için falan grup daha iyimiş aklışı almak için değil.
Canım TÜRKİYE'mden manzaralar sunmak istediğim için attım.ve gördüğüm muameleye bak.teşekkür ederim arkadaşım.