26 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
parça fiyatıda arttı demektir

xmax oğlum nolur masraf çıkartma lan nolur

parça servis yağ işçilik aksesuarlar vs vs.hep motor fiyatlarına bakıyoruz yamaha sitesinde servis ücretide yazıyordu hiç kimse onu takip etmediği için ordaki farkı tam göremiyoruz sanırım.kasım ayı motosikletler için yıkım ayı oldu.15 16 aydır otomotiv sektörünün düştüğü duruma düştü herkese geçmiş olsun.kara borsa 2.eli daha pahalı ayda 4 5 kere zam.ayrıca al satcılarda motosiklerlere dadandı çoğu galeride 1 2 tane motor ilanı görüyorum 0km alıp yatırıyorlar.arabaya ötv indirimi geldide ne oldu ?? şu anki durum yaz ayından kat be kat beter hatta tc tarihinde en beter ay oldu.euro dolar düşmedikten sonra bu fiyatlarda zerre kıpırdama olmaz artar ama düşmez.
bundan sonra olacakları yaziyim kendisi de söylüyor zaten her fırsatta.yerli üretim olan herşeye talebi arttırmak içeride parayı çevirmek.ithal malları öyle bir seviyeye getiriceksinki adam iç pazara mahkum olsun.bunu açık açık söyledi.paran varsa kardeşim git ducati yamaha kawasaki al diyor.yoksa gel bakalım tc üretimi motorlara modellere bak.yani bu araba olur telefon olur motor t shirt herşeyi dahil edin.ötv kdv indirimi gelirse yerli üretime gelicektir
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
parça servis yağ işçilik aksesuarlar vs vs.hep motor fiyatlarına bakıyoruz yamaha sitesinde servis ücretide yazıyordu hiç kimse onu takip etmediği için ordaki farkı tam göremiyoruz sanırım.kasım ayı motosikletler için yıkım ayı oldu.15 16 aydır otomotiv sektörünün düştüğü duruma düştü herkese geçmiş olsun.kara borsa 2.eli daha pahalı ayda 4 5 kere zam.ayrıca al satcılarda motosiklerlere dadandı çoğu galeride 1 2 tane motor ilanı görüyorum 0km alıp yatırıyorlar.arabaya ötv indirimi geldide ne oldu ?? şu anki durum yaz ayından kat be kat beter hatta tc tarihinde en beter ay oldu.euro dolar düşmedikten sonra bu fiyatlarda zerre kıpırdama olmaz artar ama düşmez.
bundan sonra olacakları yaziyim kendisi de söylüyor zaten her fırsatta.yerli üretim olan herşeye talebi arttırmak içeride parayı çevirmek.ithal malları öyle bir seviyeye getiriceksinki adam iç pazara mahkum olsun.bunu açık açık söyledi.paran varsa kardeşim git ducati yamaha kawasaki al diyor.yoksa gel bakalım tc üretimi motorlara modellere bak.yani bu araba olur telefon olur motor t shirt herşeyi dahil edin.ötv kdv indirimi gelirse yerli üretime gelicektir

trabzon castrol bayisinden castrol scooter yağı alıyodum 35 liraya aslında 4-5 tane stoğumda var beni uzun bi süre iadere eder ama şuan bitse fiyatı 70 lira
ayrıca

yamalube dişli yağı
yamalube antifriz 3-4 adet
termostat (belki bozulur)
şanzıman dişli yağı oringi
4 tane balata spreyi
1 takımda niken h7 led ampul depoladım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kötü günler geride kaldı, sırada daha kötü günler var. Durumunu yaşıyoruz…
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
R 25 neye göre 8 483 Euro ?

Avrupa, Amerika ya da Asya da ortalama 6 000 $ ile 6500 Euro arasında ? Hem de R3

https://www.yamaha-motor.eu/de/de/products/motorcycles/supersport/r3-2022/
https://www.yamahamotorsports.com/supersport/models/yzf-r3-motogp

Sitesinde her ülke için tek tek fiyatlara bakabilirsiniz.

listede yazan euro fiyattan bahsediliyor.
avrupa dışı üretilen motosikletlere gelen ek vergiyi ve vergiden alınan dolaylı vergileri de düşününce 8 binli rakamlar doğru görünüyor.
zorluk seviyesi easy olan ülkelerde böyle bir vergi olmadığından o 6 binli fiyatlar normaldir.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Liste fiyatında yazdığını gördükten sonra yazdım, yorumlara bakmadım yani yorumlar da muhabbeti geçtiyse o yorumla ilgili değil de, R3 geçen sene yine bu fiyat civarında idi (global fiyatı), onu anlamadım.

Mesela aşağıdaki konularda da Euro fiyatı söylediğim ölçülerde, daha güncel bulamadım, bakmak lazım. Ben hep global fiyatı hatırlıyorum o bölümde. Nedense bu liste hariç son fiyat listelerinde Euro kısmı da yok.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202720-yamaha-mayis-2020-zammi-geldi-mi.html

https://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/205117-2020-kasim-yamaha-fiyat-listesi-guncellendi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
R 25 neye göre 8 483 Euro ?

Avrupa, Amerika ya da Asya da ortalama 6 000 $ ile 6500 Euro arasında ? Hem de R3

https://www.yamaha-motor.eu/de/de/products/motorcycles/supersport/r3-2022/

https://www.yamahamotorsports.com/supersport/models/yzf-r3-motogp

Sitesinde her ülke için tek tek fiyatlara bakabilirsiniz.

6500€'nun KDV dahil Almanya fiyatı olduğunu varsayarsak;

- 6.500 ÷ 1,19 (Almanya KDV oranı) = 5.462
- 5.462 × 1,26 (%6 standart + %20 ek gümrük vergisi) = 6.882
- 6.882 × 1,08 (ÖTV) = 7.432
- 7.432 × 1,18 (KDV) = 8.769

Tutuyor gibi...
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Liste fiyatında yazdığını gördükten sonra yazdım, yorumlara bakmadım yani yorumlar da muhabbeti geçtiyse o yorumla ilgili değil de, R3 geçen sene yine bu fiyat civarında idi (global fiyatı), onu anlamadım.

Mesela aşağıdaki konularda da Euro fiyatı söylediğim ölçülerde, daha güncel bulamadım, bakmak lazım. Ben hep global fiyatı hatırlıyorum o bölümde. Nedense bu liste hariç son fiyat listelerinde Euro kısmı da yok.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202720-yamaha-mayis-2020-zammi-geldi-mi.html

https://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/205117-2020-kasim-yamaha-fiyat-listesi-guncellendi.html

cyan'ın yazdığına ek olarak çip krizi vs muhabbetlerine global anlamda da bir zam gelmiş olabilir. önümüzdeki ayın global fiyat listesine de bakmak lazım.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
O zaman şöyle düşünüyorum ; 81.000 TL' nin 8.438 € olması için 9.5 € kurundan hesaplamak lazım, bu da Kasım 18 den öncesi olsa gerek, ona göre mi fiyatlama yapmışlar çok ilginç.

Ha öyleyse yıl başında ya da yeni partide 120.000 TL satış fiyatı olacak demek zaten açık bir yatırım fırsatı.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
O zaman şöyle düşünüyorum ; 81.000 TL' nin 8.438 € olması için 9.5 € kurundan hesaplamak lazım, bu da Kasım 18 den öncesi olsa gerek, ona göre mi fiyatlama yapmışlar çok ilginç.

Ha öyleyse yıl başında ya da yeni partide 120.000 TL satış fiyatı olacak demek zaten açık bir yatırım fırsatı.

valla ben r25 için 2022 sene sonu fiyat tahminimi güncelleyip 200 bin lira diyorum. evet belki çok afaki bir rakam gibi gelebilir ama geçen sene 40 bin lira gibi halihazırda 250'lik için zaten yüksek bir fiyata satılan r25, 1 yıl sonra 80 bin olacak deseniz millet bir tarafıyla gülerdi öyle düşünün.

Türkiye öyle bir noktada ki yok artık o kadarı da olmaz yok a.k diyeceğiniz herşey adım adım oluyor. geçen sene fiyat düşecek diye bekleyenler şu an 125'lik falan bakıyor aynı fiyatlara.

şu an öyle bir durumdayız fiyatlar öyle artıyor ki motorumu satsam yeni motoru alana kadar geçecek 1-2 haftada fiyatlar yükselir satamam diye korkup ilandan kaldırdım. kimse yeni motorunu almadan eski motorunu satmasın. cidden kara bile geçebilirsiniz elinizde tuttuğunuz sürede. ikinci motoru krediyle alıp r25'i satmak için bir süre daha bekleyeceğim ben. hesap yapınca böyle bir durumda eski motor da yeni motorunuz da değerleneceği için eskiyi satarken yenisinin kredisini kapatabiliyor ve kâra geçiyorsunuz valla.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2018
Mesajlar
114
Motosikleti
mt-25
İsterse 100.000 lira yapsınlar R25'i yine alan çıkar. Yani çıkıp demez 250 cc başlangıç motoruna 80 kağıt bayılcaz, ne kadar mantıklı. Bizim millete enflasyon, döviz kurları işlemiyor. Varını yoğunu satar alır.

motor 100 bin oldu diye almaktan vazgeçiyorsun da 200 binlik ev 500 bin olunca sokakta mı kalıyorsun? yeni başlayanlar ne alsın? 80 bin r25 yerine 60 bin hintli mi yoksa 50 binlik çinli mi?
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
R 25 neye göre 8 483 Euro ?

Avrupa, Amerika ya da Asya da ortalama 6 000 $ ile 6500 Euro arasında ? Hem de R3

https://www.yamaha-motor.eu/de/de/products/motorcycles/supersport/r3-2022/

https://www.yamahamotorsports.com/supersport/models/yzf-r3-motogp

Sitesinde her ülke için tek tek fiyatlara bakabilirsiniz.

Alamanların basit %10 küsürlük vergisini çıkıp bizim kol gibi ötv kdv gümrük mtv girince bu hale geliyor abi. İthalat fiyatı+bayi karı+yamaha karı+devletin karı hepsi içinde o 8'in.

Aynen dediğin gibi ama Yamaha aylardır düşük kurdan hesaplıyor zaten. Hep bir iki lira geriden geliyorlar. Aceleleri yok demek ki.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Arkadaşlar maalesef parası olana bu zamlar dokunmuyor,hatta adamlar umursamıyor bile,yoksa kimse 81 bin lira R25 e vermez ( istisnalar hariç ) . Parası olmayanlarda anca sinirlenip,sövmekle kalıyor. Tarafınızı seçin,zenginmisiniz fakirmi,ben fakirim …

Hıııı kawasaki h2 geçen ay 1 milyon lirayken bu ay 1 milyon 300 bin lira olmuş ve bu ülkede o motorları alanlar bile var. Tarafınızı seçin işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst