sadece birer bira içtik malesef olmadan olmuyor

ale: ama tabiki bilnçliyiz bu konuda içip motorun tepesine zıplamıyoruz.
Sarhos olana kadar alkol icmeyebilirsiniz ama sunu biliniz ki 1 sise bira bile reflekslerinizi belli olcude azaltir.
Gecen yapilan bir MT bulusmasinda icen arkadaslar gordum. Hepsi brer ikiser tane icmistir en fazla. Yani hic biri sarhos olmadi ama bu meret adamin dikkatini, refklekslerini azaltiyor. Kimse sakin itiraz etmesin 1 sisecikten ne olur ki falan diye. Bu kanitlanmis birsey yani birilerinin savundugu birseyden ote bu bir gercek.
Ben kendi adima sunu soyleyebilirim. Motosikletin yanina 1 firt bile icmis olsaniz yaklasmayin.
Asil konuya gelecke olursam, gezi guzelmis PAzar gunu evde yattim. Ozendim valla, resimleri paylastiginiz icin tesekkurler.