29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Korteji Bursa

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
milli duyguların şahlandı, katılamadığım üzüldüm, mükemmel bi birlik ve dayanışma örmeği bence. umarım gelecek zamalardaki kortej (toplu sürüş) organizasyonlarına katılmayı başarırım. Böyle anlamlı özel günlerde de olsa trafikteki varlığımızı diğer araç sürücilerine histtirmiş oluyor. Gerçi bizleri senede bi kaç gün fark etmiş olmaları yetmez elbette ama :)
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
66
harika bir kortej hele anlatım ayrı bi mükemmel emeğinize sağlık
not: ayrıca kortej başındaki polisi kınıyorum kask takmadığı için...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Yüreğinize sağlık. Umarım hep böyle devam eder.
Fotoğrafların arasına yerleştirdiğiniz anlamlı sözler içinde ayrıca teşekkürler.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
emeği geçen herkesin eline sağlık

BURDAN YETKİLİLERE SESLENMEK İSTİYORUM.BÖYLE GÜZEL BİR ORGANİZASYON YAPILACAKTI MADEMKİ BURSA MT SAYFASINADA YETKİLİ BİR KİŞİ KÜÇÜKTE OLSA ORGANİZASYONLA İLGİLİ BİLGİ VERSEYDİ BİZDE KATILMAK İSTERDİK AÇIKÇASI TOPİĞİ GÖRÜNCE DUMUR OLDUM VE ÜZÜLDÜM

Site yetkililerinin bu kortejden haberi varmnıdır yokmudur bilemiyorum ama bu kortej 2000 yılından beridir yapılmakta.Biz BE olarak Valilik ten izin alarak yapıyoruz.Normal Resmi geçit içinde değik biz kendi saatimize uygun olduğu zaman yapıyoruz.

Evet onlar Bursa Enduro........
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
cok güzel olmuş o kadar motor toplanıp böyle yapılması.

Polis amcamda kask yoktu galiba :(
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
emeği geçen herkesin eline sağlık

BURDAN YETKİLİLERE SESLENMEK İSTİYORUM.BÖYLE GÜZEL BİR ORGANİZASYON YAPILACAKTI MADEMKİ BURSA MT SAYFASINADA YETKİLİ BİR KİŞİ KÜÇÜKTE OLSA ORGANİZASYONLA İLGİLİ BİLGİ VERSEYDİ BİZDE KATILMAK İSTERDİK AÇIKÇASI TOPİĞİ GÖRÜNCE DUMUR OLDUM VE ÜZÜLDÜM

Haklısın arkadaşım BURSA'da motosiklet kullanan sadece BE değil haberimiz olsaydı böyle anlamlı bir günde bizde orada olmak isterdik harika kortej olmuş BURSA hepimizin Cumhuriyet bayramıda hepimizin.O korteje katılan emeği geçen arkadaşlara çok çok teşekkürler
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Mustafa Kemâl'i anlamak ağlamak değil,
Mustafa Kemâl ülküsü, sadece söz değil.


Dizeler kime aittir bilmiyorum ama mevzuyu anlatmaya yetiyor.

Elinize sağlık falan demiycem.
Bir Cumhuriyetiniz var ve yarın da olsun istiyorsanız elinizden ne geliyorsa yapacaksınız zaten..:wiinkk:

İnsan bir yere ait olmakla gurur duyar mı?
?
?!

Böyle şeyler görünce duyuyor.
Binlerce km uzağında olsam da memleketimle gurur duyuyorum...

Yukarıda yazılan dizelerin anlatmak istediği şeyler, Ulu Önder Atatürk'ün yine BURSA'da verdiği Nutuk okunarak biraz daha net anlaşılabilir aslında.

Google amcayı rahatsız etmemeniz için ben buraya asıvereyim arkadaşlar...:cat:


"Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, “Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır” demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır. Polis gelecek, asıl suçluları bırakıp, suçlu diye onu yakalayacaktır. Genç, “Polis henüz devrim ve cumhuriyetin polisi değildir” diye düşünecek; ama hiçbir zaman yalvarmayacaktır. Mahkeme onu yargılayacaktır. Yine düşünecek, “demek adalet örgütünü de düzeltmek, yönetim biçimine göre düzenlemek gerek” Onu hapse atacaklar. Yasal yollarla karşı çıkışlarda bulunmakla birlikte bana, başbakana ve meclise telgraflar yağdırıp, haklı ve suçsuz olduğu için salıverilmesine çalışılmasını, kayrılmasını istemeyecek. Diyecek ki, “ben inanç ve kanaatimin gereğini yaptım. Araya girişimde ve eylemimde haklıyım. Eğer buraya haksız olarak gelmişsem, bu haksızlığı ortaya koyan neden ve etkenleri düzeltmek de benim görevimdir.” İşte benim anladığım Türk Genci ve Türk Gençliği!"


Teşekkürler......
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511

Google amcayı rahatsız etmemeniz için ben buraya asıvereyim arkadaşlar...:cat:
"Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, “Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır” demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır. Polis gelecek, asıl suçluları bırakıp, suçlu diye onu yakalayacaktır. Genç, “Polis henüz devrim ve cumhuriyetin polisi değildir” diye düşünecek; ama hiçbir zaman yalvarmayacaktır. Mahkeme onu yargılayacaktır. Yine düşünecek, “demek adalet örgütünü de düzeltmek, yönetim biçimine göre düzenlemek gerek” Onu hapse atacaklar. Yasal yollarla karşı çıkışlarda bulunmakla birlikte bana, başbakana ve meclise telgraflar yağdırıp, haklı ve suçsuz olduğu için salıverilmesine çalışılmasını, kayrılmasını istemeyecek. Diyecek ki, “ben inanç ve kanaatimin gereğini yaptım. Araya girişimde ve eylemimde haklıyım. Eğer buraya haksız olarak gelmişsem, bu haksızlığı ortaya koyan neden ve etkenleri düzeltmek de benim görevimdir.” İşte benim anladığım Türk Genci ve Türk Gençliği!"


Teşekkürler......


Keske ATATÜRK yaşıyor olsa diyebildim sadece sessizce.. Simdi kime telgraf cekecegiz? Kimlere ben inancımın geregini yaptım diyecegiz? Öhööm konumuz neydi, hmm evet motosiklet, motosikletler iki tekerlekli kara tasışları olup....
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
Bursaya selam olsun, kortejde bulunan herkese de helal olsun, keşke tüm şehirlerde böyle organizasyonlar gerçekleştirilebilse de birileri ister istemez haddini bilse
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
mükemmel bir organizasyon olmuş tebrikler yüreğinize sağlık:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
emeğinize sağlık walla bnmde tüylerim diken diken oldu yurdumuzun insanlarının bu kdr duyarlı olması çok güze bişe birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu gösteren çok güzel bişi hepinizi tek tek tebrik ediyorum :cat:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bursada da böyle kitle yakalamak çok güzel şu araya giren yollar olmasa
tüm türkiye birleşsek ama bilinki yürkeler hep bir emeği geçen herkese saygılar. .
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
inanılmaz güzel resimler, aklımızın içinde hep durması gereken çok güzel sözler... inanılmaz duygulandım arkadaşlar, yüreğinize emeğinize sağlık....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst