üstat ellerinize kollarınıza tekerleklerinize sağlık...:cat:tunoka' Alıntı:Arkadaşlar Ben döndüm Ankaradan bir terslik olmazsa yarın bende varım..Herkese merhaba(Çok şükür sağ salim gelebildim)
Bakın size ne getirdim...:cat:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=251854#post251854
turcer abı yarın sızı beklıyoruz....:cat:tunoka' Alıntı:Arkadaşlar Ben döndüm Ankaradan bir terslik olmazsa yarın bende varım..Herkese merhaba(Çok şükür sağ salim gelebildim)
Bakın size ne getirdim...:cat:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=251854#post251854
AnTiKa' Alıntı:slm arkadaşlar benide almadan gideceksiniz he vaww bende geliyom sakıncası yoksa yahu nasıl olsa bidem kücükordanda istifa edersiniz
ok yarın sabah ayni yerdemi cobanceşmöe de yanı 9.30 da dimi
![]()
vedat kaya' Alıntı:kartal23...arkadaşlar gidilen yerde otopark varmı...:silent:
benim race alışık değil daga bayıra onu merak ettim...ale:
karanfili tak yakana gel zincirlikuyuya kor kizlari...Kartal23' Alıntı:karanfil miiii...ule kızla mı buluşmaya geliyosunuz da benimmmi haberim yookkk. ule bende istiyom hatun... bende karanfilli geleyim...::koop:: ::dalga:: ::alkiis:: :flower: :flower: