22 nisan Kütahya mt aizonada

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
pazar günü gezimiz 9:00da kahvaltımız ile başladı



ve düzenli bir şekilde çavdarhisar zeus tapınagına vardık.



ve başladık tapınagı gezmeye,tapınagın çogu kısmı ayakta o kadar deprem geçirmesine ragmen o zman da o sütunları nasıl yerlerine kaldırdılar ki????



burasıda tapınagın altı, şimdi demir bi merdiven vardı onunla inip çıktık eskiden nasıl inip çıkıyorlardı meçhul???





tapınak hakkında biraz bilği



çizimde görülenin sadece tapınak kısmı ayakta duvarlar felan yok ama o taşları belli bi yerde toplamışlar.



ne kadar da mükemmel dimi ??








ve diğer parçalar.işlemelerin güzelliğine bakar mısınız











kibele büstü her ne kadar biz bloke etsekte



ve borsa ve ticaret hane





ve ticaret yolu



bu da bilğilendirme yazısı okunuyor mu onu bilemiyorum netlik bakımından





ticaret yolunnun kenarında bi süsleme



bizler yakınımızdaki güzelliklerin farkında değiliz ama yabancılar farkında motorun arkasındaki arkadaş ta makedonyadan buraya gelmiş ve polonyalı bi grupta vardı bizlerle.



burasıda sanırsam hamam olacak, hamamın azını taşla örmüşler defineciler gezinmesin diye heralde



hamaın bi kısmı







burasıda stadyum biraz bakım yapılsa çok güzel olabilecek bi yer ama müzeler müdürlüğü sadece taşları numaralamakla yetinmiş










ve karnımızn açıkması ile başladık mangal olayına millet ekmek arası sucuk yer biz sucuk arası ekmek yedik çok güzel bi geziydi. grup arkadaşlarımı yoladaki uyumları için teşekkür ederim. tekerinizin düz basması dileği ile. aizona herkesin gezmesi gereken mükemmel bi yer resimler le anlatılamıyacak kadar.

 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
gözümün önünden kopyala-yapıştırlar uçuşuyo bu resim eklemenin daha kolay bi yolu yok mu ki?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Yok Alp...
Daha icat edilmedi:mrgreen:
Diğer resimleri de bekliyoruz.(Zeki,İsmail).
Bütün arkadaşlara katkılarından dolayı teşekkürler.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi, zekide resimleri eklerse daha bi güzel olacak senin makinenin netliği daha da iyi
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Elinize sağlık.Birlikteliğiniz hiç bitmesin...Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Elimize sağlık diyecektin heralde Hayati Abi...
Sende bizim gruptasın unuttun heralde:p
Evet Alp diğer resimler daha net ama hepsi birarada
olunca daha güzel olacak.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Kütahya mt gitti, gezdi, gördü, geldi.hakikaten aizona da herkesin gidipte görmesi gereken çok büyüleyici bi yer.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
aizonaigezisi030rn5.jpg


aizonaigezisi012ie3.jpg


aizonaigezisi013vn8.jpg


aizonaigezisi014oe4.jpg


aizonaigezisi017mu7.jpg


aizonaigezisi021kt2.jpg


aizonaigezisi020ou1.jpg


aizonaigezisi026ib0.jpg


aizonaigezisi027vh9.jpg


aizonaigezisi029yr6.jpg


aizonaigezisi031fz9.jpg


aizonaigezisi032eu6.jpg


aizonaigezisi036uw4.jpg


aizonaigezisi037bw4.jpg


aizonaigezisi038cx8.jpg


aizonaigezisi039ss1.jpg


aizonaigezisi040dw0.jpg


aizonaigezisi042kg4.jpg


aizonaigezisi046po7.jpg


aizonaigezisi047gl5.jpg


aizonaigezisi049gd9.jpg


aizonaigezisi053uv0.jpg


aizonaigezisi054on1.jpg


aizonaigezisi057nj9.jpg


aizonaigezisi058kn8.jpg


aizonaigezisi059my8.jpg


aizonaigezisi062bk6.jpg


aizonaigezisi064qg0.jpg


aizonaigezisi067uk3.jpg


aizonaigezisi068yn0.jpg


aizonaigezisi070vg0.jpg


aizonaigezisi071kx2.jpg


aizonaigezisi075tk3.jpg


aizonaigezisi076qv7.jpg

ahanda buda ben temsil

arkadaşlar benden bu kadar önümde 2-3 tane daha ekran çıkmaya başladı bilgisayar çok ısındı heralde:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
kütahya da okuyan arkadaşımın bu fotoları görmesi lazım :cherry:
elinize yüreğinize sağlık :rendeer:
bir gün volkana artçı olup geleceğim kütahyaya ::pembe::
benim limuzinle de kim gelirse gelir artık :p
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Zeki eline sağlık.
Siyahlimuzin hepinizi bekliyoruz Kütahya'ya...
Hadi bakalım calıştırıven bi motorları...:bounce:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
kütahya da okuyan arkadaşımın bu fotoları görmesi lazım :cherry:
elinize yüreğinize sağlık :rendeer:
bir gün volkana artçı olup geleceğim kütahyaya ::pembe::
benim limuzinle de kim gelirse gelir artık :p
siyah limuzin i verirsin Volkan'a sende arkaya geçiverirsin olur biter.Nasıl çözdüm ama denklemi:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Zeki eline sağlık.
Siyahlimuzin hepinizi bekliyoruz Kütahya'ya...
Hadi bakalım calıştırıven bi motorları...:bounce:

inşallah istiyorum bakalım şöle az biraz gezi ama nasip :)
biz de sizleri bekleriz efendim :cat:

siyah limuzin i verirsin Volkan'a sende arkaya geçiverirsin olur biter.Nasıl çözdüm ama denklemi:p

hayati abi çok güzel çözmüşsün denklemi eline sağlık :rendeer:
ama volkan beni kendi motosikletiyle getirir herhalde :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Ya boşverin denklemi filan uğraştırmayın kimseyi....
Düz mantık işte motoro biniyorsunuz çalıştırıyorsunuz ve
Ver elini Kütahya...:cherry:
Nasıl ama...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Millet Makedonya'dan geliyo Polonya'dan geliyo...
Bizim Milletimiz duyarsız kalıyooooo.
Olsun Bakalım...Sağlık olsun.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst