28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuk_o beni 40. sıraya alabilirmisin kardeşim

sonercim bir ufak elmalı olsun nargilem:)

cihancım kaseti unuttum ya gel bi arada vereyim şunu

cd lerden ne haber
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Bu akşam kaseti sana zahmet getirebilirsen mesut ve bahtiyar olurum.. olmadı bi ara evinden alırım abi. sanırım işetn direkt çıkıp gelicen.. direkt çıkıp gelirsen eve uğrayamazsın dolayısıyla kaseti getiremezsin ama çıkışta ben de gelemem çünkü işe gidicem neden böle salakça uzatıyorum bilmiyorum sanırım uykusuzluktan en iyisi sen yarın RedBull eyr reyste getir abi kaseti.. cd ye bu gece çekerim mevzuatı savaş abiden kaset için ses çıkmıyo savaş abi uyuyo muuuuuuuuuuuuuuuu???
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
BABAADAM' Alıntı:
KASKIN BENDE GÜZEL KARDEŞİM.......

MERAK ETME Bİ SORUN YOK AKŞAMA GETİRECEGİM.AKŞAMA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ
İLE..............
hatice teyzeye vermissin kaski oda ters takmis ala lal yaaaa:queen:
görüsürüz aksam

evden cıkarken fotgaf makinesini aldim zannediorum ama sadece kablosunu almisim afyonum patlamadi hala . yolda dusurdüm zanıomyaa
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
ya arkadaşla bu çayları söyleyen arkadaş bayta zorlanacak herelde bence tüketici kradisi falan alsın telefonla falan veriyolar ben bi akşamda 15 bardak çay rahat içerim
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi' Alıntı:
ya arkadaşla bu çayları söyleyen arkadaş bayta zorlanacak herelde bence tüketici kradisi falan alsın telefonla falan veriyolar ben bi akşamda 15 bardak çay rahat içerim

Çayları AKALTEKE Tamer söyliyecek, malum onun daveti, ben onun adına zaten tüketici kredisi aldım, Tamer merak etme sen, kredi hazır.:queen: :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
tüm MT selamlar....:)
arkadaslar bırsey sormak ıstıyorum
''darülaceze gunu cekılen vıdeo kaydından'' herhalgı bır haber varmı.??
ısteyen uyelere bırer kopya dagıtılsa yada sıteye eklense....:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
muhendis1959' Alıntı:
Çayları AKALTEKE Tamer söyliyecek, malum onun daveti, ben onun adına zaten tüketici kredisi aldım, Tamer merak etme sen, kredi hazır.:queen: :queen:
Güüüünaydın arkadaşlar işte müthiş güzel bir günnnn
ve bu akşam Akalteka Tamer abimizin davetlisi olarak eyüp e gidip ikram ettiği çaylardan içip güzel sohbetler edeceğiz
Yaşasııınnnnnnnnn:queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Arkadaşlar (dostdark) Sonerin bana özelden bildirdiğine göre bu sabah itibari ile gideceğimiz mekanda garsonlar 20 ye yakın kuş ölüsü bulmuşlar. İl hıfsıssıhanın açıklamasına göre kuşların telef olmasının sebebi kuş gribiymiş. Üstüne üstlük aynı mekandan dün itibarı ilede 3 garsonla sekiz müşteri yüksek ateş ve baş dönmesi nedeniyle kaldırıldıkları Eyüp ssk hatahanesinde kene ısırması sonucu kırım kongo kanamalı hastlığına yakalandıklarına kanaat getirilmiş.

Bu kadarda olurmu cinsinden olayda bir önceki gün gene aynı yerde yaşanması kafaları karıştırdı. Bu akşam gideceğimiz çay bahçesine büyük şehir belediye ekiplerinin baskınında Çernobil faciasının sonrasında karadeniz bölgesinde imha edilmek için ayrılan çaylardan paket paket bulunduğu açıklandı.

Vallaha Sonerin Yalancısıyım.

Saygılarımla

T.D.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
dostdark' Alıntı:
+1 yazmadık ama üye olan bayan arkadaşları nic lerinle yazdık +1 yazınca fırça yiğiyoruzda ondan
diğilmi şükrüüü:p

vala soner abi benim için pek sorun olmuyo allah razı olsun yengelerimin hepsi beni severler bu yüzden basit bişey için fırça atma gereği duymazlar sen düşün :queen:


karakedi' Alıntı:
Günaydın MT.. günaydın batu... Abicim nargile çay pierre lotti oooooooh .. hafif serinlik.. yarın da direksiyon sınavı ondan sonra da RedBull Air Race .. OOOOOOH yarasın.. cillop cillop.

şşş olm yavaş piyerlotiye kadar çıkmıyosun haritaya baksana :queen:


obkavi' Alıntı:
ya arkadaşla bu çayları söyleyen arkadaş bayta zorlanacak herelde bence tüketici kradisi falan alsın telefonla falan veriyolar ben bi akşamda 15 bardak çay rahat içerim

gerek yok ordan kredi açıyolarmış :)


muhendis1959' Alıntı:
Çayları AKALTEKE Tamer söyliyecek, malum onun daveti, ben onun adına zaten tüketici kredisi aldım, Tamer merak etme sen, kredi hazır.

yok abi daveti yapan benim ikincisi istendiği için yapıldı akalteke nin bi suçu yok
ama soner abi çok ısrar etti ille ben ısmarlayim diye bizde kabul ettik napalım yani ayıp olmasın diye

soner abi' Alıntı:
Güüüünaydın arkadaşlar işte müthiş güzel bir günnnn
ve bu akşam Akalteka Tamer abimizin davetlisi olarak eyüp e gidip ikram ettiği çaylardan içip güzel sohbetler edeceğiz
Yaşasııınnnnnnnnn


şşşşşşşşşşşşşttttttttttttt çamura yatma çayları ben ısmarlicam diye ısrar eden sendin ne var yani 4 kişi gidicektik 40 kişi gidicez bir "0" ın lafınımı yapıyosun ayıp ayıp gelmeyim ofise şimdi :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
Arkadaşlar (dostdark) Sonerin bana özelden bildirdiğine göre bu sabah itibari ile gideceğimiz mekanda garsonlar 20 ye yakın kuş ölüsü bulmuşlar. İl hıfsıssıhanın açıklamasına göre kuşların telef olmasının sebebi kuş gribiymiş. Üstüne üstlük aynı mekandan dün itibarı ilede 3 garsonla sekiz müşteri yüksek ateş ve baş dönmesi nedeniyle kaldırıldıkları Eyüp ssk hatahanesinde kene ısırması sonucu kırım kongo kanamalı hastlığına yakalandıklarına kanaat getirilmiş.

Bu kadarda olurmu cinsinden olayda bir önceki gün gene aynı yerde yaşanması kafaları karıştırdı. Bu akşam gideceğimiz çay bahçesine büyük şehir belediye ekiplerinin baskınında Çernobil faciasının sonrasında karadeniz bölgesinde imha edilmek için ayrılan çaylardan paket paket bulunduğu açıklandı.

Vallaha Sonerin Yalancısıyım.

Saygılarımla

T.D.

Bizi hiçbirşey yıldıramaz, ben herkese gelirken birer aşı yaparım kimseye bişey olmaz, :cat: :cat:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Benim adım listede yok arkadaşlar 40. sıraya yazmak içinmi bekletiyorsunuz 40.sırada olmasamda soner abim nargileyi ısmarlar merak etmeyin.....BENİDE EKLEYİN
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Arkadaşlar (dostdark) Sonerin bana özelden bildirdiğine göre bu sabah itibari ile gideceğimiz mekanda garsonlar 20 ye yakın kuş ölüsü bulmuşlar. İl hıfsıssıhanın açıklamasına göre kuşların telef olmasının sebebi kuş gribiymiş. Üstüne üstlük aynı mekandan dün itibarı ilede 3 garsonla sekiz müşteri yüksek ateş ve baş dönmesi nedeniyle kaldırıldıkları Eyüp ssk hatahanesinde kene ısırması sonucu kırım kongo kanamalı hastlığına yakalandıklarına kanaat getirilmiş.

Bu kadarda olurmu cinsinden olayda bir önceki gün gene aynı yerde yaşanması kafaları karıştırdı. Bu akşam gideceğimiz çay bahçesine büyük şehir belediye ekiplerinin baskınında Çernobil faciasının sonrasında karadeniz bölgesinde imha edilmek için ayrılan çaylardan paket paket bulunduğu açıklandı.

Vallaha Sonerin Yalancısıyım.

Saygılarımla

T.D.
Tamer abi bak bütün olumsuzlıklara ramen senin ısmarladığın çayları içeye geliyoruz dostluk dudur işte:rendeer: :queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
yok abi 40. sıraya dayımı yazıcam ben torpil yapıcam :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
millet benide yazın bende gelıyorum bu arada gelmeden oncede 1000 bakımı yaptırmak ıcın 5:30 katrancıya gıdıcem bana katılıcaklar varsa 5:30 katrancıda bulusalım ordanda bırlıkte gecerız mekana ısteyenler bana 05327374526 nolu telden ulasabılırler konuturu olmayanlar cagrı bıraksın bana ben ararım ısyerınden
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
yaww arkadaşlar kaça kadar takılırsınız ben biraz geçikebilirim..
iş cıktı..:pr: :pr:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
ya arkadaşlar orası küçük biyer hepbirlikte sığacakmıyız oraya ya
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
soner benide yazarsan sewinirim daha önce yazın demişim diye hatırlıyordum ama yazdırmamışım s apıtmaya başladım galiba sanırsam....
beleş çay içmeye mutlaka geleceğim....:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi' Alıntı:
heralde 40-50 motor olduk bukadar motoru nereye parkedeceğiz

Az önce eyüpten geldim yer çok güzel ve önüne park yapabileceğiz, yer çok müsait siz merak etmeyin.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst