28/10/07 pazar FB Kahve Dunyasi Bulusmasi(Aytunc Abi ile)

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Luxor u beklemek gerek.. ama bugün ekleyeceğini hiç sanmam :cherry:

bak nasıl da biliyor
valla uykum çok, yatcam-kalkcam-giyincem-motora bincem-caddeye çıkcam-29 ekim sürüşü yapcam-eve gelcem-foto yüklicem
oldu mu?
:p:mrgreen::cherry::p

ama bence çok güzel bir buluşma oldu, ben çok eğlendim valla
umarım sizin de hoşunuza gitmiştir...
:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
murat sen niye orayı istiyon ben biliyommm:mrgreen:

Adamın adı çıkcana canı çıksın işte.:pr:

Abi valla düşündüğün gibi değil, o kızın içine şeytan kaçmış, tırsıyorum ben ondan.:salut:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bak nasıl da biliyor
valla uykum çok, yatcam-kalkcam-giyincem-motora bincem-caddeye çıkcam-29 ekim sürüşü yapcam-eve gelcem-foto yüklicem
oldu mu?
:p:mrgreen::cherry::p

ama bence çok güzel bir buluşma oldu, ben çok eğlendim valla
umarım sizin de hoşunuza gitmiştir...
:cat:

Yaa benim bi resmimi atsaydın msn den baari :cherry:
Sen üşengeçsin bende sabırsız orta yol bulalım bi kendimize :queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
sizin adınıza sevindim arkadaşlar.benim önceden planladığım bir işim olduğu için gelemedim.yoksa yağmur çamur demeyiz:mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
valla anca vakit buldum arkadaşlar
işte resimler
bence harika bir buluşma oldu
aytunç abi biraz erken ayrılsa da biz sonra tekrar geri dönüp kaldığımız yerden devam ettik
(bu arada yaşlanıyorum galiba artık, eskiden 200 küsür resmi tek seferde yüklerdim valla siteye, şimdi ise anca yükleyebildim)

dsci4512rs0.jpg


dsci4511fr0.jpg


dsci4510wq6.jpg


dsci4507it4.jpg


dsci4499dd1.jpg


dsci4497lw6.jpg


dsci4496xx7.jpg


dsci4495py6.jpg


dsci4494fr0.jpg


dsci4493ad3.jpg


dsci4492wx4.jpg


dsci4491qq4.jpg


dsci4490tu1.jpg


dsci4489yw7.jpg


dsci4488oh8.jpg


dsci4487cd4.jpg


dsci4486ot7.jpg


dsci4485uz0.jpg
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Savaş ellerine sağlık, bekledik ama beklediğimize değdi resimler :)
Yalnız bi resimde ben yoktum ben yokken nası resim çekindiler diye düşünürken aklıma geldi resmi benim çektiğim :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Savaş ellerine sağlık, bekledik ama beklediğimize değdi resimler :)
Yalnız bi resimde ben yoktum ben yokken nası resim çekindiler diye düşünürken aklıma geldi resmi benim çektiğim :queen:

senin yeni motor aklını başından almış pınar...
:p
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Geçen hafta Aytunc abiyi almanyaya yoldu ettim ama bir bakiim bu ayki 2teker dergisinde gene karşıma çıkmış
:cherry:
Kenan'ın Dünya Şampiyonluğunu aldığı Fransadaki Magny Cours pistinde Aytunc abi her zamanki gibi en yakın dostunun yanındaydı.
Konu hazır sıcakken resimleri buradan sizlerle paylaşayım dedim...

Resimler 2TEKER Kasım 2007 sayısından alınmadır...
aytunckenan2lf1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst