- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
Ben bişey anlamadım valla, buluşma yenilensin.
Üçüncüde anca idrak ediyorum.![]()
murat sen niye orayı istiyon ben biliyommm:mrgreen:
Ben bişey anlamadım valla, buluşma yenilensin.
Üçüncüde anca idrak ediyorum.![]()
foto yok mu fotooo :cherry:
Luxor u beklemek gerek.. ama bugün ekleyeceğini hiç sanmam :cherry:
murat sen niye orayı istiyon ben biliyommm:mrgreen:
bak nasıl da biliyor
valla uykum çok, yatcam-kalkcam-giyincem-motora bincem-caddeye çıkcam-29 ekim sürüşü yapcam-eve gelcem-foto yüklicem
oldu mu?
:mrgreen::cherry:
ama bence çok güzel bir buluşma oldu, ben çok eğlendim valla
umarım sizin de hoşunuza gitmiştir...
:cat:
Yaa benim bi resmimi atsaydın msn den baari :cherry:
Sen üşengeçsin bende sabırsız orta yol bulalım bi kendimize :queen:
30 ekim saat 22:10 ve hala savaştan tek bir resim bile yok
Aytunç seneye geldiginde ozamanki resimlerle beraber yükleyecek herhalde.![]()
Savaş ellerine sağlık, bekledik ama beklediğimize değdi resimler
Yalnız bi resimde ben yoktum ben yokken nası resim çekindiler diye düşünürken aklıma geldi resmi benim çektiğim :queen: