29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Korteji Bursa

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Ayrım yapan yokki burda enginim yani en azından (Bursa MT olark) biz sadece üzüntümüzü dile getirdik.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Ayrım yapan yokki burda enginim yani en azından (Bursa MT olark) biz sadece üzüntümüzü dile getirdik.

NEYSE ÖNEMLİ DEĞİL DEDİĞİN GİBİ ÜZÜLDÜM SADECE CAHİLLİĞİMDEN KAYNAKLANIYOR GIPTA ETTİM ORDA OLMAMAK BENİ ÜZDÜSADECE AMACIM TARTIŞMA YARATMAK DEĞİL NAÇİZHANE FİKRİMİ SÖYLDİM KİŞİ YADA KURUM KAST ETMİYORUM
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
NEYSE ÖNEMLİ DEĞİL DEDİĞİN GİBİ ÜZÜLDÜM SADECE CAHİLLİĞİMDEN KAYNAKLANIYOR GIPTA ETTİM ORDA OLMAMAK BENİ ÜZDÜSADECE AMACIM TARTIŞMA YARATMAK DEĞİL NAÇİZHANE FİKRİMİ SÖYLDİM KİŞİ YADA KURUM KAST ETMİYORUM

Biz zaten yapmadıkmı Bursa MT olarak konvoyumuzu ....
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şenol abi muhteşem bir organizasyon olmuş. Emeklerinize sağlık. Rapor ayrı bir güzel.
zeytinden sevgiler...
Çok sağol Zeytin.
Sevgiler Saygılar bizden.
Bursa ya yolun düştüğünde beklerim.Bir telefon kafi.Sizleri ağırlamaktan şeref duyarız.

YAZDIKLARIMI GERİ ALIYORUM .ŞU NOKTADA SINIF AYRIMI YAKPAK COK ÜZÜCÜ.ORGANİZE OLMAYI BAŞARABİLEN HERKESİ CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.ANCAK BENİ ORGANİZASYONUN HANGİ CLUP TARAFINDAN YAPILDIĞI İLGİLENDİRMİYORKİ.FORUMDA BİLE (BİZ .. OLARAK YADA VSVS FARKETMEZ)AYRIM YAPILMASI DEVLETİMİZİN SARSILMAZ TEMELLERİNİN ATILDIĞI BİRLİK VE BERABERLİK DUYGUSUNUN TAVAN YAPMASI GEREKEN BÖYLE ÖZEL BİR GÜNDE BİLMEDEN BÖYLE BİR YORUM YAPTIM CEHALETİME VERİN.BU ORGANİZASYONUN BELLİBİR ZÜMREYE AİT OLDUĞUNU BİLSEYDİM BALIKLAMA DALMAZDIM.SADECE BENDE HABERDAR OLUP KATILMAK İSTERDİM.KENDİ ARAMIZDA BİLE SINIF FARKI GÖZETİRSEK BU MEMLEKETİN VAY HALİNE
Kim sınıf ayırımı yapıyor.Bu topik 29 Ekim topiği ve konuşulan yazılşan şeylere bakın.Bravo.
Ben buraya sırf paylaşmak için mesaj attım.Polemik yaratmak için falan grup daha iyimiş aklışı almak için değil.
Canım TÜRKİYE'mden manzaralar sunmak istediğim için attım.ve gördüğüm muameleye bak.teşekkür ederim arkadaşım.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Çok sağol Zeytin.
Sevgiler Saygılar bizden.
Bursa ya yolun düştüğünde beklerim.Bir telefon kafi.Sizleri ağırlamaktan şeref duyarız.


Kim sınıf ayırımı yapıyor.Bu topik 29 Ekim topiği ve konuşulan yazılşan şeylere bakın.Bravo.
Ben buraya sırf paylaşmak için mesaj attım.Polemik yaratmak için falan grup daha iyimiş aklışı almak için değil.
Canım TÜRKİYE'mden manzaralar sunmak istediğim için attım.ve gördüğüm muameleye bak.teşekkür ederim arkadaşım.

BENDE TAM OLARAKTA BUNDAN BAHSEDİYORUM.KONUYU ŞAHSİ OLARAK ALGILAMAYIN LÜTFEN.BENİM SADECE DEMEK İSTEDİĞİM BÖYLE BİR ŞEYDEN DAHA ÖNCE HABERİMİZ OLSAYDI FORUMDA TOPİK AÇMADAN ÖNCE YANİ EĞERKİ MÜMKÜNATI VARSA BİZDE KATILIRDIK.DEDİĞİM GİBİ BEN PEK GRUP CLUP ANLAMIYORUM SADECE HEVES ETTİM O KADAR DİYİP KONUYU BURDA KAPATALIM DEDİĞİNİZ GİBİ (KIRILAN VARSA DA AYRICA ÖZÜRLERİMİ İLETİRİM)
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
75
Bravo arkadaşlar. Muhteşem olmuş. Tüylerim diken diken oldu izlerken. Harikasınız.
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
bursa tebrikler bu ne cosku.gözlerimde yaslarla izledim duygulandım.teşekkürler
hazırlayan ve katılan arkadaslara kayseri'den kucak dolusu sevgiler nice 29 ekim lere
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Abi ne söylenebilir ki, tek kelimeyle harika. Tekerinize, yüreğinize sağlık, çok duygulandım, çok mutlu oldum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst