21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
vedat kaya' Alıntı:
yaww bu sınawlar daha ne kadar sürecek...:silent:
ucaklar otobusten ucuz olduğu bu dönmeleri değerlendir bence..:cat:



uçak yada otobüs bilet sorun değil de benim için sınavlara çalışmam gerek sınavlar acaip zor ama neyse MotoGP'ye geleceğim inşallah paşam ozaman da bi organizasyon yapar topluca gideriz oraya:cat:
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
Anadolu evlatları yakasından ben de varım yazınız efem ... Paşam sabunmuyuz eriyces yağmur neyim durdurmas bizi :p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
walla jasmine bayağı dişli çıktı...
dostdark 1 adım geriye bas.....:queen:

neyse bayağı gelen oldu artık... profiloya sığarız dimi....:wiinkk:

FutureShock' Alıntı:
paşam ciddimisin ? bak beylikdüzünden gelicem :cherry:


bende kağıthanede çalışıyom.. esenyurt ta oturuyorum... beraber gideriz... yanlız ben paralı otobandan gidiyom..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
zuhtupasa' Alıntı:
Yalan olur bu buluşma cuma günü yağmur vaaaaar..:pr: Hadi bakalım kelebekleeeer:p


kar da yağsa gelicem...:cat:
gelmeyen ve su koyuverecek arkadaşlar şimdiden haber versin..:bounce:
yoksa cumaya kadar herkes ok. sonrada orada bowling oynayacak adam bulamassak gerçekten ciddiyet konusunda şüphe edicem...:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
ne zaman gelmek istesem hep bir aksilik çıkıyor diyenleri bi türlü anlamazdım ne demek olduğunu şimdi iyi anlıyorum valla cuma günü iş için mardine gitmem gerekiyor:pr: mardinden bişey isteyen varmı:salut: benim yerimede eylenin arkadaşlarım.:salut:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Beni listeye eklediğiniz için teşekkür ederim ama bir önceki mesajımda da belirttiğim gibi ben muhtemelen GELEMEYECEĞİM..
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
cenk gel seni mardine götüreyim abi bowlıng zaten sıkıcı bir şey ha ne dersin hem uçak seyahati hemde hostes alakası eşliğinde mardine gideriz bak çok şey kaçırırsın sölemedi deme:pl: :pl:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
işi olan arkadaşlar. iş daha önemli ekmek peşinde koşmak eğlenmekten daha önce gelir... iş olmassa para olmaz = eğlence yok demektir. işinizden geri kalmayın dostlar...:cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
teror' Alıntı:
cenk gel seni mardine götüreyim abi bowlıng zaten sıkıcı bir şey ha ne dersin hem uçak seyahati hemde hostes alakası eşliğinde mardine gideriz bak çok şey kaçırırsın sölemedi deme:pl: :pl:

Yol masrafları sana mı ait abi ? Bir de Mardin'de ne yapcez.. NE kadar kalcez... Hostesler güzel mi :p (benimki duymasın keser beni)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teror fazladan uçak biletin varsa cenk gelir mardinden ne gelir ki güvercini meşhurdur bildigim kadarı ile :)
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ashes, mardin in kapıları meşhurdur, şen olur :p ( iğrenç bi espri, kendimi bi an shamyl gibi hissettim ) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes' Alıntı:
şimdi asya avrupa olayı okudum bowling falan yalandan oyun halı sahada bi asya avrupa yapsak nasıl olur :) bu bowling mevzusundan sonra bi hafta sonu :)
Yaw haklı ashes..Şöle bi maç olsa en fiyakalısından:p

Bakın ashesin takım hazır bile..



Gördüünüz gibi ashes yanda oturmuş Fatih Terim edası ile maçı izlior.:mrgreen:

 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Kartal23' Alıntı:
walla jasmine bayağı dişli çıktı...
dostdark 1 adım geriye bas.....:queen:

neyse bayağı gelen oldu artık... profiloya sığarız dimi....:wiinkk:




bende kağıthanede çalışıyom.. esenyurt ta oturuyorum... beraber gideriz... yanlız ben paralı otobandan gidiyom..:cat:

bana hertürlü yol uyar ama hava soğuk veya yağmurlu olursa otobüsle ve ya arabayla gelirim.Kaskımın ön camı kırıldı da biraz fazla rüzgar alıyo içeri :) gözlerimin içi üşüyo yaa :pale:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulan varya keserken beni yakalamışsınız kaç sene evvel nerden buldun paşam bu resmi benim takın bir kaç transferden sonra baya iyi oldu arkadaşlar

http://fishki.net/comment.php?id=9323

bu linktekilerde benim takımı destekleyenler bu arada(18+) bakanlar için :)
vede kalp hastaları uzak dursun
admin amcalar kızmasın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst