- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
parça fiyatıda arttı demektir
xmax oğlum nolur masraf çıkartma lan nolur
parça servis yağ işçilik aksesuarlar vs vs.hep motor fiyatlarına bakıyoruz yamaha sitesinde servis ücretide yazıyordu hiç kimse onu takip etmediği için ordaki farkı tam göremiyoruz sanırım.kasım ayı motosikletler için yıkım ayı oldu.15 16 aydır otomotiv sektörünün düştüğü duruma düştü herkese geçmiş olsun.kara borsa 2.eli daha pahalı ayda 4 5 kere zam.ayrıca al satcılarda motosiklerlere dadandı çoğu galeride 1 2 tane motor ilanı görüyorum 0km alıp yatırıyorlar.arabaya ötv indirimi geldide ne oldu ?? şu anki durum yaz ayından kat be kat beter hatta tc tarihinde en beter ay oldu.euro dolar düşmedikten sonra bu fiyatlarda zerre kıpırdama olmaz artar ama düşmez.
bundan sonra olacakları yaziyim kendisi de söylüyor zaten her fırsatta.yerli üretim olan herşeye talebi arttırmak içeride parayı çevirmek.ithal malları öyle bir seviyeye getiriceksinki adam iç pazara mahkum olsun.bunu açık açık söyledi.paran varsa kardeşim git ducati yamaha kawasaki al diyor.yoksa gel bakalım tc üretimi motorlara modellere bak.yani bu araba olur telefon olur motor t shirt herşeyi dahil edin.ötv kdv indirimi gelirse yerli üretime gelicektir
