26 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Açıkçası zamlardan önce Euro kısmına bakmak gerekiyor diye düşünüyorum. R25 8.000 Euro bandında görünüyor. Geçen yıl yanlış hatırlamıyorsam 6.000 Euro bandındaydı. Tüm motosikletler ortak şekilde bu değişiklikten nasibini aldıysa bence o kısma bakmak lazım.

Bir Tracer hayalim vardı. Artık gerçekten hayal..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Adam zamanında uyarmış/söylemiş. Aşk ile, şevk ile bir daha tekrar edelim o zaman:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Bu arada dünku toplantıda sene sonuna doğru 1 tane daha faiz indirimi olucağının sinyalini verdi.yani bu fiyatlara yine bi 20 30 konucak o faiz indirimi sonrası.ya mal alın ya dolar ya altın euro Tl hariç ne varsa alın kısacası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyatlar gayet uygun abartmayın ne var herkes zam yapıyor
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Bu arada dünku toplantıda sene sonuna doğru 1 tane daha faiz indirimi olucağının sinyalini verdi.yani bu fiyatlara yine bi 20 30 konucak o faiz indirimi sonrası.ya mal alın ya dolar ya altın euro Tl hariç ne varsa alın kısacası

kesinlikle katılıyorum. sırf bu söylemden sonra bile %5 yükseldi dolar.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Tamam iste tl nin cop seviyesine inmesiyle uretim ekonomisine gecis yapiyoruz..

Dun rte soyledi,19 yillik hazirlik sona ermis.

Hersey planli,kitabina uygun ilerliyor rahat olun arkadaslar..emin ellerdesiniz.

19 sene önce "Önümüzde 20 yıla yakın hazırlık var" deseydi inanırdım. Her seçimden önce "Bana oy verin, uçacağız" yerine "Bana oy verin, uçmayacağız ama hazırlıklarımız devam ediyor" deseydi inanırdım. Şimdi ATP inansın.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Tamam iste tl nin cop seviyesine inmesiyle uretim ekonomisine gecis yapiyoruz..

Dun rte soyledi,19 yillik hazirlik sona ermis.

Hersey planli,kitabina uygun ilerliyor rahat olun arkadaslar..emin ellerdesiniz.



---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

Tamam iste tl nin cop seviyesine inmesiyle uretim ekonomisine gecis yapiyoruz..

Dun rte soyledi,19 yillik hazirlik sona ermis.

Hersey planli,kitabina uygun ilerliyor rahat olun arkadaslar..emin ellerdesiniz.

İlaç ve gıda krizi çıkarsa o zaman ayvayı yeriz.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Yamaha yaptı yapacağını diyemiyorum çünkü mecburi yaptıkları, sonuçta ülke parası itibarı artık beş para etmez hale geldi/getirildi, evet milletin ... koyanların sonuçlarını görüyoruz, gerçekten çıkarı olanları anlıyorum onların zihniyetleri pis, korkunç, yamyamlar resmen ama midesi sırtına yapışmışlar saray, köprü, yol yaptı, dolarla işim yok gibi şeyler diyenler var ya onların daha da beter olmalarını canı gönülden istiyorum, sonuçta yakında ne ekmek, ne de ekmeği alacak para bulabilecekler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada dünku toplantıda sene sonuna doğru 1 tane daha faiz indirimi olucağının sinyalini verdi.yani bu fiyatlara yine bi 20 30 konucak o faiz indirimi sonrası.ya mal alın ya dolar ya altın euro Tl hariç ne varsa alın kısacası

Bence artik faiz indirimi olsa da etkisi çok kisitli olur veya olmaz.

Zaten su an dunyanin en dusuk reel faizi bizdedir,ben diyim -15 siz deyin -20

Su ortamda yuzde iki daha faiz inse ne olacak ?

Dolarin gidebilecegi yerinde bir siniri var.

Bu fiyatlardan motor alan yaya kalir benden soylemesi :d
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
275
Vayy bee. Eskiden r25 parasına zımba gibi s1000rr lar alınıyordu. Simdiki duruma bak :/
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Doların gidebileceği bir sınır olduğunu düşünmüyorum, arjantin pesosu para birimine bakarsak ekim 2015 1 usd 9 peso iken şu an 1 usd 100 peso yani dolar bizde de gerekenler yapılmaz ise çok daha fazla yükselebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doların gidebileceği bir sınır olduğunu düşünmüyorum, arjantin pesosu para birimine bakarsak ekim 2015 1 usd 9 peso iken şu an 1 usd 100 peso yani dolar bizde de gerekenler yapılmaz ise çok daha fazla yükselebilir.

Asgari ucret 200 dolarin altina gelmez bence.

Asgari ucret 4000tl olsa ,1 usd max 20 tl ye kadar gidebilir ama cok zor ya..

Yani kendilerine oy verenler bile "kurtulus savasi","dis gucler" falan dinlemez.

İc karisiklik olursa onu bilmem tabi,o zaman farkli seyler konusuruz.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
adamların tavrı beni endişelendiriyor, halen şu vaziyette iken faiz indireceğiz diyor bas bas, doları kaçtan bulursanız alın diyor resmen.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Bence artik faiz indirimi olsa da etkisi çok kisitli olur veya olmaz.

Zaten su an dunyanin en dusuk reel faizi bizdedir,ben diyim -15 siz deyin -20

Su ortamda yuzde iki daha faiz inse ne olacak ?

Dolarin gidebilecegi yerinde bir siniri var.

Bu fiyatlardan motor alan yaya kalir benden soylemesi :d

valla tr de hiç bir şey imkansız değildir.hergün şaşırmaya devam ediyoruz edicezde.dolar 13 olcak desen kim inanırdı sadece 2 ay önce? herkesi dolar almaya teşvik ediyorlar ya mal ya dolar seç diyor.yani 15 de olur 18 de artık şaşırmicam allah şaşırtmasın
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
enteresan durumlar yaşıyorum 2 yıl önce falan motora başlamama birkaç ay kala hayalım xmaxdi ve 30bindi. şimdi bakıyorum ys125 olmuş 40bin tl.
yalan yok ys gibi bir motora 40 bin vereceğime motor almam. zamanında 2 bin tl falanmış bu motorlar benim kuzen 2 bine almış hala kullanıyor en az 10 yıldır. gelinen noktaya bak. gerçekten utanç verici. xmax olayıan gelirsek daha geçen yıl 40 bin falandı yanlış hatırlamıyorsam bilmiyorum sizi ama ben aşırı sinirleniyorum böyle olaylara anlatamam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar bu motosiklet ureticileri neden otv, kdv nin kaldirilmasi veya indirilmesi icin girisimde bulunmuyor ?

2022 de bence otomotiv sektorune bir indirim gelecek,cunku vergi gelirleri bu sekilde daha fazla dusuyor ,ama bu motosiklet sektorunu kimse ziklemiyo afedersiniz.

Bizim senator de bize hic bakmiyii ya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyatlar gayet uygun abartmayın ne var herkes zam yapıyor
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Kanka mt-07 bloklu 700'lüğü 160bin, safkan r6 200.000. Ne yapsın yeni başlayan, 200.000 verip 600'lüğünü mü alsın? Götü boklu hintliye Çinliye 50 bin lira mı versin? Herkes çıkartıp İngiliz'e 150bin sayamıyor. Bunun seçilen motosikletle alakası yok yani. Nk250 olmuş 50 bin.

Ekonomi bitti demek bu kadar zor değil, Yamaha ile, alan adam ile bir alakası yok bu işlerin. Almanya'da da bu paraya satıyor adamlar bu motoru.

Benim demek istediğim şu, enflasyonun bir kısmı da tüketimden gelir. Faizler niye artırılır? Tüketimi azaltmak için. Yani buna rağmen ben illa Iphone kullancam, 80.000 lira olsa bile gidip 250cc'ye o kadar para vercem, yani kısacası param pul olmasına rağmen tüketime devam edecem dersen bunun fiyatının artması da devam eder. Ben olayın Türkiye kullanıcı tüketiminin, davranışlarının fiyatlardaki bu kadar volatiliteye rağmen değişmemesine hayıflanıyorum. Yoksa tabii ki ekonomi yönetiminin ne kadar bedbaht olduğunun bende farkındayım.
Ayrıca benim aldığım İngiliz 150 ye gelmedi. Gidip 30.000 lira daha fazla verip daha boş donanımlı Yamaha (MT-09) alacağıma bunu aldım.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
parça fiyatıda arttı demektir

xmax oğlum nolur masraf çıkartma lan nolur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst