- Katılım
- 26 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,699
- Konu Yazar
- #1
pazar günü gezimiz 9:00da kahvaltımız ile başladı

ve düzenli bir şekilde çavdarhisar zeus tapınagına vardık.

ve başladık tapınagı gezmeye,tapınagın çogu kısmı ayakta o kadar deprem geçirmesine ragmen o zman da o sütunları nasıl yerlerine kaldırdılar ki????

burasıda tapınagın altı, şimdi demir bi merdiven vardı onunla inip çıktık eskiden nasıl inip çıkıyorlardı meçhul???


tapınak hakkında biraz bilği

çizimde görülenin sadece tapınak kısmı ayakta duvarlar felan yok ama o taşları belli bi yerde toplamışlar.

ne kadar da mükemmel dimi ??



ve diğer parçalar.işlemelerin güzelliğine bakar mısınız





kibele büstü her ne kadar biz bloke etsekte

ve borsa ve ticaret hane


ve ticaret yolu

bu da bilğilendirme yazısı okunuyor mu onu bilemiyorum netlik bakımından


ticaret yolunnun kenarında bi süsleme

bizler yakınımızdaki güzelliklerin farkında değiliz ama yabancılar farkında motorun arkasındaki arkadaş ta makedonyadan buraya gelmiş ve polonyalı bi grupta vardı bizlerle.

burasıda sanırsam hamam olacak, hamamın azını taşla örmüşler defineciler gezinmesin diye heralde

hamaın bi kısmı



burasıda stadyum biraz bakım yapılsa çok güzel olabilecek bi yer ama müzeler müdürlüğü sadece taşları numaralamakla yetinmiş



ve karnımızn açıkması ile başladık mangal olayına millet ekmek arası sucuk yer biz sucuk arası ekmek yedik çok güzel bi geziydi. grup arkadaşlarımı yoladaki uyumları için teşekkür ederim. tekerinizin düz basması dileği ile. aizona herkesin gezmesi gereken mükemmel bi yer resimler le anlatılamıyacak kadar.


ve düzenli bir şekilde çavdarhisar zeus tapınagına vardık.

ve başladık tapınagı gezmeye,tapınagın çogu kısmı ayakta o kadar deprem geçirmesine ragmen o zman da o sütunları nasıl yerlerine kaldırdılar ki????

burasıda tapınagın altı, şimdi demir bi merdiven vardı onunla inip çıktık eskiden nasıl inip çıkıyorlardı meçhul???


tapınak hakkında biraz bilği

çizimde görülenin sadece tapınak kısmı ayakta duvarlar felan yok ama o taşları belli bi yerde toplamışlar.

ne kadar da mükemmel dimi ??



ve diğer parçalar.işlemelerin güzelliğine bakar mısınız





kibele büstü her ne kadar biz bloke etsekte

ve borsa ve ticaret hane


ve ticaret yolu

bu da bilğilendirme yazısı okunuyor mu onu bilemiyorum netlik bakımından


ticaret yolunnun kenarında bi süsleme

bizler yakınımızdaki güzelliklerin farkında değiliz ama yabancılar farkında motorun arkasındaki arkadaş ta makedonyadan buraya gelmiş ve polonyalı bi grupta vardı bizlerle.

burasıda sanırsam hamam olacak, hamamın azını taşla örmüşler defineciler gezinmesin diye heralde

hamaın bi kısmı



burasıda stadyum biraz bakım yapılsa çok güzel olabilecek bi yer ama müzeler müdürlüğü sadece taşları numaralamakla yetinmiş



ve karnımızn açıkması ile başladık mangal olayına millet ekmek arası sucuk yer biz sucuk arası ekmek yedik çok güzel bi geziydi. grup arkadaşlarımı yoladaki uyumları için teşekkür ederim. tekerinizin düz basması dileği ile. aizona herkesin gezmesi gereken mükemmel bi yer resimler le anlatılamıyacak kadar.

Son düzenleme: