- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
- Konu Yazar
- #1
28/10/07 pazar FB Kahve Dunyasi Bulusmasi(Aytunc Abi ile) - Fotoğraflar Yüklendi
28si pazar aksami saat 20:00'de Fenerbahcedeki Kahve Dunyasinda Aytunc Abiyle tanismak ve hosgeldin demek icin bulusuyoruz.Kendisini abim kadar severim, çok değerli bir insandır.
Aytunc abiyi zaten cogunuz siteden taniyorsunuzdur,yuzyuze de tanismak isteyen herkesi bekliyorum.Kenandan son haberleri de alırız hem kendisinden.
Hadi Almanyadaki buluşmalara taş çıkartacak bir buluşma yapalım...
Bence SS'çilerin kaçırmaması gereken bir buluşma bu :cat:
Katilanlar:
1- Luxor+1
2- Nemrut
3- edy
4- dinmeyen
5- boy
6- Skullhunter
7- babaçi
8- metalgod
9- Shrieker
10- Discordian
11-
İşte Aytunc abi
Soldaki sarı motoru kullanan da Aytunc abi
http://www.youtube.com/watch?v=y9HXRslc6ck[/code]
28si pazar aksami saat 20:00'de Fenerbahcedeki Kahve Dunyasinda Aytunc Abiyle tanismak ve hosgeldin demek icin bulusuyoruz.Kendisini abim kadar severim, çok değerli bir insandır.
Aytunc abiyi zaten cogunuz siteden taniyorsunuzdur,yuzyuze de tanismak isteyen herkesi bekliyorum.Kenandan son haberleri de alırız hem kendisinden.
Hadi Almanyadaki buluşmalara taş çıkartacak bir buluşma yapalım...
Bence SS'çilerin kaçırmaması gereken bir buluşma bu :cat:
Katilanlar:
1- Luxor+1
2- Nemrut
3- edy
4- dinmeyen
5- boy
6- Skullhunter
7- babaçi
8- metalgod
9- Shrieker
10- Discordian
11-
İşte Aytunc abi
Soldaki sarı motoru kullanan da Aytunc abi
http://www.youtube.com/watch?v=y9HXRslc6ck[/code]
Son düzenleme: