26 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar maalesef parası olana bu zamlar dokunmuyor,hatta adamlar umursamıyor bile,yoksa kimse 81 bin lira R25 e vermez ( istisnalar hariç ) . Parası olmayanlarda anca sinirlenip,sövmekle kalıyor. Tarafınızı seçin,zenginmisiniz fakirmi,ben fakirim …

Hıııı kawasaki h2 geçen ay 1 milyon lirayken bu ay 1 milyon 300 bin lira olmuş ve bu ülkede o motorları alanlar bile var. Tarafınızı seçin işte

yav cbr 650f de öyle fakir motoru değil be reis yapma etme koparma bizi şimdi. :p
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Arkadaşlar maalesef parası olana bu zamlar dokunmuyor,hatta adamlar umursamıyor bile,yoksa kimse 81 bin lira R25 e vermez ( istisnalar hariç ) . Parası olmayanlarda anca sinirlenip,sövmekle kalıyor. Tarafınızı seçin,zenginmisiniz fakirmi,ben fakirim …

Hıııı kawasaki h2 geçen ay 1 milyon lirayken bu ay 1 milyon 300 bin lira olmuş ve bu ülkede o motorları alanlar bile var. Tarafınızı seçin işte

Hayır, parası olan adam da gidip r25 almaz ki! Orta sınıf motoru bu. Orta sınıf ölürse pek alıcısı da çıkmaz.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Kelebek etkisi, bir sistemin başlangıç verilerindeki küçük değişikliklerin büyük ve öngörülemez sonuçlar doğurabilmesine verilen addır.

Bir yerlerde verdiğiniz oy ve sonuçları ortada ve en az 3-4 senedir yazdığım gibi bunlar daha iyi günlerimiz maalesef.Ki bence en az bir dönem daha devam edecek.
Çünkü savaş vb masallara inanan(veya inanmak isteyen bir halk kitlesi var)

bardağın dolu yönüne bakılırsa , köylü dayının tarlanın yanına dayayıp gittiği Yamaha Crypton'lar artık hakettiği değer ve saygıyı görecek , yok öyle üretmeden-tüketmek.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
orta sınıf never dies
yaşasın beyaz yaka

Yurdum beyaz yakalılarının en büyük salaklığı kendilerini işçi sınıfı olarak görmemeleri. Oysa iş kanununa göre onlar da aynı sgk'ya kayıtlılar. Makina başında değil de ofiste çalışıyorlar diye kendilerini farklı görüyorlar, görsünler o sorun değil de aslında işçi olduklarının farkında değiller. İşçiler hiç olmazsa bazıları sendikalı falan oluyorlar, maaşları az bile olsa fazla mesai falan şansları var.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yurdum beyaz yakalılarının en büyük salaklığı kendilerini işçi sınıfı olarak görmemeleri.

Sadece beyaz yakalılar değil, başta memurlar olmak üzere, işçi deyince aklına amele gelen herkes, salağın bayrak sallayanıdır.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Yurdum beyaz yakalılarının en büyük salaklığı kendilerini işçi sınıfı olarak görmemeleri. Oysa iş kanununa göre onlar da aynı sgk'ya kayıtlılar. Makina başında değil de ofiste çalışıyorlar diye kendilerini farklı görüyorlar, görsünler o sorun değil de aslında işçi olduklarının farkında değiller. İşçiler hiç olmazsa bazıları sendikalı falan oluyorlar, maaşları az bile olsa fazla mesai falan şansları var.

ben de beyaz yakayım fakat sendikalıyım. bizde de işçi olduğunun farkında olmayıp çaycıya güvenliğe temizlik görevlisine ya da üretimde çalışan işçiye falan yukarıdan bakanlar var. ben ve benim gibi birkaç beyaz yaka gidip bizzat samimi olduğumuz için şirkette cidden işlerimiz kolaylaşıyor paşa gibi muamele görüyoruz sağolsunlar.

mesela birkaç çalışma arkadaşım üretimde çalışan işçilere mesafeli olduğu için iletişim kopukluğu yaşanıyor. onların işlerindeki sorunlar bu yüzden çok geç çözülüyor, fırça yiyor vs. ama üretimdekiler sağolsunlar benim çoğu sorunlu işimde aranmıyorum bile kendi kendine halloluveriyor. her ne kadar yasak olsa da şahsi kargolarım masama kadar geliveriyor :) ya da ofiste kahve bitince bir ricam yeterli oluyor veya çöpler haftada iki defa alınsa da benimki dolduğu zaman bir ricamla öğle arası o çöpler yokoluveriyor.

sözün özü insanı bitiren tek şey yine kendi egosudur. trafik kazalarının bile sebebi budur aslında temeline baktığımızda.

bazılarında öyle bir ego var ki sanırsın hiç ölmeyecekler ama bilmezler ki kendilerini öldürecek olan şey yine kendi egolarının ta kendisi.
yazık.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Alacak olan varsa hala vstrom dl650 139,900 tl lik fiyatıyla tracer700'den 27,000 tl daha ucuz ve her konuda daha üstün.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam eldeki r25 leri toptan satsak bi şaşırırlar, sonra tüm mt 07 leri de satsak şaaaak motorların fiyatı düşer.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Hocam eldeki r25 leri toptan satsak bi şaşırırlar, sonra tüm mt 07 leri de satsak şaaaak motorların fiyatı düşer.

ondan sonra şaak bir de mt25'leri toplu sattık mı dış mihraklar der ki ya serdar ben yabancı değilim napıyosun. sonra korkup fiyatları düşürürler.

hatlar karıştı pardon.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Geldi bile R25 91.950 TL oldu da artık insanlarda paylaşma isteği de kalmadı herhalde, yine de 120.000 TL olur 3 - 5 aya ..
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
geldi ama yine gelicek :) şaşırmayın bu kadar gayet normal:mrgreen: bu arada şu fiyat listesine rağmen en ucuz japon bu:queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
https://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/206811-yamaha-2021-nisan-guncel-fiyat-listesi.html

1 nisan tcmb dolar kuru: 8,17 mt25: 6272 dolar

bugün dolar kuru: 13,80 mt:25 6304 dolar

fiyatlar tamamen aynı aslında. eriyen şey belli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst