26 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Yamaha Türkiye motosiklet fiyatlarına 26 Kasım 2021 itibariyle zam yaptı. Güncel fiyat listesini aşağıda görebilirsiniz.

İşte Yamaha Motosiklet Kasım 2021 Tavsiye Edilen Perakende Satış Listesi

https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/Deneyim/Fiyat-Listesi/#/

cbF1xU.jpg
 

Ekli dosyalar

  • yamaha-aralik-fiyat-listesi.jpg
    yamaha-aralik-fiyat-listesi.jpg
    48.1 KB · Görüntüleme: 22,926
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
26 Kasım 2021 Yamaha'dan sürprizli, sert bir zam

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Dayılar, amcalar, dostlar artık mutlulukla Hindistan olduğumuzu kabullenebiliriz, gerçi o da zor teknoloji falan geliştirebiliyor o adamlar. Benzine gelen son zamlarla birlikte artık 100'lük cublara geçiş yapabiliriz.

Bu sitede birçok kez R25 2021 sonu fiyat tahmini yaptım. Karamsar olan ben bile en fazla 73-75 diyordum. Daha yılın bitmesine 1 aydan fazla zaman varken gelen bu zam kafamı açmış bulunmakta. Evet R25 bile 81 olduysa (bayiden 84'ten aşağı çıkarmanın imkanı yok, aksesuar, garanti uzatma vs. )

Allah Yamaha'dan razı olsun. Tavsiye edilen satış fiyatı 8500 euro olan motoru 81.000 liraya satıyor adamlar. Çoktan 90'a satmaları lazımdı. Bu ay sıfır motosiklet alanlar kendilerini birazcık şanslı sayabilir.

Bu sefer ağlanacak halimize ağlayalım, altta gevşek gevşek espri yapan olursa rahmetli büyük babaannesine kadar sövmeyi planlıyorum bunun bilincinde olarak yazsın.

cqr1ly9.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
İsterse 100.000 lira yapsınlar R25'i yine alan çıkar. Yani çıkıp demez 250 cc başlangıç motoruna 80 kağıt bayılcaz, ne kadar mantıklı. Bizim millete enflasyon, döviz kurları işlemiyor. Varını yoğunu satar alır.
 
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
34
ALLAHIM YETHER BU KADAR SINAMA BİZİ DAHA NE KADAR SINAYACAKSIN BİRAZDA BİZİM YÜZÜMÜZ GÜLSÜN YA 50CC MOTOR 35K BU NEDİR
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
İsterse 100.000 lira yapsınlar R25'i yine alan çıkar. Yani çıkıp demez 250 cc başlangıç motoruna 80 kağıt bayılcaz, ne kadar mantıklı. Bizim millete enflasyon, döviz kurları işlemiyor. Varını yoğunu satar alır.

Kanka mt-07 bloklu 700'lüğü 160bin, safkan r6 200.000. Ne yapsın yeni başlayan, 200.000 verip 600'lüğünü mü alsın? Götü boklu hintliye Çinliye 50 bin lira mı versin? Herkes çıkartıp İngiliz'e 150bin sayamıyor. Bunun seçilen motosikletle alakası yok yani. Nk250 olmuş 50 bin.

Ekonomi bitti demek bu kadar zor değil, Yamaha ile, alan adam ile bir alakası yok bu işlerin. Almanya'da da bu paraya satıyor adamlar bu motoru.
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Bence bu günlerimiz daha iyi bile. Bu gidişle R25'in 200-250 bin tl olacağı günleri göreceğiz. Daha bir kaç ay öncesine kadar ayda bir zam gelirdi. Artık 1 ay içinde 3 kere 10'ar bin liralık zam geliyor. Bu ülke bu saatten sonra yaşanılabilirliğini tamamen yitirmiştir
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
9
Gerçekten bu işin sonu nereye varacak anlayamıyorum. 1 Kasımda Dominarı 250 42.650 TL idi ben bir kısmını nakit kalanı kredi ile 54.000 TL aldım 2 senede öderim diye. 3 gün önce şuan nakit olarak almak istesem fiyatı 54.650 yazıktır günahtır ya. Ben aa ne güzel motorun fiyatı arttı ben zarar etmedim demektense bu rakamlara kim motor alacak diye düşünüyorum bakın tam 23 günde 12.000 TL zam geldi. Üstelik bu motor hint malı. Şimdi elinde R25 olanlar üstüne 10k daha ekleyip 2.el piyasasını yükseltcek ve olan motor alırım umudu ile para biriktiren arkadaşlara olacak. Ne denilebilirki daha fazla. Sözüm ne yamaha ne bajaj ya de x bir firmaya dolar böyle yükselirken TL bu kadar değer kaybederken onlar ne yapsın. Neyse gideyim de bedava verilen makarnanın yanında geçenlerde dağıtılan çayımı içeyim. Belki pudra şekeriyle de tatlı yaparım...
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Bu arada R25'in reel fiyatı şu an 90.000 liranın üstünde. İnanmayanlar yarın bir tane R25 almayı denesinler. 2020 model 10bin km altı olanlara bile 80 yazılacak yarından itibaren. Doğru olanı da yapacaklar, satarken ben de öyle yapacağım çünkü. Neden diyeceksiniz? Ben satıp yeni motor için notere giderken bir kere daha zam gelecek de ondan çünkü, amaç onun zararını yaşamamak, para kazanmak değil.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Sabah sabah gözlerimi yine zamla açtım. Hemen ilanımı güncelledim. 70e koydum. Yapacak bir şey yok, alacağım motosiklete de zam gelmiş
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Lan distribütörler burayı mı takip ediyor acaba. R25 70 80 olur dediydim sene sonunu başını beklemeyi geçtim sene bitmeden oldu. Vay arkadaş. An itibariyle geçen sene aldığım fiyatın tam iki katına çıktı. Stokçular sıfırını 80 den koyuyodu sahibindende.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Tahmin ettim koşa koşa gidip mt9 aldim 2 gün önce 2 önceki fiyattan.yani fatura kesileli 5.gün bugün 40.000tl kardayım:queen: son motorunu alan şanlı kesimden biri oldum.mt9 dan sonraki motor belli nmax 125 yada pcx 125 olur.fiyatlari 1 aydır hatmettim.honda ve yamaha 1 haftadır 40 50 bin tl daha ucuzdu şimdi diğerleriyle eşitlendi.şu an en uygun marka dün güncellenen suzuki ama ortada motor yok.ayni otomobil sektörü gibi oldu motosikletlerde 400den aşaya araba olmadığına göre en basit motor 100 bin olması mantıklı oluyor.vah vah vahhhh
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
ALLAHIM YETHER BU KADAR SINAMA BİZİ DAHA NE KADAR SINAYACAKSIN BİRAZDA BİZİM YÜZÜMÜZ GÜLSÜN YA 50CC MOTOR 35K BU NEDİR

En sağdaki Euro bazında fiyatlara bakarsak, Yamaha şu anda motosikletleri ucuza bile veriyor. Artık parası olan beklemesin motosiklet alsın da diyemiyorum çünkü bu benzin fiyatları ile motosiklete sahip olsanız bile doya doya gezmek çok zor. Ne yazık ki motosiklet ülkemizde artık zengin oyuncağı.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yetmez ama E V E T :queen: R25 1 Ocak 2022 tarihinde 100,000 TL. Yamaha Türkiye'nin ölmeye başladığı tarih olarak not alalım bugünü. Kawasaki ve Suzuki'den sonra Yamaha da aralarına katıldı.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Yetmez ama E V E T :queen: R25 1 Ocak 2022 tarihinde 100,000 TL. Yamaha Türkiye'nin ölmeye başladığı tarih olarak not alalım bugünü. Kawasaki ve Suzuki'den sonra Yamaha da aralarına katıldı.

ezio reyiz şaşırttın. normalde sen açardın bu başlıkları :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Bu zamlar önümüzdeki 6 ay içinde EN AZ 3 DEFA daha güncellenir ..

2 kesin de 3'ü göreceğiz.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Gözlerim kanıyor ! Bu fiyat gerçek mi ya :pr: sene 2016 sonu veya 2017 başı mt7 heveslendim Tam tamına 29000 Tl ye az km yapmış mavi renk vardı. Evlilik aşamasındayken sonra alırım dedim ! bakın üstünden 5 yıl geçmiş sayarsak, 5 yılda bu motor 130bin tl... ( 2. eli 110 120 diyelim takip etmiyorum ) Yahu hangi yatırım bu kadar kar getirir (Dolar bile bukadar getirmiyor hesaplayınca ) Delirelim :queen:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,022
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Gözlerim kanıyor ! Bu fiyat gerçek mi ya :pr: sene 2016 sonu veya 2017 başı mt7 heveslendim Tam tamına 29000 Tl ye az km yapmış mavi renk vardı. Evlilik aşamasındayken sonra alırım dedim ! bakın üstünden 5 yıl geçmiş sayarsak, 5 yılda bu motor 130bin tl... ( 2. eli 110 120 diyelim takip etmiyorum ) Yahu hangi yatırım bu kadar kar getirir (Dolar bile bukadar getirmiyor hesaplayınca ) Delirelim :queen:

Aslında döviz kurlarının artışı kadar; arada uzakdoğu mallarına gelen %20 gümrük vergisi artışını gözardı ettiniz herhalde, hesap ondan şaşmıştır... (%8-10 kadar da yabancı paranın kendi enflasyonu var; 5 sene önce 100$ olan mal bu sene 100$ olmaz...)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst