- Katılım
- 4 Eki 2007
- Mesajlar
- 488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi tm caddebostan saat17de ordayım top benden hangi gun
1 mart saat 17,00
caddebostan burger king
oo ben yokken baya bi talep olmuş
listeyi oluşturdum herkes akşam maçı isiyo sanırım
bostancı sahilde tplanırız motorları atarız sahile ya da caddebostan burgere park ederiz snra maç yaparız saat 17,00 gibi toplanırız ???
Ben yanımda 2 arkadaşımla gelicem. Yani biz bi takım olarak gelicez problem olmaz dimi.
Kadir (ben)
Emre
Semih
Zaten 3er den takım olucaksak iyi olur.
gel ne olursan ol gel bende kopeem ve ev arkadaşımla gelecem bizde bi takım olmuş oluyoz :queen:
Benmi yanlış anladım 3er den takım olmayacak mı? Ve bunun neresi komik geldi onu anlamadım :silent:
Gelmek isterdim ama yer bana çok uzak
9 Mart'ta ATV'lerle safariye çıkıcaz kimseye söz vermeyin 9 Mart'ta bekliyorum herkesibununda haberini burdan vermiş olayım
Konuyu yakında açıcam :cat:
Hepinize iyi eğlenceler, fotoları bekliyoruz...![]()
atvturka dan bahsediyosan elemanlardan biri ev arkadaşım olur :bounce:
Hadi be :queen:
Mehmet abi mi ?benim bi arkadaşımın samimi olduğu bi abisinin yeriymiş orası, arkadaşımın vasıtasıyla ordakiler le iletişime geçtim bize baya bi indirim yaptılar
dedim baya kalabalık gelicez
![]()
haberim var mehmet beyi bayaa sıkıştırmışınız :queen: 75 liralık hafta sonu atv turunu50ye çekecek kadar :queen: ama bidahki sefer gözümüzün yaşına bakmaz ona göre :queen:
len alıngan adam sana gülmüyorum.. 3'erden yaparız 5 erden çift pota yaparız sorun diil..