Bad Boy bu aksamdan bhsediyorsun, degil mi? :mrgreen:
Haftasonu yokum ben yaaaaeeev! Sehir disinda olacagim.r:
Kardesim motoru yeni aldik, heyecanlardayiz.. galeyanlardayiz.
Oofofofof senin basindan gecmedi sanki boyle seyler. :mrgreen:
Bad Boy bu aksamdan bhsediyorsun, degil mi? :mrgreen:
Tamam ya anladik Cumartesi.
Semih, evet ben de aynen bahsettigin gibi vurdum kendimi yollara ama defalarca Istanbul turu atmak istemiyorum. Bir amacim olmali, bir hedefe kosmaliyim pasammm. :mrgreen:
daatalım daatalımHatay bana az gelir Semih. Soyle Iran, Afganistan, Pakistan, Hindistan falan kacalim gidelim. :mrgreen:
Gecenlerde forumda oyle bir gezi yazisi okumustum. Bizim ne eksigimiz var, degil mi kardesim?
Bu arada konuyu dagitmayayim. Arkadaaslar imkaniniz var ise stritbola gelin bakin benim imkan yok hadi neyse ama mazereti olmayanlara ayip derim valla!![]()
güncel zaten. gelcem diyen herkesi yazdım.