- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 551
Yok be halil'im O muhteşemlik senin gönlünde. Biz hem muhabbet olsun hemde feyiz olsun. birde insanların görünüşüne aldanmamalı. diye yazdık Ve ne oldum değil ne olacağım sorusuna açıklama getirmek istedim.cbrhalil' Alıntı:Abi muhteşemsin:rendeer:
Yoksa bizim bir bir evliyanın hayatını anlatmaya ne kalemimiz nede gücümüz yeter. Zaten Google la "Bişr'i hafi" Yazarsanız çok daha güzel bilgiler alırsınız. biz muhabbete başlayalım dedik
Allah razı olsun
