23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve çocuk Bayramı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
23nisanox8.jpg
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
bütün çocukların ve türkiyemin 23 nisan ulusal eğemenlik çocuk bayramı kutlu olsun:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sedat senin ne işin var burda cabuk kapalı spor salonunda kutlamalar var orda seni bekliyorlar yavru kurt olarak :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Şimdi kızım ile kutlamalara gidiyoruz tüm dünya çocuklarının 23 Nisan Ulusal egemenlik ve cocuk bayramı kutlu olsun.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Keşke anasayfa da 23 Nisanın anlam ve önemi ile ilgili bir başlık görünse idi
bu bizim ulusala egemenlik bayramımız sonuçta bu kadar kayıtsız kalınması üzücü doğrusu.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bugün 23 nisan madem patron ve tüm modlar site yönetimini çocuklara devretsin :queen:


hepimizin içinde mutlaka yaşaayan bir çocuk vardır. en azından ben olmasını umut ediyorum... bu nedenle bu hepimizin bayramı sayılır. bayramınız kutlu olsun içinizdeki çocugun yüzü hiç solmasın :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
23 NİSAN

Sanki her tarafta var bir düğün.
Çünkü, en şerefli en mutlu gün.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.

İşte, bugün bir meclis kuruldu,
Sonra hemen padişah kovuldu.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.


Bugün, Atatürk'ten bir armağan,
Yoksa, tutsak olurduk sen inan.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.

:) hep çocuk kalsa insan..

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Hatırlıyorumda bu siteye ilk üye oldugumda orta sondaydım şenliklerde görev yapmıştım :D yaşlandım ...

Bayramımız Kutlu Olsun !
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bugün 23 nisan madem patron ve tüm modlar site yönetimini çocuklara devretsin :queen:


hepimizin içinde mutlaka yaşaayan bir çocuk vardır. en azından ben olmasını umut ediyorum... bu nedenle bu hepimizin bayramı sayılır. bayramınız kutlu olsun içinizdeki çocugun yüzü hiç solmasın :rendeer:

evet erhan metehana alper kuyucadısına komtan aye ye eyong cerrahiye diyerleride bulsun birilerini :queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Bugün 23 Nisan Hep Neşeyle Doluyor İnsan... ::blusssh: ::blusssh: ::blusssh:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Kutlamalardan geldim ve anladım ki içim bir daha Türkiye sevgisiyle doldu.
Eski günleri hatırladım ki koştur koştur gösteriler yapan, yada
andımızı okuyan ben :):)..

Hepimizin ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMI kutlu olsun ..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gelecegimiz olan çocuklarımızın bayramını en içten dilerimle kutlarım. Umarım onlara layik oldukları bir dünya bırakabiliriz.
evet erhan metehana alper kuyucadısına komtan aye ye eyong cerrahiye diyerleride bulsun birilerini :queen::queen:

Bende sana devretmeyi düşünüyorum:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
23 Nisan Bayramı hepinize ve özellikle çocuklara kutlu olsun.

Koltuk kavgası başlamış amma çocuk varmış :)

Ben koltuğumu küçük iboya devrediyorum. :mrgreen:
suc50070jd2ut4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
23 NİSAN Mutlu ve Kutlu Olsun ...

Bu aralar çok yerde dikkatten kaçıyor ....

23 NİSAN sadece çocuk bayramı değildir.

Aynı zamanda TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ nin İLK açılış tarihidir.

Yani Türk Milletinin yeniden doğuş bayramıdır. Tıpkı ERGENEKON Destanı gibi.

alttan alıntı:Ulusal Egemenlik

Sevgiyle kalın .
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
139
Türk milletinin iradesini temsil eden Birinci Büyük Millet Meclisi’nin açıldığı ve Türk halkının var olma veya yok olma savaşları içinde egemenliğini ilân ettiği tarih olan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız kutlu olsn.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst