27 şubat,29 şubat ya da 1 mart streetball

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi tm caddebostan saat17de ordayım top benden hangi gun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 mart saat 17,00
caddebostan burger king
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Ben yanımda 2 arkadaşımla gelicem. Yani biz bi takım olarak gelicez problem olmaz dimi.

Kadir (ben)
Emre
Semih

Zaten 3er den takım olucaksak iyi olur.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
1 mart saat 17,00
caddebostan burger king

imkansız :) daha geç bi saate almalısın

oo ben yokken baya bi talep olmuş
listeyi oluşturdum herkes akşam maçı isiyo sanırım
bostancı sahilde tplanırız motorları atarız sahile ya da caddebostan burgere park ederiz snra maç yaparız saat 17,00 gibi toplanırız ???

olum ne biçin adamsın akşam maçı diyon 17.00 diyon 20:00dan aşası kurtarmaz..

Ben yanımda 2 arkadaşımla gelicem. Yani biz bi takım olarak gelicez problem olmaz dimi.

Kadir (ben)
Emre
Semih

Zaten 3er den takım olucaksak iyi olur.

gel ne olursan ol gel bende kopeem ve ev arkadaşımla gelecem bizde bi takım olmuş oluyoz :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa fark etmez abiler istedignizle gelin maksat eglencesie iki ter atalım muhabbet edelim tanısalım hemen ulebcup havasına burunmeyin 17 deil 20 olsun ozman 8de ohh :mrgreen: gelicekler son bi kararlastırın aral uyuma sende bi halt yap hadii actın maden işe yara
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
o saatlerin maç yapmak için ideal bi saat olduğunu bizden başkalarıda düşünebilir biliyosunuz dimi açıkta kalmayalım sonra :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oda varda sonucta bitane saha yok bostancıya olmadı kartala olmadı gebze olmadı kocaeli spor akademisi :)
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Valla ben motorda bi sorun var c.tesi sabah halledicem eğer halledersem fizana bile gideriz bana uyar :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Gelmek isterdim ama yer bana çok uzak :)

9 Mart'ta ATV'lerle safariye çıkıcaz kimseye söz vermeyin 9 Mart'ta bekliyorum herkesi :) bununda haberini burdan vermiş olayım :p
Konuyu yakında açıcam :cat:

Hepinize iyi eğlenceler, fotoları bekliyoruz... :)
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
nerdesin ki istanbul yazıyo ? İstanbul dışı olmadan uzak lafını kabul etmiyoruz :p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bostancı Sahil bana baya uzak :p ben bakırköy taraflarındayım :)
Motorsuz gelinmez yani o taraflara :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Benmi yanlış anladım 3er den takım olmayacak mı? Ve bunun neresi komik geldi onu anlamadım :silent:

len alıngan adam sana gülmüyorum.. 3'erden yaparız 5 erden çift pota yaparız sorun diil..

Gelmek isterdim ama yer bana çok uzak :)

9 Mart'ta ATV'lerle safariye çıkıcaz kimseye söz vermeyin 9 Mart'ta bekliyorum herkesi :) bununda haberini burdan vermiş olayım :p
Konuyu yakında açıcam :cat:

Hepinize iyi eğlenceler, fotoları bekliyoruz... :)

atvturka dan bahsediyosan elemanlardan biri ev arkadaşım olur :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
atvturka dan bahsediyosan elemanlardan biri ev arkadaşım olur :bounce:

Hadi be :queen:

Mehmet abi mi ? :) benim bi arkadaşımın samimi olduğu bi abisinin yeriymiş orası, arkadaşımın vasıtasıyla ordakiler le iletişime geçtim bize baya bi indirim yaptılar :) dedim baya kalabalık gelicez :p
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Hadi be :queen:

Mehmet abi mi ? :) benim bi arkadaşımın samimi olduğu bi abisinin yeriymiş orası, arkadaşımın vasıtasıyla ordakiler le iletişime geçtim bize baya bi indirim yaptılar :) dedim baya kalabalık gelicez :p

haberim var mehmet beyi bayaa sıkıştırmışınız :queen: 75 liralık hafta sonu atv turunu50ye çekecek kadar :queen: ama bidahki sefer gözümüzün yaşına bakmaz ona göre :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
haberim var mehmet beyi bayaa sıkıştırmışınız :queen: 75 liralık hafta sonu atv turunu50ye çekecek kadar :queen: ama bidahki sefer gözümüzün yaşına bakmaz ona göre :queen:

:queen: :queen: :queen: :queen:

Semih abi seninde maşallah herşeyden haberin var FBI'mısın nesin :p
Sinek uçsa haberin oluyo :p çokmu pazarlık yapmışım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler caddebostan burger saat 17,00 zaten muhabbet giyinme birilerini bekleme bilmem ne derken yarım saat geçer 17,30 dan gecenin kör karanlığına kadar oynarım ben. neyse yazıyorum yine 1 MART cumartesi SAAT 18,00 CADDEBOSTAN BURGER KİNG
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst