Kobayashi' Alıntı:yaw bi raat duralım gözünüzü seviim bee
kış geldi kıış.snow board sitelerine üye olunda baari bahaneniz olsun
ulan bi kapalı otoparkı kiralıycam içinde gezi düzenliycem...
yer:5 katlı kadıköy otoparkı
buluşma:saat 09:30 otopark önü
kapı önünde saat 9:30 da buluşuyoruz 5 kat arasında şuursuzca 45 dakka motor kullandıktan soora sağ kalanlar en üst katta mangal yapıyoruz.isteyenler çadır kurabilir.diğerleri ise yandaki pansiyonda kalabilirler))