- Katılım
- 15 Haz 2005
- Mesajlar
- 927
vedat kaya' Alıntı:yaww bu sınawlar daha ne kadar sürecek...:silent:
ucaklar otobusten ucuz olduğu bu dönmeleri değerlendir bence..:cat:
uçak yada otobüs bilet sorun değil de benim için sınavlara çalışmam gerek sınavlar acaip zor ama neyse MotoGP'ye geleceğim inşallah paşam ozaman da bi organizasyon yapar topluca gideriz oraya:cat:

