28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keyifli bir akşamın ardından bizlere ev sahipligi yapan tamer abimize teşekkürler
abi tulumba kaldımı yav akşam giderken yolda aklıma geldide gecede uyuyamadım kesenize bereket:):):)
 
Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
Bizi bu güzel mekana davet eden tamer arkadaşa teşekkürler.:rendeer:
MT ailesinin büyüklüğü ve güzelliği her geçen gün artmakta:cat:
Bu arada hesabı vermemek için kıvırtan arkadaşı medrese yetkilileri çok beğenmiş.Şark dansları bölümüne eğitimci olarak almak istiyorlarmış.:mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
emegi geçen herkese çok teşekkürler

bence bunu geleneksel hale getirelim ayda 1 bu mekanda buluşalım
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
valla ne dicem bilmiyom çay yetiştiremedik tam 7 kez abi çaylar noldu demeye gittim adam sıkıldı getirdi çayları :queen:

bu arada metin arkdaşa çok teşekkür ederiz çaylar için

tamer abi sen olmasan istanbulda istanbuldan bi haber yaşayacağız herşey için çok teşekkür ederim abi
kesene bereket

allah dostluğumuzu ve dostlarımızı eksik etmesin

bide son olarak BABAADAM akşam yapmaya çalıştığı şey aslında o değildi tuncay abiyle muhabbet edicek gibi olduk o arada çukur gibi bişey gördüm yolda oraya girince ufak bi temas yaşandı kusura bakma amacım o değildi özürdilerim...

ya yine sölicem şu klişe olan lafımı

HERKESİ O KADAR ÇOK SEVİYORUMKİ ANLATSAM GÜLERSİNİZ

teşekkürler yaşattığınız herşey için.......:rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Arkadaşlarımız her ne kadar bizim adımızı zikretselerde. (Sanırım en geveze ben olduğumdan) Bu güzel akşamın organizasyonunu yapan "cuko (ŞÜkrü)" Sponsor Dostdark (soner) Yahu hangi birinizi sayayım. Gelenden. gelmeyenden, Bilenden , bilmeyenden, Hepinizden Tüm Mt ailesinden Allah razı olsun Gelenler varlıkları ile gelmeyenler gönülleri ile yanımızdaydılar. Sağolun.

Bide söylemeden geçemeyecem sevdiğimiz arkadaslardan birisi listedekilerin yarısı gelmez dediydi. Vallaha bildi.. listedekilerin yarısı gelmemişti üç misli gelmişti. Kendide gelmişti sağolsun.

Birde aksama yaşadığım diyaloğu anlatayım motorcu olmayan biriyle aktarayım. Sanırım bana öncedende gittiğimden dolayı göz aşinalığı var. Lavabonun orda karşılaştık. ...-Abi birşeymi var hayırdır. toplanmışssınız ...-Yoo dedim öylesine sohbet için çay içiyoruz. Allah Allah dedi Pek böyle yerlere gelmessinizde...! Bak Kardeş dedim bizim "sizden hiç bir farkımız yok sadece iki tekerimiz eksik" o kadar...

Saygılarımla

T.D.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
akalteke' Alıntı:
Bide söylemeden geçemeyecem sevdiğimiz arkadaslardan birisi listedekilerin yarısı gelmez dediydi. Vallaha bildi.. listedekilerin yarısı gelmemişti üç misli gelmişti. Kendide gelmişti sağolsun.

harbi he :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletli arkadaşlarla çay içmeye gidiyorum demiştim işten çıkarken. Kimse anlayamıyordu bunun ne demek olduğunu.
"Motosikletli arkadaşlar da ne? Üniversiteden arkadaşlar, iş arkadaşları, mahalle arkadaşları tamam ama... motosikletli olunca ne oluyor?.."
"Muhabbet oluyor" dedim. "Bunu anlayamazsın... ya yaşarsın, ya hayal edersin"

Hepinize çok teşekkürler. O güzel mekan sizlerle daha bir güzelleşiyor. Eksik olmayın!..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki ozaman bu lafların altına ben yazayım

şükrüüüüüüüüüüüüüüüüü
resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
cukko çikko kim yav tanışamadık akşam ama sagolsun gelmişler cuk_o
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
akşam geldim ama biraz gecikmişim tamer abiyle yine tanışamadım
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Guzel bır aksam oldugu her halınden bellı.. Ben de bır dahakı sefere yanınızda olucam kısmetse..

Abana'dan selamlar..
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yayında ve yapımda emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ederim (ULEN MEDYATİK OLDUKYA HERŞEYİ TV MANTIĞIYLA ANLATIYORZZZ MUHEHEH):mrgreen: harika bir ortamdı yepyenı arkadaşlarla tanıştım....
sohbet ortam gerçekten süperdi ve üzüldüğüm tek bir konu oldu METİN :mrgreen: kardeşimizin yaptığı listenın 3 katı oradaydı yazık oldu metin kardeşimize.:queen:
Çıkarken numaradan hesap ödemeye çabalıyormuş gibi yapan(ben ve diğer arkadaşlar) :queen: :queen: tabiki geri çevrildiler..,
TAMERİN VE METİN A BİNİN :queen: KESESİNE BEREKETTT....:queen: :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
demonicdreams' Alıntı:
Motosikletli arkadaşlarla çay içmeye gidiyorum demiştim içerken. Kimse anlayamıyordu bunun ne demek olduğunu.
"Motosikletli arkadaşlar da ne? Üniversiteden arkadaşlar, iş arkadaşları, mahalle arkadaşları tamam ama... motosikletli olunca ne oluyor?.."
"Muhabbet oluyor" dedim. "Bunu anlayamazsın... ya yaşarsın, ya hayal edersin"

Hepinize çok teşekkürler. O güzel mekan sizlerle daha bir güzelleşiyor. Eksik olmayın!..
motosiklet.net'ten arkadaşlarla....
bende bu cümleyı kurmuştum evden cıkarken...:)
son 4-5 ay oyle keyıflı eglencelı gectı kı....:mrgreen:
insallah bundan sonra sı daha guzel olacak sızlerle bırlıkte...:cat:
--hıc olmadıgı kadar kalabalık bır arkadas grubana sahıp oldum (askerlık dahil)
--ıstanbul içi ve ıstanbul dısında farklı mekanlar gordum
--ılk kez yas gunumü 25-30 kısı ıle kutladım
aslında anlatacak yazmam gereken cokkk
şey var ama ben tamer abı kadar yeteneklı değilim...:)
kullandıgım motoru almamı sağlayan
bu sıteye uye olmamda vesıle olan

dostluklarını benden esırgemeyen
tüm Mt üyelerıne sonsuz TEŞEKKÜRLER....:cat: :)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize teleşşkürler arkadaşlar......
aranızda olmak çok güzeldi.....
her şey gönlünüzce olsun dostlarım.....



bide son olarak BABAADAM akşam yapmaya çalıştığı şey aslında o değildi tuncay abiyle muhabbet edicek gibi olduk o arada çukur gibi bişey gördüm yolda oraya girince ufak bi temas yaşandı kusura bakma amacım o değildi özürdilerim...


cuk o kardeşim: muhabbet çayda olur çorbada olur ne bilim bir çok şekilde olur.ama motor üstünde giderken olmaz.....şu çukurlarada dikkar et kardeşim mazallah bidakine düştümnü çıkamazsın:p

özüre gerek yok ama dikkat et kardeş kendinle beraber kimleri riske ettiğini her zaman düşün mesela ana,baba,kardeş evlat...........daha kardşındakinin yakınlarına sıra gelmedi......
deymez güzelliğine yazık.....:cat: kenide iyi bak
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, ben bu akşamın bu kadar keyifli geçeceğini sanmıyordum, muhabbet o kadar tatlıydıki, erken giden bazı arkadaşların farkına varamadım onlardan özür dilerim.

Yahu daha ne kadar tanışmadığımız MT li varmış akşam benim daha yeni gördüğüm birçok sima vardı, ama onlarlada tanışmamız iyi oldu.

Gökselin motoru olmadığı için plana göre onu ben arkama alacaktım ama zigzag Erkin ısrarla Gökseli vibratöre bindirmek ve ona Vip servis vermek istiyordu, fakat Göksel daha önce vibratöre binip 3 gün kendine gelemediği için binmek istemiyordu, bende incirlide hareket ederken önden fırlayınca Göksel mecburen vibratöre bindi, o yüzdende tulumba tatlılarının hepsini yedi:queen: :queen: :queen: baksana daha varmı diye soruyor, adam hala kendine gelemedi.:queen: :queen:

Kader kardeşimizin aldığı hosteslik haberide Caferağa nın yüzü suyu hürmetine olmuştur caferağa uğurlu geldi sanıyorum.:rendeer: :rendeer:


Tamer kardeşim gerçekten çok güzel bir toplantı oldu ama, çok kalabalık olduk masraf fazla oldu, sende misafirperverlik gösterdin kimseye para ödettirmedin, ama bence bu ağır oldu, inan benim içime sinmedi, sana çok yük oldu, HAKKINI HELAL ET KARDEŞİM.:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Mecburiyetten açıklama

Akşamki hesap konusunda Yahu siz üzmeyin canınızı akşam hesabın tamamı zaten ucu bucağı 50 ytl herşey dahil. Onunda yarısını zaten ayrılan arkadaşlar giderken ödemişler. Kalan yarısınıda kalan arkadaşlar paylaştı tamam. Hepinize afiyet şeker olsun şifa olsun...Hem aramızda üç beş çayın lafımı olur yahu.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Eyüp ,:rendeer: akşamları ayrı bi güzel oluyormuş...Hele bir ara o ney sesini duyduğumda kendimden geçtim.Bu güzel Eyüp akşamını bizlere yaşatan, sizlere çok teşekkür ederim.Saygılar sevgiler...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar daha nice eyüp akşamımız olacak Tamer abimiz sayesinde:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst