Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #1
MT Gaziantep artık olan olan toplantısını 27,07,2007 cuma akşamı antepın 150 yıllık tarıhı kır kırathanesın yaptı bol muabbet ortamda guzel hoş sohbet vardı takı ibo27 (ibrahım ) arkadaşimızın kalkın başka bir motorsıtesınden arkadaşimiz abimiz hayalı abinin yanına tatlı dondurma yımeye gıdelim dedıkten sonra başladi gerisinı resımler anlatsın
toplantı mekanında muabbet hoş
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
işte macera bundan sonra başladı şehir merkezine motosikler girişi yasak oldugu için tatlı ve dondurma yemeye arabayla gitmeye karar vermiştık ama gıdemedık tekerimiz patladı yedek teker var ama krıko yok gecenın bır yarısı krıko aramaya cıktık 1 saatlık aramanın sonıcunda bulduk bulduk ama yedek tekeri cikardımız da yedek tekerın altından krıko cıkmaz mı şok olduk neyse hepimize gecmiiş olsun dedik
[/URL][/IMG]
ne olursa olsun dondurma ve tatlıyı yemelıyız




[/URL][/IMG]
ve motorlarımız
[/URL][/IMG]
toplantı mekanında muabbet hoş
işte macera bundan sonra başladı şehir merkezine motosikler girişi yasak oldugu için tatlı ve dondurma yemeye arabayla gitmeye karar vermiştık ama gıdemedık tekerimiz patladı yedek teker var ama krıko yok gecenın bır yarısı krıko aramaya cıktık 1 saatlık aramanın sonıcunda bulduk bulduk ama yedek tekeri cikardımız da yedek tekerın altından krıko cıkmaz mı şok olduk neyse hepimize gecmiiş olsun dedik
ne olursa olsun dondurma ve tatlıyı yemelıyız
ve motorlarımız
Son düzenleme: