28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
cbrhalil' Alıntı:
Abi muhteşemsin:rendeer:
Yok be halil'im O muhteşemlik senin gönlünde. Biz hem muhabbet olsun hemde feyiz olsun. birde insanların görünüşüne aldanmamalı. diye yazdık Ve ne oldum değil ne olacağım sorusuna açıklama getirmek istedim.

Yoksa bizim bir bir evliyanın hayatını anlatmaya ne kalemimiz nede gücümüz yeter. Zaten Google la "Bişr'i hafi" Yazarsanız çok daha güzel bilgiler alırsınız. biz muhabbete başlayalım dedik

Allah razı olsun
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
batuhan35' Alıntı:
walla soner cok iyi düşünmüşsün ben adresinı bılıyorum
bence surpriz yapalım vedat abı ye....:queen:
15-20 motor mahalleye gırer vedattt abiiiii diye bağırırız....:queen::mrgreen:

alooo batu soner canınaza susadınız galiba..:pr:
abi ne mahhallesi ne 20 motoru ne nee diyonuz siiizzzzz..
beni vurun daha iyi yaaaa..
batu evi biliyormuş yok abi taşındık biz ordan VAN da oturuyoruz artık..:queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
demonicdreams' Alıntı:
Derler ki bir yerden sonra acımaz daha fazla...
Baksana, gel abi diyo... gel...

Soner abi içimden geldi, COOL MOTO'nun çayını ben ısmarlıycam. İçim cızladı valla yaa :)

Ben ne yaptığımı biliyormuyum ki:sunny: :sunny: ::baaas:: ::baaas:: ::winkwink ::winkwink ::xcrying: ::xcrying:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
dostdark abi acılen bi plan yapıp bi banka soymamız lazım..
biliyorum muz soymak gibi yazdım ama durum vahim..:) :pr:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
0
cuk_o' Alıntı:
çay içmeyene sohbet yooooooooookkk



hehe soner abi hadi sen buyur :)

ekledim listeye 3 bardak çay hatırına :queen:




İş cittileşti, olmazsa 3 litrelik termosa cay yapar getiririm. Litreye 10 bardak çıksa -30 bizden destek olur.

Gönül muhabbet ister içmek bahane...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya' Alıntı:
dostdark abi acılen bi plan yapıp bi banka soymamız lazım..
biliyorum muz soymak gibi yazdım ama durum vahim..:) :pr:
evett evettt banka soymalıyızzzzzz:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya listeye baktım da hiç +1 yok. Nasıl olacak, artçılı gelen var mı. Yani biz bize miyiz, yoksa ne bileyim işte... ona göre misafir getirelim
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
demonicdreams' Alıntı:
Ya listeye baktım da hiç +1 yok. Nasıl olacak, artçılı gelen var mı. Yani biz bize miyiz, yoksa ne bileyim işte... ona göre misafir getirelim
+1 yazmadık ama üye olan bayan arkadaşları nic lerinle yazdık +1 yazınca fırça yiğiyoruzda ondan
diğilmi şükrüüü:p
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
ah ben gelmemmi cay'a ekle abim ekle:cat:

kaskimi bulana tam 10 kurus veriyorum kime verdigimi unuttum
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
gucci' Alıntı:
ah ben gelmemmi cay'a ekle abim ekle:cat:

kaskimi bulana tam 10 kurus veriyorum kime verdigimi unuttum
dostum kaskını gördüm hatice teyzeye vermişsin yağrın eyüp e oda geliyor:queen:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gucci' Alıntı:
kaskimi bulana tam 10 kurus veriyorum kime verdigimi unuttum
Eğer Darülaceze ziyaretinde topcase'inden çıkartıp uzun saçlı bir arkadaşa verdiysen ve yarın bana bir yemek ısmarlarsan kaskının yerini söyleyebilirim :)

dostdark' Alıntı:
+1 yazmadık ama üye olan bayan arkadaşları nic lerinle yazdık +1 yazınca fırça yiğiyoruzda ondan
diğilmi şükrüüü
Sormak istediğim de tam olarak buydu. Sapanca gezisinde motosiklet aşkına vurulan bir arkadaş var gelmek isteyen. Hani kendini yalnız hisstmesin diye sormuştum. Mesaj alınmıştır.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
gucci ekledim listeye senide


kaskta anormallik yok ablanın kafa güzel ters takmış kaskı :queen:

beyler bu arada 40. kişiye sonar abi nargilede ısmarlicakmış :queen:

bakalım kim bu 40. kişi :queen:

dimi soner abi sen demedinmi bi kampanya düzenle diye :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
gucci ekledim listeye senide


kaskta anormallik yok ablanın kafa güzel ters takmış kaskı :queen:

beyler bu arada 40. kişiye sonar abi nargilede ısmarlicakmış :queen:

bakalım kim bu 40. kişi :queen:

dimi soner abi sen demedinmi bi kampanya düzenle diye :queen:
tabi tabi ::pokey:: ::pokey:: ::cekic:: ::cekic:: ::cekic:: ::pcgum::
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gucci' Alıntı:
ah ben gelmemmi cay'a ekle abim ekle:cat:

kaskimi bulana tam 10 kurus veriyorum kime verdigimi unuttum


KASKIN BENDE GÜZEL KARDEŞİM.......

MERAK ETME Bİ SORUN YOK AKŞAMA GETİRECEGİM.AKŞAMA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ
İLE..............
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın batu..
günaydın MTTTTTT...
bu akşam muhabbetin belini kırıcaz..:queen: :)
(bu söz nedemek bilmiyorum niye garibanın belini kırıyoruz anlamadım..:pr: )
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Günaydın MT.. günaydın batu... Abicim nargile çay pierre lotti oooooooh:queen: .. hafif serinlik.. yarın da direksiyon sınavı ondan sonra da RedBull Air Race:queen: :queen: :queen: .. OOOOOOH yarasın.. cillop cillop.:bounce: :bounce: :wiinkk: :wiinkk: :cat: :cat: :) :) :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst