28/10/07 pazar FB Kahve Dunyasi Bulusmasi(Aytunc Abi ile)

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
28/10/07 pazar FB Kahve Dunyasi Bulusmasi(Aytunc Abi ile) - Fotoğraflar Yüklendi

28si pazar aksami saat 20:00'de Fenerbahcedeki Kahve Dunyasinda Aytunc Abiyle tanismak ve hosgeldin demek icin bulusuyoruz.Kendisini abim kadar severim, çok değerli bir insandır.
Aytunc abiyi zaten cogunuz siteden taniyorsunuzdur,yuzyuze de tanismak isteyen herkesi bekliyorum.Kenandan son haberleri de alırız hem kendisinden.
Hadi Almanyadaki buluşmalara taş çıkartacak bir buluşma yapalım...
Bence SS'çilerin kaçırmaması gereken bir buluşma bu :cat:

Katilanlar:
1- Luxor+1
2- Nemrut
3- edy
4- dinmeyen
5- boy
6- Skullhunter
7- babaçi
8- metalgod
9- Shrieker
10- Discordian
11-

İşte Aytunc abi
67282642va8.jpg


sofualtinso8.jpg


schrgdv6.jpg


23964789dw9.jpg


3.jpg

Soldaki sarı motoru kullanan da Aytunc abi :)
http://www.youtube.com/watch?v=y9HXRslc6ck[/code]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
kardeşim katılmak isterdim ama 10 saat yol var :) ama kışın buna benzer bi gezi olursa katılabilirim. çünkü istanbula gelicem kışın. inşallah ozaman olur :wiinkk:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Arkadaşlar Aytunç abinin acil bir işi çıktığı için buluşmayı 28/10/2007 Pazar günü yapmak durumundayız.Geç olmadan haber veriim dedim.
Gelmek isteyen arkadaşlar için buluşma tarihi

28 Ekim 2007 Pazar
Saat: 20.00
Yer: Fenerbahçe Kahve Dünyası
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar Aytunç abinin acil bir işi çıktığı için buluşmayı 28/10/2007 Pazar günü yapmak durumundayız.Geç olmadan haber veriim dedim.
Gelmek isteyen arkadaşlar için buluşma tarihi

28 Ekim 2007 Pazar
Saat: 20.00
Yer: Fenerbahçe Kahve Dünyası

ogünde çalışıyorum iyimi:pr: kaçabilirsem belki yine gelebilirim:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar belki biliyorsunuzdur
aytunc abi kenan'ın kankası, ayrıca çok çok deneyimli bir SS sürücüsü
çarşamba günü tekrar almanyaya geri dönüyor
onu bu buluşmada tanışmanızı şiddetle öneririm
kesinlikle tanımanız gereken bir insan, tanıştığınızda zaten ne demek istediğimi anlarsınız
hadi ona türkiyede bizler nasıl buluşuyoruz, nasıl toplantılar yapıyoruz gösterelim
tüm SS severleri pazar akşamı fenerbahçe kahve dünyasına bekliyorum
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
işim çıkmazsa gelirim diyeyim de luxor ss'lerden kimse gelmez diye telaşa düşmesin :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
cumartesi akşamı bir planım var ama yarım saat için olsada gelmeye çalışacam.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende varım hocam ekleyin..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
evet başka kimler geliyor
bakın bu fırsatı bir daha yakalayamazsınız ona göre
:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar kusura bakmayın hem işten erken çıkamadım hemde yarın binanın önüne sabah beton atılacak biraz kazı çalışması yaptık.

umarım buluşma güzel geçmiştir:pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben bişey anlamadım valla, buluşma yenilensin.:p

Üçüncüde anca idrak ediyorum.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
foto yok mu fotooo :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst