27,07,2007 MT Gaziantep cuma toplantısı(resimli)

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
MT Gaziantep artık olan olan toplantısını 27,07,2007 cuma akşamı antepın 150 yıllık tarıhı kır kırathanesın yaptı bol muabbet ortamda guzel hoş sohbet vardı takı ibo27 (ibrahım ) arkadaşimızın kalkın başka bir motorsıtesınden arkadaşimiz abimiz hayalı abinin yanına tatlı dondurma yımeye gıdelim dedıkten sonra başladi gerisinı resımler anlatsın


toplantı mekanında muabbet hoş

s7302248001hx7.jpg
[/URL][/IMG]

s7302249001tl0.jpg
[/URL][/IMG]

s7302250001te2.jpg
[/URL][/IMG]

s7302252001xd2.jpg
[/URL][/IMG]

işte macera bundan sonra başladı şehir merkezine motosikler girişi yasak oldugu için tatlı ve dondurma yemeye arabayla gitmeye karar vermiştık ama gıdemedık tekerimiz patladı yedek teker var ama krıko yok gecenın bır yarısı krıko aramaya cıktık 1 saatlık aramanın sonıcunda bulduk bulduk ama yedek tekeri cikardımız da yedek tekerın altından krıko cıkmaz mı şok olduk neyse hepimize gecmiiş olsun dedik

s7302258rt0.jpg
[/URL][/IMG]

ne olursa olsun dondurma ve tatlıyı yemelıyız :p:p:p:p:p

s7302255ba9.jpg
[/URL][/IMG]

ve motorlarımız

s7302259uu8.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
aydemir toplantınızın neşeli geçtiği resimlerden belli.gezileriniz ve buluşmalarınızın devam etmesi dileğiyle.
yaw arkadaş bu sıcakta o tatlı gösterilirmi canımz çekti sıcaktan zaten yiyemiyoruz.dondurma neyse.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Araç şöfürü İbrahime lastik patladı diyoruz YOk YOk Sunroof dan ses geliyor diyo :). İbrahime diyorum ver hemen yedek lastiği takalım. İbrahimde kriko yoktur diyo. İnanmayacaksınız 1 saat kriko aramadan sonra artık bunaldım ve yoldan geçen bir arabayı durdurdum. rica ettik adamda bizi kırmadı saolsun.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aLi abi süper bi toplantı gerçekleştirdik her zamanki gibi allah neşemizi hiçbir zaman bozmasın inşallah en kötü günümüz böyle geçsin hep bazen düzenimizi kıskanıp bizi çekemeyenler oluyor ama sen ne demek istediğimi iyi biliyorsun anladın abi sen onu malesef hakkını kaybetti o kişi biz keyfimize bakalım:rendeer::queen: hehehe::160::::160::::160::

Gaziantep Mt'den Herkese Sevgiler..........:rendeer::rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
evet harika bir toplantı oldu. Gırgır, şamata hepsi vardı. Ya en çok neye güldüm biliyor musunuz? Stepnenin altından çıkan kriko ve koluna. Yahu dedim şimdi bir saat boyunca boşuna mı lastikçi aradık. Allahtan salton dayanamadı da yoldan birisinden rica etti. Sağolsun allah işini gücünü rast getirsin. bizi kırmadı arabasıyla oraya kadar götürüp krikosunu kullandık da herkes motoruna kavuşabildi.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ya şu talıyı göstermeyin arkadaşlar yaaa
bi tatlı için 200 km yolmu yaptıracaksınız şimdi bana elinize saglık bol muhabbetler
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzel gezi olmuş elinize saglık

paylaşım için tşk.

yedek tekerın altından krıko cıkmaz mı şok olduk neyse hepimize gecmiiş olsun dedik
puuuhahahahahah:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
arkadaşlar süper bi toplantıydı gerçekten çok eglendik çok güldük ibo27 bizi az daha katil edecekti ama:queen:neyse biraz rezillikte tuzu biberi oldu çok güzel toplantılar ve gezilerle yine görüşmez üzere kalın saglıcakla:)
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
tebrikler gaziantep mt......güzel bir gün geçirmişşiniz...Allah neşenizi kaçırmasın..görüşmek üzere..
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
aLi abi süper bi toplantı gerçekleştirdik her zamanki gibi allah neşemizi hiçbir zaman bozmasın inşallah en kötü günümüz böyle geçsin hep bazen düzenimizi kıskanıp bizi çekemeyenler oluyor ama sen ne demek istediğimi iyi biliyorsun anladın abi sen onu malesef hakkını kaybetti o kişi biz keyfimize bakalım:rendeer::queen: hehehe::160::::160::::160::

Gaziantep Mt'den Herkese Sevgiler..........:rendeer::rendeer:[/QUOT

güzel bir gun gecırdık dogru harun

ya şu talıyı göstermeyin arkadaşlar yaaa
bi tatlı için 200 km yolmu yaptıracaksınız şimdi bana elinize saglık bol muhabbetler

sizin için 200 km nedır buyurun gelin misafirimiz olun

güzel gezi olmuş elinize saglık

paylaşım için tşk.


puuuhahahahahah:queen: :queen: :queen:

hiç sorma elint

arkadaşlar o tepsinin bi köşesinden bizede düşmezmi:cherry:

gürsel kardeşim gel sana tepsiyle beraber verelim sen yeterki gel

tebrikler gaziantep mt......güzel bir gün geçirmişşiniz...Allah neşenizi kaçırmasın..görüşmek üzere..

amin kardeşim sagol




gercektende hoş bir gün gecirdık macera dolu muabbet dolu:p:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
siz kendinizi değil sizi gören övsün arkadaşlar.....
bu arada seçtiğiniz kelimelere dikkat edin bence o kelimeler sizin aynanızdır...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
gocunmakla alakalı bir yorum değil benimkisi...
antep mt olduğununuz için ve mt yi temsil etmeye çalıştığınız için bazı kelimelerinizin sizin adınıza etiketinize olumsuz yaklaşacağı kanısına vararak yorum yapmaktı amacım..fakat hala aynı kabalığa devam ediyosunuz aydemir bey...sizinle alıp vermediğim bir durum yok bayanlara nasıl davranılması gerektiği konusunda eğitim almanız şart gibi görünüyoo...sizinle anlaşabileceğimi düşünürken arkadaşınız olan harunun bana msn de yaptığı hakaretleri sineye çekicek değilim maalesef....
bilginize sunar ona göre davranılmasını rica ederim....
aynı zamanda sizi beğenen tabiki olucaktır herkes tarafından olumsuz tepki alıcaksınız diye bir şart zaten yok...
ben bana yansıttıklarınızla yola çıkarak yorum yapıyorum sadece....
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
AYDEMİR Gerçektende motorsiklettin şehre girmesi yasakmı? inanamıyorum böyle bir karar anayasaya hukuka aykırı hangi geri vites kafa bunun altına imza atmışşa bulun o adamı tekrar eğitime gönderin parasını ben ödöyeyim.şimdi Gazi antebe gelemiyecekmiyiz yani yabancı plakanın girişidemi yasak
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
AYDEMİR Gerçektende motorsiklettin şehre girmesi yasakmı? inanamıyorum böyle bir karar anayasaya hukuka aykırı hangi geri vites kafa bunun altına imza atmışşa bulun o adamı tekrar eğitime gönderin parasını ben ödöyeyim.şimdi Gazi antebe gelemiyecekmiyiz yani yabancı plakanın girişidemi yasak

evt yasak malesef konu yargıda malum yargımızın nasıl işledıgı bunları egtıme göndersende boş hepsi rant meselesı ama yerel secıme az kaldı bu bunun cevabını alacaklar bu konuda cıddı çalişmalarımız var inş en kısa zamanda sonuça varılacak alakan ilgin için teşekürler (özelden msj attım kardeş)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
komşu 200km bişey deyil ama bi kroscuya asfalta 200km ölüm gibi geliyor ilgin için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst