GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 25 Kas 2006 #101 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. vala ne denırkı tek kelımeyle buyuk cesaret seni bu yuzden tebrik edıyorum helal sana
deskator Katılım 2 Tem 2005 Mesajlar 29 30 Ara 2006 #102 Mükemmel bir gezi olmuş. Bunları bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim. Yazacak başka cümle bulamıyorum. :rendeer:
Mükemmel bir gezi olmuş. Bunları bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim. Yazacak başka cümle bulamıyorum. :rendeer:
diverrider Katılım 25 Kas 2006 Mesajlar 65 2 Ocak 2007 #104 Mükemmel bir gezi olmuş. Seni cesaretinden ve yaşadıklarını ayrıntılı biçimde aktardığın için takdir ediyorum. Bravo! :cat:
Mükemmel bir gezi olmuş. Seni cesaretinden ve yaşadıklarını ayrıntılı biçimde aktardığın için takdir ediyorum. Bravo! :cat:
M maverıck1 Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 677 2 Ocak 2007 #105 valla tebrık ederım bende motorumla boyle uzun yollar yapmak ıstıyorum sızın bu yazılarınızı gorunce ınsan bırazcık daha ozenıyor
valla tebrık ederım bende motorumla boyle uzun yollar yapmak ıstıyorum sızın bu yazılarınızı gorunce ınsan bırazcık daha ozenıyor
cancagliyan Katılım 13 Nis 2005 Mesajlar 123 2 Ocak 2007 #106 gezi temmuzda yapılmış ama bende yeni görüyorum gerçekten güzel bir gezi olmuş tebrikler bu kadar yol helal olsun diyorum:cat:
gezi temmuzda yapılmış ama bende yeni görüyorum gerçekten güzel bir gezi olmuş tebrikler bu kadar yol helal olsun diyorum:cat:
Sonsovalye Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 11 Ocak 2006 Mesajlar 649 2 Ocak 2007 #107 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Savaş nerelerdesin dostum, sesin soluğun çıkmıyor çoktandır..
fırtına_87 Katılım 14 May 2006 Mesajlar 46 3 Mar 2007 #108 Abi 10 Numara bir Gezi Allah Yolunu Herdaim açık etsin kazasız sürüşler diliyorum hepinize yolunuz ve farınız herdaim açık olsun.....
Abi 10 Numara bir Gezi Allah Yolunu Herdaim açık etsin kazasız sürüşler diliyorum hepinize yolunuz ve farınız herdaim açık olsun.....
umut35 Katılım 14 Ocak 2007 Mesajlar 145 3 Mar 2007 #109 yüreğinize ve elinize sağlık mükemmel olmuş...4-4lük
Udhl Katılım 8 Nis 2007 Mesajlar 18 8 Nis 2007 #111 bende düşünyordum nereye kadar yol yaparim die bunu gordukden sonra fizana bile giderim artik
illegalrider Katılım 1 Mar 2007 Mesajlar 528 10 Nis 2007 #112 helala olsun abi tekerine saglık vala ne diyelm süpersin ........ ben uzun yol gidince braz ense köküm agrıyor...sende ole bişe olmadımı....
helala olsun abi tekerine saglık vala ne diyelm süpersin ........ ben uzun yol gidince braz ense köküm agrıyor...sende ole bişe olmadımı....
hayaletfilo Katılım 23 Mar 2007 Mesajlar 279 10 Nis 2007 #114 yakışır abi helal valla bileğine gazına sağlık
Sellçuk Katılım 17 Mar 2007 Mesajlar 246 10 Nis 2007 #115 Güzel ve etkileyici bir gezi olmuş,bizimle paylaştığınız için teşekkür eder ve devamını bekleriz Yolunuz hep açık olsun
Güzel ve etkileyici bir gezi olmuş,bizimle paylaştığınız için teşekkür eder ve devamını bekleriz Yolunuz hep açık olsun
P parker Katılım 12 Mar 2006 Mesajlar 154 10 Nis 2007 #116 baba ben diyorum her zaman bizim ülkede deli cok diye. HELALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL OLSUN. tek kelime... buyuksun
baba ben diyorum her zaman bizim ülkede deli cok diye. HELALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL OLSUN. tek kelime... buyuksun
ayarsiz125 Katılım 4 Tem 2006 Mesajlar 55 11 Nis 2007 #117 ben bu gazla ybr ile fizana kadar giderim helal olsun abi yüreğine sağlık..allah kaza bela göstermesin..
ben bu gazla ybr ile fizana kadar giderim helal olsun abi yüreğine sağlık..allah kaza bela göstermesin..
BiKeRBoY_18 Katılım 24 Eki 2006 Mesajlar 14 15 Nis 2007 #118 helal olsun be abıı gercekten mukemmel bır gezı olmuşş supersın. tbrkler dewamını beklerıs...
karagullenecati Katılım 10 Nis 2007 Mesajlar 70 16 Nis 2007 #119 :cat: :cat: söylenecez söz dahi bulamıorum
erhan_41 Katılım 24 Şub 2007 Mesajlar 85 17 Nis 2007 #120 helal olsun ,teşekkürler türk ün maeracı ve korkusuz ruhunu ortaya koymuşsun cok teşekkürler