27 Temmuz Pazar gezimiz

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Bursa' dan Kurşunluya toplamda çevre gezimizle birlikte 150 km. yol katettik. Kısa ama zevkli bir geziydi.

CIMG5774%20(8).JPG


CIMG5774%20(6).JPG


CIMG5774%20(5).JPG


CIMG5774%20(47).JPG


CIMG5774%20(44).JPG


CIMG5774%20(41).JPG


CIMG5774%20(39).JPG


CIMG5774%20(33).JPG


CIMG5774%20(32).JPG


CIMG5774%20(31).JPG


CIMG5774%20(30).JPG


CIMG5774%20(28).JPG


CIMG5774%20(26).JPG


CIMG5774%20(24).JPG


CIMG5774%20(23).JPG


CIMG5774%20(20).JPG


CIMG5774%20(17).JPG


CIMG5774%20(16).JPG


CIMG5774%20(14).JPG


CIMG5774%20(12).JPG


CIMG5774%20(11).JPG


CIMG5774%20(10).JPG
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
güzel gezi olmuş lakiiiiiiinnn
yukardan aşağı 5 inci resim bkz. alkol... alkollüyken motor kullanmak olmamış
sevgiler
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
güzel gezi olmuş lakiiiiiiinnn
yukardan aşağı 5 inci resim bkz. alkol... alkollüyken motor kullanmak olmamış
sevgiler


sadece birer bira içtik malesef olmadan olmuyor :pale: ama tabiki bilnçliyiz bu konuda içip motorun tepesine zıplamıyoruz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
sadece birer bira içtik malesef olmadan olmuyor :pale: ama tabiki bilnçliyiz bu konuda içip motorun tepesine zıplamıyoruz.


Sarhos olana kadar alkol icmeyebilirsiniz ama sunu biliniz ki 1 sise bira bile reflekslerinizi belli olcude azaltir.

Gecen yapilan bir MT bulusmasinda icen arkadaslar gordum. Hepsi brer ikiser tane icmistir en fazla. Yani hic biri sarhos olmadi ama bu meret adamin dikkatini, refklekslerini azaltiyor. Kimse sakin itiraz etmesin 1 sisecikten ne olur ki falan diye. Bu kanitlanmis birsey yani birilerinin savundugu birseyden ote bu bir gercek.

Ben kendi adima sunu soyleyebilirim. Motosikletin yanina 1 firt bile icmis olsaniz yaklasmayin.

Asil konuya gelecke olursam, gezi guzelmis PAzar gunu evde yattim. Ozendim valla, resimleri paylastiginiz icin tesekkurler.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Sarhos olana kadar alkol icmeyebilirsiniz ama sunu biliniz ki 1 sise bira bile reflekslerinizi belli olcude azaltir.

Gecen yapilan bir MT bulusmasinda icen arkadaslar gordum. Hepsi brer ikiser tane icmistir en fazla. Yani hic biri sarhos olmadi ama bu meret adamin dikkatini, refklekslerini azaltiyor. Kimse sakin itiraz etmesin 1 sisecikten ne olur ki falan diye. Bu kanitlanmis birsey yani birilerinin savundugu birseyden ote bu bir gercek.

Ben kendi adima sunu soyleyebilirim. Motosikletin yanina 1 firt bile icmis olsaniz yaklasmayin.

Asil konuya gelecke olursam, gezi guzelmis PAzar gunu evde yattim. Ozendim valla, resimleri paylastiginiz icin tesekkurler.

Güzel gezi olmuş tebrikler . Fotoğraflar için teşekkürler.
Tamer arkadaşım Telin olsaydı bir Riva yapardık ;)
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
tabiki alkol konusunda dediklerinize katılıyor ve destekliyorum. Yalovada' da içen bi çok motorcu arkadaşımızı gördüm. Umarım daha bilinçli motor kullanırız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst