Bir türlü anlayamıyorum ne kadar beyin hücrem varsa zerresine kadar zorluyorum ama anlamıyorum anlıyamıyorum. Arkadaşlar bizler memleketin çeşitli yerlerinden, çeşitli kökenlerden, siyasal yapılardan, değişik dini inançlarda, başka takım taraftarı veyahut cinsel tercihimizde farklı olabilir.
Fakat hepimiz motorcuyuz rica ediyorum buna bende dahil Allah billah aşkına nedir bu gerginlik yada tahammülsüzlük. Etmeyin eylemeyin daha dün darülacizede gördük bir dost bir tanıdık için canını verecek olanlar var. Lütfen biraz hoşgörü biraz anlayış ve tahammül. lütfen.
Burada kimsenin kimseye üstünlüğü yoktur. ve kimse kimseyede mecbur değildir. buraya gelen her motorcu zaten kendi çevresinde yeterince sıkıntı yaşıyor gelin bari burada şu sanal ortamda azcık huzur bulalım. bununda yolu tahammülden geçer. ve sabırdan. Kesip atmayalım dostlukları bir kalemde bir satır yazı için. Lütfen...
En azından bana acıyın yahu arabulucu yazılar yazacağım diye hikayeye fırsat kalmıyor. Bu hikayeler sizin için yazılıyor sizede ait zaten.
Elinden gelen her organizasyona katılsın Katılmayanada niye gelmedin kimse demesin. Biz ancak bizden birinin olmadığı yerde birbirimizi temsil ettiğimiz ölçüde büyürüz ve fark ediliriz.
Ve Şunu söylemek istiyorum biz birbirimizi farketmessek kimse bizi farketmez. Birer serseri motorcu olma imajından asla kurtulamayız.
Saygılarımla
T.D.