27 şubat,29 şubat ya da 1 mart streetball

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bad Boy bu aksamdan bhsediyorsun, degil mi? :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Haftasonu yokum ben yaaaaeeev! Sehir disinda olacagim. :pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kardesim motoru yeni aldik, heyecanlardayiz.. galeyanlardayiz.

Oofofofof senin basindan gecmedi sanki boyle seyler. :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Kardesim motoru yeni aldik, heyecanlardayiz.. galeyanlardayiz.

Oofofofof senin basindan gecmedi sanki boyle seyler. :mrgreen:

geçmedi :queen: ben ilk motor aldıımda sit emite yoktu yani vardıda ben haberdar değildim forum olaylarından 3-5 çevre vardı o beş kişiyle bir iki gezdikten sonra elden bişey gelmyodu vuruyodum kendimi yollara :queen:

vursa sende yollara..

hatt gel akşam kahve ısmarliim sana..:queen:

ciddiyim bu konuda aracın var nası olsa istediğinde gelir istediğidne gidersin
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tamam ya anladik Cumartesi. :p

Semih, evet ben de aynen bahsettigin gibi vurdum kendimi yollara ama defalarca Istanbul turu atmak istemiyorum. Bir amacim olmali, bir hedefe kosmaliyim pasammm. :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Tamam ya anladik Cumartesi. :p

Semih, evet ben de aynen bahsettigin gibi vurdum kendimi yollara ama defalarca Istanbul turu atmak istemiyorum. Bir amacim olmali, bir hedefe kosmaliyim pasammm. :mrgreen:

baba du bekle 1-2 hafta aliyim bende makineyi hataya gidicez gelirsin :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hatay bana az gelir Semih. Soyle Iran, Afganistan, Pakistan, Hindistan falan kacalim gidelim. :mrgreen:

Gecenlerde forumda oyle bir gezi yazisi okumustum. Bizim ne eksigimiz var, degil mi kardesim? :p

Bu arada konuyu dagitmayayim. Arkadaaslar imkaniniz var ise stritbola gelin bakin benim imkan yok hadi neyse ama mazereti olmayanlara ayip derim valla! :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Hatay bana az gelir Semih. Soyle Iran, Afganistan, Pakistan, Hindistan falan kacalim gidelim. :mrgreen:

Gecenlerde forumda oyle bir gezi yazisi okumustum. Bizim ne eksigimiz var, degil mi kardesim? :p

Bu arada konuyu dagitmayayim. Arkadaaslar imkaniniz var ise stritbola gelin bakin benim imkan yok hadi neyse ama mazereti olmayanlara ayip derim valla! :)
daatalım daatalım :p

olum ybrynen falan çıkılmaz o yola en aşşa transalp abi :queen:

neyse sen geliyonmu kahve içmee bu akşam
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Neredesin ki Semih'im motorizem. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo rakınız bol olsun sağlam muhabbet war burda.
ben yazıyorum yine kaynamasın arada :D
1 MART CUMARTESİ SAAT 18,00 CADDEBOSTAN SAHİL
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler gun geldi cattı ben emre diye arkadasımla orda olucam maksat tanısmak ter atmak motor hakında bir iki lafın belini kırmak gulmek eglenmek aral arkadasımız sitede benim gibi yeni oldugu için acemi topcde acemice oldu ama iyi niyetiyle hepberaber bişiler yapmak için ugrasıyo ayıcık :) adam lazım olsa zaten 1000 tane adam bulurdum maksat motorcularla beraber olmak yanlız bırakmayalım gelebilen zorlasın gelsin 18de orda olucam bundan sonra yapıcagı toplantıları daha duzgun yapar ama aldırmayıp gecmeyelim sonucda herkes bir zaman bu sitede acemiydi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yumurcak kıvamında yazmışsın lan.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hıyar gibi acmıssın gene arkanı topluyorum dingo yaranılmıyo sanada sen su isimleri guncelle kesin gelen arkadasları bilelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncel zaten. gelcem diyen herkesi yazdım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D
ne biliyim yazdım öyle
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Valla nası bi şansızlıktır bilmiyorum ama dün akşam bi kaza yaptım ve dizim ve bacağımın durumu kötü akşam oynayamıcam ama yine de orda olurum. Çağırdığım arkadaşım oynar en azından bende seyrederim :pale:


Bu arada oraya geldiğimizde nasıl haberleşicez konuyu açan arkadaş özelden msj atsın telefon numarasını orda birbimizi aramayalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst