2700 km Çanakkale-Van Yolculuğum ve Fotoğraflar!

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala ne denırkı tek kelımeyle buyuk cesaret seni bu yuzden tebrik edıyorum helal sana
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
29
Mükemmel bir gezi olmuş. Bunları bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim. Yazacak başka cümle bulamıyorum. :rendeer:
 
Katılım
25 Kas 2006
Mesajlar
65
Mükemmel bir gezi olmuş. Seni cesaretinden ve yaşadıklarını ayrıntılı biçimde aktardığın için takdir ediyorum. Bravo! :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
valla tebrık ederım bende motorumla boyle uzun yollar yapmak ıstıyorum sızın bu yazılarınızı gorunce ınsan bırazcık daha ozenıyor:)
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
123
gezi temmuzda yapılmış ama bende yeni görüyorum gerçekten güzel bir gezi olmuş tebrikler bu kadar yol helal olsun diyorum:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş nerelerdesin dostum, sesin soluğun çıkmıyor çoktandır..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
Abi 10 Numara bir Gezi Allah Yolunu Herdaim açık etsin kazasız sürüşler diliyorum hepinize yolunuz ve farınız herdaim açık olsun.....
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
18
bende düşünyordum nereye kadar yol yaparim die :D bunu gordukden sonra fizana bile giderim artik
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
helala olsun abi tekerine saglık vala ne diyelm süpersin ........
ben uzun yol gidince braz ense köküm agrıyor...sende ole bişe olmadımı....
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Güzel ve etkileyici bir gezi olmuş,bizimle paylaştığınız için teşekkür eder ve devamını bekleriz:) Yolunuz hep açık olsun
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
154
baba ben diyorum her zaman bizim ülkede deli cok diye.
HELALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL OLSUN. tek kelime... buyuksun
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
ben bu gazla ybr ile fizana kadar giderim:)
helal olsun abi yüreğine sağlık..allah kaza bela göstermesin..
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
14
helal olsun be abıı gercekten mukemmel bır gezı olmuşş supersın. tbrkler dewamını beklerıs...
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
85
helal olsun ,teşekkürler
türk ün maeracı ve korkusuz ruhunu ortaya koymuşsun
cok teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst