21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
başımızın üstünde yerin var hem kalabalık olmıcaz zaten oturur sakin sakin sohbet ederiz keyif yaparız (laf aramızda hanım gelmicek bu sefer rahat rahat yayılacam pazar keyfi yapıcam :p )

YARIN 10:00 DA BULUŞMA YERİNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE:cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
tuncer abi fotolar çok güzel... hele hele nöbetçinin yanındaki foton yok muu beni askerlik günlerime götürdü...bende öyle nöbet tutuyordum...:rendeer:


yarın senide bekliyorussss....:cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
kartal23...arkadaşlar gidilen yerde otopark varmı...:silent:
benim race alışık değil daga bayıra onu merak ettim...:pale:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ben hiç gitmedim ama abi senin için topraktan bir otopark oluştursak???:queen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
slm arkadaşlar benide almadan gideceksiniz he vaww bende geliyom sakıncası yoksa yahu nasıl olsa bidem kücük:) ordanda istifa edersiniz :) ok yarın sabah ayni yerdemi cobanceşmöe de yanı 9.30 da dimi:)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
AnTiKa' Alıntı:
slm arkadaşlar benide almadan gideceksiniz he vaww bende geliyom sakıncası yoksa yahu nasıl olsa bidem kücük:) ordanda istifa edersiniz :) ok yarın sabah ayni yerdemi cobanceşmöe de yanı 9.30 da dimi:)


dostum... geçen haftaki gibi... saatler için formu okumanı öneririm... sucuğa gel sucuğaaaaaa:queen: :queen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
ehheehhe dostum bende kiraz alayım pahalı ama olsun 5 kilo yetermi yahu :) benzin parası kiraz olsun :) size napalım havtayada karpuz yeriz emi dostum:):)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
Slm Biker Karanfİlİnle GÖrmek İstİyom He:):) HoŞgeldİn Aramiza Can Yarin GÖrÜŞmek Üzere:) Paİİ

slm batuhan senden korkuyom abim he:) altında motormu var ne var anlamadım he bütün eklemleri kullanıyon he sen :) kıvraksın yani:) yanlişanlamada:) paiii:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
arkadaşlar yarın aranızda olamamaktan dolayı çok üzgünüm geçen haftadan sonra sizle her yere gelmeye can atıyorken... yarın olurda işlerim erken biterse bi ugramak isterim yanınıza tam yerinizi ögrenmek için biriniz bana cep nosunu verse diyorum ? şimdiden teşekkürler ve bol eglenceler
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
karanfil miiii...ule kızla mı buluşmaya geliyosunuz da benimmmi haberim yookkk. ule bende istiyom hatun... bende karanfilli geleyim...::koop:: ::dalga:: ::alkiis:: :flower: :flower:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
frontier ATİ 0535 356 70 72 tam bende bilmi yorum ama gidince ögrenicem ararsın buluşuruz oky
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
aksama kadar orda takılmazsınız dımı ogleden sonra 3 te işten cıkıyorum ancak dortte orada olabılırım
belkı donuse yetısebılırım:pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
kartal23...arkadaşlar gidilen yerde otopark varmı...:silent:
benim race alışık değil daga bayıra onu merak ettim...:pale:

ooo orası tam sana göre girersin hazerfana uçaklarla kapışırsın tabe ordan uçak kalkıyomu bilmiyom :p
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Kartal23' Alıntı:
karanfil miiii...ule kızla mı buluşmaya geliyosunuz da benimmmi haberim yookkk. ule bende istiyom hatun... bende karanfilli geleyim...::koop:: ::dalga:: ::alkiis:: :flower: :flower:
karanfili tak yakana gel zincirlikuyuya kor kizlari...
senbi gel gel..bak kizlar oarada..gel gel..:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst