23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve çocuk Bayramı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
we are the world, we are the children
we are the ones who make a brighter day so let's start giving
there's a choice we're making we're saving our own lives
it's true we'll make a better day just you and me

well, send'em you your heart so they know that someone cares
and their lives will be stronger and free
as god has shown us by turning stone to bread
and so we all must lend a helping hand


bilen bilmeyene anlatsın...vi ar dı vorld ulen işte...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
we are the world, we are the children
we are the ones who make a brighter day so let's start giving
there's a choice we're making we're saving our own lives
it's true we'll make a better day just you and me

well, send'em you your heart so they know that someone cares
and their lives will be stronger and free
as god has shown us by turning stone to bread
and so we all must lend a helping hand


bilen bilmeyene anlatsın...vi ar dı vorld ulen işte...:p

Ben anlamını bilmiyorum ...
Varsa TÜRKÇE sini de eklersen sevinirim.
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
çok büyük bayram bu bayram herkese kutlu ve mutlu olsun.. :)
Bugün 23 Nisaaan hep neşeyle doluyor insaaan özledim o günleri :salut:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
bugün darıcadaki törenler iptal edildi.. çelenk koyma sırasında istiklal marşımızı söylemek için bekleyen korom ve diğer çocuklar donma tehlikesi geçirdi resmen çeneleri titredi.. ama alkışları duyuncada eridiler :) nice mutlu 23 nisanlara... :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ulusumuzun bayramı ve dunya coçuklarına atamızın armağanı olan 23 nisan ulusan egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dünyanın tek çocuk bayramı ve Ulusal egemenlik günümüz kutlu olsun.Bazı ülkelerde bu günleri dünyaya tanıtmak için film üzerine film yapılıyor,bizde tık yok.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Gelecegimiz olan çocuklarımızın bayramını en içten dilerimle kutlarım. Umarım onlara layik oldukları bir dünya bırakabiliriz.


Bende sana devretmeyi düşünüyorum:p

istemem ben ozelikle seninkini ben senin kadar gizli kapaklı biri degilim :queen:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
23 Nisan başlığı 30 cevap
Bir bayanın açtığı tanışma başlığı 200-250 cevap

Büyük Atatürk sana boşuna söylenmiyor galiba;

"Bir daha çık gel Samsundan, sarı saçlım mavi gözlüm neredesin" diye.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
evet erhan metehana alper kuyucadısına komtan aye ye eyong cerrahiye diyerleride bulsun birilerini :queen::queen:

Bana bulasmadan yapamazsın dimi :)
yanlıslıkla admin parolasını falan ele gecirirsem seni ve bulundugun mekanların ip class ını oldugu gibi banlayacagım hiç kacarın yok :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Bana bulasmadan yapamazsın dimi :)
yanlıslıkla admin parolasını falan ele gecirirsem seni ve bulundugun mekanların ip class ını oldugu gibi banlayacagım hiç kacarın yok :queen:

güzelim benim ıp lerim evde işte yazlıkta hepsi sabit sen yeterki şifreleri eline gecir ama istersen ben vereyim sana bende var :queen::queen:he bu arada yönetimr bir uyarı lütfen bu arkadaşın nickini araştırın bakalım neyin nesi :queen::queen:bulamazsanız ben söylerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst