28.01.2007 [Adana MT] Yumurtalık Gezisi

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
farklı duygular ve heyecandı bu hafta sonundaki gezi ama yinede yol ve hava şartları arkadaşlarımızı yolcu ettikten sonra endişe içerisinde gidecekleri yere varmalarını bekletti. akşama resimler geliyor patlamış bir deniz ve ve dalgalar tüm arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
abicim güzel gezi olmuş ayrıca ertuğrul arkadaşımıza kazasından dolayı geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ben adanada olmama rağmen gezilerinize katılamıyorum ama yüreğim sizllerle paylaşım için teşekürler
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
9
selam herkese hefta sonu bende gelmek isterdim ama 1 hafta hasta yattım onun için gelmedim dinlenmek istedim
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@strong333 Ali abi özledik senide. İnşallah diğer gezimizde bize katılırsın. Kendine iyi bak.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
elinize saglik adana mt yi zaten tek gecerim bi dakka bi yerde durmuyorlar..:)) ayaklariniza saglik..:))) eminim bi gun bende TA alacam ve pesinize katilacam....hee unutmadan,eger bigun buralara yolunuz duserse haberim olsun bende katilacam..buralar dedigim moskovaya yani..:))))
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Yağmur yağacak nasıl olsa kimse gitmez diye gelmedim sabah. Tüh ki tüh...
Ertuğrul arkadaşım sana da çok geçmiş olsun. İnşallah bir yara bere yoktur. Selamlar.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
Yağmuruyla,rüzgarıyla farklı bir gezi olmuş.öncelikle ertuğrul kardeşime geçmiş olsun diyorum.kendisine birşey olmamasına sevindim.daha sonraki kazayı da kıl payı atlatmanıza ayrıca sevindim.umarım bu tip kazalar tüm motor camiasından uzak olur.sevgilerimle.

abi saol kısmet işte ya ne yyapaılım oo kadar arzide geziyoruzz bişey olmuyoo düz asvaltta yeri öpüyoruzz :)

:)
Yağmur yağacak nasıl olsa kimse gitmez diye gelmedim sabah. Tüh ki tüh...
Ertuğrul arkadaşım sana da çok geçmiş olsun. İnşallah bir yara bere yoktur. Selamlar.

hocam cok sağolun kısmet bende anlamadım nasıl oldu:)

güzel gezi.....
cumartesi akşamından kalmadır erturulunun durumu.bi rakı ikram edim dedim etmez oalydım sabaha kadar etkisi geçmemiş:mrgreen:
sabahta patlamış:queen:
ama ndense biraz önce yine yanımdaydı hiç bişeyi yok atom karıncanın:queen:

bensana bişey demom olum senin le özel görüşcem :queen:

Kim düşmüş anlamadım...Geçmiş olsun ....Kaçırdım sanırım...

ben ben ve yine ben :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşlar biz kütahyada kar ve soguktan gezemiyoruz artık sizin gezilere bakıpta özlem gideriyoruz çok güzel bi gezi olmuş
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
@pazer Oğuz'un abicim bilmiyormuş gibi davranıp motora el koymaya çalışma :mrgreen: Öptüm gözlerinden. Gezilerde gözüm seni arıyor bilesin.

Siz sanırım kross'a gittiniz gene di mi? Atlayıp zıplamaya devam :mrgreen:

Görüşmek üzere.

Hasan abi, cross'a falan gitmedim.Burcu hanım birgün önce bizi kötü yola soktuğu için sabah uyanamadım.Uyansaydım, sizinle gelecektim.:cherry: :flower:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Hasan abi, cross'a falan gitmedim.Burcu hanım birgün önce bizi kötü yola soktuğu için sabah uyanamadım.Uyansaydım, sizinle gelecektim.:cherry: :flower:

gece boyu hoplayıp zıplarken öyle demiyordun ama :queen:

ben 03:30'da yatmıştım ama sabah 07:00'da ayaktaydım.
aşk ve işi birbirine karıştırmamaya benzer bu :p (club ve gezi)

yani bahane bunlar volkan bahaneeeeeeeeeeee:cherry: :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Naci63' Alıntı:
Yağmur yağacak nasıl olsa kimse gitmez diye gelmedim sabah. Tüh ki tüh...
Ertuğrul arkadaşım sana da çok geçmiş olsun. İnşallah bir yara bere yoktur. Selamlar.

Hocam gözlerimiz sizi de aradı. Ancak yağmur nedeniyle gelmediğinizi düşündüm. Başka gezilerde görüşürüz inşallah.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sağol Hasancığım. Ama sen hava kötü olursa gitmeyiz demiştin. Ben de erken kalkmış olmama rağmen gitmezler diye düşündüm. Neyse hevesimizi başka zamana saklarız artık.

Volkan lastiği hallettinmi? Kaça ve nereden aldın? selamlar.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@Naci63 Evet hocam doğru saat 8:30'da arayıp hadi gidelim dediler. Bende tamam o zaman dedim gidelim dedim. Yoksa yatıcaktım hocam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst