28/07/2006 keyifli bir eyüp akşamı......

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
akalteke den alıntıdır......

Eyüp sultanın sade ve nezih mekanlarından biri olan caferağa medresesinde çay içmeye beklerim. Ney sesinin huzur veren ortamında Günün yorgunluğunu atmak ve muhabbet etmek için buyrun
Hem daha detaylı tanışmak hemde bizim etkinliklerde önceliğimizin içki değil muhabbet olduğunu göstermek için...
yer burası

saat : 19:30 da tüm dostlarımı buraya bekliyorum

eyp9ay.jpg


Acil cuk_o hattı 0532 255 1666
listeye başlıyorum hadi herkes adını yazdırsın bakim.....


LİSTE
*dostdark
*cuk_o

1-akalteke
2-demonicdreams
3-BIYIKLI
4-sonyakuza
5-intercom
6-BABAADAM
7-onurgfb
8-batuhan35
9-alper_timssssss
10-elay
11-vedat kaya
12-mühendis1959 +10 has motorcu daha :rendeer:
13-vınvın
14-69denizci
15-tweety.S
16-tmrbaykal
17-obkavi
18-rebelli

early riders grubuda bize katılıyomuş dostlar

19-ataper
20-rüzgarınoğlu
21-hboyraz
22-hunluata
23-uzman1907
24-goya
25-hakansahin04
26-serdark
27-tycOOn


28-GÖKSEL... + + +
29-ortopedist
30-orhanay
31-brubaker
32-judas25
33-kırmızı
34-COOL MOTO
35-omer_cinar
36-gucci
37-aydinolmez
38-aidikurt
39-SAVAŞXXL
40-
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Epeydir şöyle güzel bir muhabbete hasret kalmıştık. hadi bakalım hayırlı olur inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaz.. İlki çok keyifliydi... bu da öyle olacak inşallah.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayda kaçmayacak muhabbetler yahu benim kardeşimde feshanede oturuyor iyi mi? Yürüyerek bile katılırdım aranıza ama malum yaz ortası iş-güç artık sezon sonu özellikle yeğenimi sevmeye geleceğim o zaman görüşmek isterim.


Ekleme: cuk_o kardeşim bence o telefonu özelden iletirsin katılacak arkadaşlara malum umuma açık bir yerdeyiz, kötüsü-iyisi-artniyetlisi-iyiniyetlisi-şakacısı-bozacısı vs. yani var oğlu var bir sürü insan pek doğru gelmedi bana telefonunu vermen. :cat:
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
56
vallaha öncekinin tadı damağımızda kaldı birdahalar bizim için herzaman uyar yeterki içinizdeki sevgi bitmesin.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
demonic ekledim seni

BIYIKLI' Alıntı:
Ekleme: cuk_o kardeşim bence o telefonu özelden iletirsin katılacak arkadaşlara malum umuma açık bir yerdeyiz, kötüsü-iyisi-artniyetlisi-iyiniyetlisi-şakacısı-bozacısı vs. yani var oğlu var bir sürü insan pek doğru gelmedi bana telefonunu vermen. :cat:

sen gönlünü ferah tut ben iyiliğimden şüphe etmedikçe varsın iyiside kötüsüde sürüsüyle gelsin iyiyede yerimiz var kötüyede....

sonyakuza;
yazdım senide gelmessen varya bittin sen :queen: hatta sizin oralardan bi kaç kişi daha topla gel ali usta falan topluca gelin sizin aile fotoğrafınızı çekeyim bende :queen:

intercom;
olursun canım olursun merak etme sen
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
wayy babam wayyyyy
yaa çayların ve muhabetin tadı damağımda kalmıştı çok iyi oldu şükrü
Acil dostdark hattı:0538 617 14 85
Tamer abi benim kafam karıştı çaylar şükrüden mi senden mi:silent:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazın arkadaş benide yazın....
sonyakuza kardeşim gideriz beraber.........
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
dostdark' Alıntı:
wayy babam wayyyyy
yaa çayların ve muhabetin tadı damağımda kalmıştı çok iyi oldu şükrü
Acil dostdark hattı:0538 617 14 85
Tamer abi benim kafam karıştı çaylar şükrüden mi senden mi:silent:

senden dostum senden:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
24
arkadaslar bende gelirim ma afazla kalamam gece 1 de yola cıkıcamam eklersiniz ok
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
soner abi çayler senden gemiye geç kalan sizdiniz :queen:

gel onur gel sende 1 de nereye gitcen anlat bakim ben öle gecenin yarısı göndermem kimseyi doğru eve :queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
yazdım senide batuhan gel tabi

hadi çayları dostdark ısmarlıyo koşuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnn :queen:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yoğun istek üzerine bende listeye yazılıyorum hayırlı uğurlu olsun:mrgreen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
hehe yoğun istekmiş

sabahtan beri ağlıyo msn de abi benide götür abi benide götür diye

neyse yazdım senide hadi hayırlı olsun :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
alper_tim' Alıntı:
yoğun istek üzerine bende listeye yazılıyorum hayırlı uğurlu olsun:mrgreen:
yoğun istek mi..???:queen:
yok öyle bırsey sen gelmesende olur.....:wiinkk: :cherry:
şaka şaka aksam görüşürüz...:cat:

zaten yaş günümede gelmedin...unuttum sanma..:pr:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
batuhan35' Alıntı:
yoğun istek mi..???:queen:
yok öyle bırsey sen gelmesende olur.....:wiinkk: :cherry:
şaka şaka aksam görüşürüz...:cat:

zaten yaş günümede gelmedin...unuttum sanma..:pr:
eee ama geçerli mazeretim war o akşam sölerim ::uzgunum: ::utangac: ::utangac: ::utangac: ::utangac:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst